| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 776 .. 1550 1551 1552 1553 1554 .. 2656 .. 3757
22.03.13 10:55
Mona83 

Re: Bräute 2013

sonne, gnau das isch mer au in sinn cho. woni das alles gläsä han.
ich glaub eifach üsä ufwand isch chli z gross, ich mein was mir eis ziit verlölä nur zums allnä gäst rächt machä, höflich blibä etc... und dän isches rächt deprimierend wän gwüssi nur ein falschä spruch bringet (sis grosi "oh ihr gönd id chilä zu dä dräcks katholikä wo chindli schändet") oder dän halt sich lüt nöd uf chärtli mäldet.

glaub mir müänd ufhörä uf di andere luägä, sie machets ja au nöd!

22.03.13 11:02
valey 

Mona
ja mer hend endi april ameldefrist.. drum heds no chli zit
aber glich mega vel vo minere fam. hend sich eifach ned gmolde oder au nüt dezue gseit od so

guet aber wenn du endi märz hesch würdi mal so geg endi nächst woche alüte dene wo sich ned gmolde hend

Esse
aso bi eus chönds au ned wähle.. geht eifach das wos geht...
und bi eus heds kei vegetarier
nur öpper aber sie esst ab und zue schomal fleisch denke werd denn ned schwierig tue
und allergie hed eig. au niemert so wit ich weis...

22.03.13 11:05
Mona83 

ja machi glaub dän au wän d amäldefrist verbi isch. muäs eifach vorher äs beruhigigsteeli trinkä und mir vornäh nöd alzu fies z sie. will am liäbstä würdi so lüt ä moralpredig haltä und sägä was ihnä eigentli ifallt. :-) aber chani ja nöd bringe

22.03.13 11:07
Lus

nicht registriert

@Mona83
hihi i chadi verstah, mi machts ou chli hässig weni vo teune lüt grad gaaar nüt ghöre....
Aber i würd mi scho versueche chli zämeznäh bim alütte, vilicht gits ja würklech plausibli gründ

22.03.13 11:09
Mona83 

hihi isch mer scho bewusst drum versuächi möglichst nett sie. also bi dä family vo mim schatz söll är alütä will bi gwüssnä chani dän ebä nöd nett sie. :-)

22.03.13 11:13
valey 

hihihi beruhigsteeli :) cha di voll verstoh
ich nerv mich jez scho
weis au ned die hend au nix degliche toh
nach öppe 2 1/2 mönet das en iladig becho hesch kasch ja rasch es sms mache od alüte rasch??

d family vom mim schatz hend eig. fast all scho zuegseit, fehled no 2 wo eh eus ned so möged kei ahnig..

vo minere family hend öppe 15 no nüt degliche toh!!!!!!

22.03.13 11:14
Lus

nicht registriert

Mire Tante (d Schwoscht vo mim Mami) und mim Unggle (dr Brüedsch vo beidne) hani ou je e iladig gschickt. mi unggle hani ja eigentlech nid wöue debiha, isch chli e komische. hane de aber glich iglade wüui i ne eigentlech gärn ha, er aber nid so astand het (zb zum dra bisle duets ja dr nächst bluemestock ou für was es wc?). Wo ihm hani no nüt ghört, das hani ou erwartet.... u insgheim hoffenni haut,daser absteit... vo mire tante hani komischerwis no nüt ghört. mini tante het ei tag mit mim mami telefoniert und mir hei für d ostere aui zäme es träffe abgmacht. si het de nume mim mami so gseit: si müessi das wägem hochzyt de no mit mir bespräche..... huch... entweder chasch doch cho oder nid? bi ja mau gspannt wases da z bespräche git
bi üs si sicher no über d heufti vode amäudige hängig... u d amäldefrist louft ändi nöchst wuche us... i gseh, i wirde z tüe ha

22.03.13 11:18
Mona83 

ja lus ich glaub au dasi no z tuä han...

hihi lüt han grad uu freud, uf üsärä homepage isch vo dä firma vo mim schatz äs mega gschänk agwählt wordä. mega höchä betrag. han u freud...

und als kommentar schribt är plus zwei ferientage..

hey was isch mit mir??? muäsi minere chefin verzelle nächst wuchä

22.03.13 11:20
Lus

nicht registriert

ah no öppis.
Mir si ja mim vater ga d iladig bringe. sini läbenspartnere het so freud gha, dass si ou iglade isch (für si nid säubstverständlech wüu mis mami ou debi isch).
er het de gfragt, öb mir e car oder bus heige für vom apero is restaurant? er würd das schüsch übernäh und organisiere und üs das spändiere.... hani u härzig gfunde
da mir aber so weni lüt si (24 persone) heimer scho vo afang a gseit, dasses das ja nid eigentlech brucht und drum hani mim vater de gseit das mir das äbe nid würkelch würde vorgseh....
er het de gseit, s sigi kes problem, er düegs sech de am andere gschänk beteilige...
i weis itze aber nid, öb das vo üs chli fräch gsi isch z säge mir wöue das nid`? weis nid öber chli betupft gsi sich... hoffes nid

22.03.13 11:21
Lus

nicht registriert

@mona83
Hei schön, freut mi

1 .. 776 .. 1550 1551 1552 1553 1554 .. 2656 .. 3757
natürli   eigentli   gspannt   Hochzit   richtig   Zuletzt   natürlich   Kollegin   langsam   irgendwie   eigentlich   himbeer   bearbeitet   Zeremonie   schaffe   wirklich   einfach   Problem   schnell   vorallem