| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 779 .. 1556 1557 1558 1559 1560 .. 2659 .. 3757
22.03.13 16:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

jo das wönschi der au Mona, vell, vell Spass... =)

22.03.13 19:59
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hey ihr liebe, natürli sind ihr jetz scho alli s weekend am gnüsse, ich han aber trotzdem no schnell die letschte paar siite wele durelese :)

Bi mir isch au bitz öpis gloffe..

Geschter hani d Probefrisur fürs zivile gmacht. Het schön usgseh, aber nöd so guet ghebt (d Haar sind uf de Siite gflochte) jetz hemmer entschiede dass mär stattdesse Zöpfli machet und mitere Klammere hine zämenimmt :)

Hüt isch s erste Päckli vode Gastgschänkli cho, han natürli grad losgleit mit bastle, han aber zwenig Zuckermandle, chan sie erst am 5.4. go hole, jetz erwarti no s Päckli mite Bonbongläsli, grad blöd das ich morn id Ferie gang ahah freumi scho ufs bastle :)

Also wünsch eu es tolls Weekend und ich gnüss echli di"HZ-freie-Ferie" :)

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (52x)

Mime-Type: image/jpeg, 118 kB

22.03.13 21:02
chickpea 

Re: Bräute 2013

Hoi Emma, die Frisur ist sehr schön. Du hast wirklich lange und sehr schöne Haare, Kompliment.

23.03.13 18:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Angita:
Ach so, jetzt hab ich dein Text nochmal gelesen und da hat es bei mir auch Klick gemacht :blus:
Wieviele Gäste habt ihr denn an eurer Hochzeit?

@toluwu:
Das freut mich riesig für euch!!!! Und hört sich echt leckerrrrr an!

@Lus:
Das mit deiner Schwiegermama tut mir Leid und ich wünsche ihr natürlich alles Gute. Ich bin froh, das wieder alles in Ordnug ist, zwichen deinem GG und ihr.

@Manokasa:
Ich bin auch schon seit tagen auf etsy unterwegs und speicher mir all mögliche Artikel die mir gefallen!

@Essen:
Also wir haben da ziemlich grossen Spielraum, nur Lachs, Dill und scharfe Speisen dürfen nicht dabei sein. Wir werden demnächst mal in dem Restaurant unseres Caterers essen gehen und wollen dann anschliessen uns mit dem Chef (ist ein Bekannter) hinsetzten und alles besprechen.

@Himbeer:
ui, Päckchen bekommen bzw. abholen macht immer Spass!! Freu mich für dich!

@sabrinella:
drücke dir auch ganz doll die daume!

@snet:
Wie ist dein Probemake-up gelaufen? Für die Entscheidung drücke ich dir fest die Daumen, du wirst bestimmt die richtige für dich treffen

@Mona:
Wie war der Tag mit deinen Bridesmaids!

@Emma:

Wow, die Frisur ist soooooo schön geworden.

@me:
Ich bin nun in der Schweiz *freu*! Heute morgen waren wir beim Goldschmied und haben unsere Ringe besprochen. Jetzt weiss ich schon fast wie sie aussehen werden u.s.w.

@all:
wünsche euch ein schönes Wochenende!

23.03.13 20:38
elea 

Re: Bräute 2013

apple wilkomme ide schwiz

ou cool lönder d reng lo afertige?wie werdes usgseh?


gester hemmer met eusne TZ ond eusne elteren e besprechig gha wege de HZ! es esch uper gsi! alli hend sech s toll verstande ond hend vell froge gha! s eeeeeinzige womi chli gnervt het esch mini schwimu gsi. si het absolut ned verstande dass mer niemert vom gschäft wend debi ha. mer hend eeeeemer weder müsse sege dass mer das ned wend. ond si emmer weder ˆjo die wend doch euch gratuliere...ˆ jo pech för die möndshalt warte!!!
genau glih het mi s thema chli gnervt vo wege öpis ide wohnig vom brutpaar mache. di einzig wo e wohnigsschlüssel het esch mis mami. ond i ha ere gset i wet absolut ke quatsch ide wohnig ha. ond gott sei dank blibt si of minere site ond röckt ne ned use... aber mer hend eus weder sooo üsse were well plötzli alli sgfüehl gha hend si mönd sech ergend öpis doofs öberlegge... aber mer gönd jo grad 2täg spöter ed fletterwoche ond do wetti eifach ke doofs züg ide wohnig....het mi frönd ond me scho bez ufgregt dass si eifach so züg hendwele mache obwohl mer anz klar gseit hend das mer das ned wend. i meine wenn si scho en öberrachig wend mache de selles doch öis mache womer freud dra hend.... tja ebe aber das thema hemmer jo scho mengisch gha esmusshalt jede sin senn dezue ge :)
aber muss sege ha wörli freud gha wie tolls loffe esch! de TZ vo mim frönd het sogar extra e block metgn ond sech ganz vell notize gmacht! so herzig!! ond de hend si scho gseit dasss si sech de mol wend ohni eus treffe ond alles bespreche! wörkli herzig! ha so freud wiesi sech wend beteilige!!!

so esch jez bez lang worde de text aber has euch wele verzelle :)

24.03.13 10:34
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen, elea!

Danke dir, ich freue mich sehr wieder hier zu sein!
Ring Mann:
Weissgold mit Ornamenten aussen und Gravur Name + Datum innen
Ring Frau:
Weissgold mit schwarzen Diamanten, Ornamente aussen und Gravur Name + Datum innen

Freut mich das das Treffen gut verlaufen ist, Klar haben andere immer wieder mal andere Meinungen, finde es gut das ihr euch dadurch nicht beirren lässt und weiterhin eure HZ nach euren Vorstellunegn plant!

24.03.13 11:45
valey 

Re: Bräute 2013

Emma :) wuuunderschön dini frisuuur


elea ahh soo cool das eues träffe guet gange isch :)) voll herzig wegem notizblock :) findi super...
weg öppis i de wohnig mache.. ja finds scho herzig aber wenn ehr ganz klar säget mer wend das ned, denn müends scho akzeptiere findi...


apple :) cool besch au mal i de schwiz :)) und freut mich au weg de ring :))




Me
gester hani besprächig weg de deko im schloss gha
werd soooo schööön :)) freumi richtig
send de saal nomol go aluege nomol hani bestätigung gha das mer die richtigi location usgwählt hend :))

Mini frog a eu... wie hocket ehr und eue GG am fäst?
allei amene tisch? med de trauzüge?? med de eltere am tisch??

de typ vom schloss hed eus gester gfrogt
weis vol ned obs gschid isch amene tisch gege d gäst min schatz und ich und eusi TZ nebeeus..

24.03.13 13:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

Cool elea dass ehrs toll gha hend! Cha der nochefühle, euses träffe met de tz esch e'woche här und wenni dra dänke chond au grad weder freud uuf! Hesch au s'gfühl es gid de vorbereitige wieder e'neue "kick"? Irgendwie ischs eifach cool z'gseh dass sech anderi offebar au riesig druuf freued und sech voll iisetzed wäg de wohnig: das müesst de scho seeeehr dezänt sii, dass ech iiverstande wär, findes au dass ihr selled chönne entscheide ob jo oder nei!

Valey, toll dass bestätigung hesch dass ihr euch richtig entschiede hend! Wird sicher traumhaft! Be jetzt scho gspannt

Ich: tue nochli bastle! Stelled euch vor: mine schatz hed mir en cuttlebug bstellt!!!! Er hed gfunde, jetzt heigi gnueg lang prägts papier gsuecht und im internet noch cuttlebug googlet ha mega freud gha woni plötzli es päckli gha ha ohni öppis bstellt z'ha

Happy sunntig no euch allne!

24.03.13 13:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

Übrigens valey: mir wärded mit de tz und ihrne partner a eim tisch sitze!

24.03.13 13:55
Nemo 

Re: Bräute 2013

Foto???

apple-pie:
Guten Morgen, elea!

Danke dir, ich freue mich sehr wieder hier zu sein!
Ring Mann:
Weissgold mit Ornamenten aussen und Gravur Name + Datum innen
Ring Frau:
Weissgold mit schwarzen Diamanten, Ornamente aussen und Gravur Name + Datum innen

Freut mich das das Treffen gut verlaufen ist, Klar haben andere immer wieder mal andere Meinungen, finde es gut das ihr euch dadurch nicht beirren lässt und weiterhin eure HZ nach euren Vorstellunegn plant!

 1 .. 779 .. 1556 1557 1558 1559 1560 .. 2659 .. 3757
eigentli   vorallem   richtig   Hochzit   Kollegin   natürli   schnell   langsam   gspannt   schaffe   Problem   wirklich   irgendwie   himbeer   Zuletzt   natürlich   einfach   bearbeitet   eigentlich   Zeremonie