| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 780 .. 1557 1558 1559 1560 1561 .. 2659 .. 3757
24.03.13 14:13
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebä!!
@valey; häsch es bild wie dini deko usgseh wird??
@sitzordnig: mir händ alles rundi tisch.ich han ebe die glieche bedänke gha wie du. Euse wirt hat eus denn en super vorschlag gmacht. Mir händ en langzogne ovale tisch und sitzend denn a einere längssiete. Weisch wieni meine?
A eusem tisch sitzed tätschis mit partner,eusi eltere und natürlich mir

@sonne: mega herzig vo dim schatzi!
@ elea: das mit de wohnig mueni denn au nomal klar duregä. Mir gönd au grad nach 2 tag id flittis, da hani definitiv anders ztue als hütte ufrume.....
@apple: wie lange bleibst du?

24.03.13 15:08
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ich bleibe bis zum 3.4 oder 5.4. , verbringe die Osterferien hier :)

In 4 Tagen haben wir Termin auf Schloss Heidegg und beim Floristen, ich bin schon ganz gespannt.

@Sitzordnung:
Wir wollen falls möglich alle an einem grossen Tisch (rechteckig) sitzen.

24.03.13 15:14
elea 

Re: Bräute 2013

apple die reng dönde echt cool! freu mi scho wend eus belder chasch zeige!!

jo genau sonne i has gfüehl es goht weder e grosse schrett vorwerts eso... be grad mega motiviet öpis zmache.. aber ebe momentan gehts wörkli eifach grad nüt zmace.. da nervt mi.. ha so loscht :)

cool valey weg de deko! be jez scho gspannt wis de efetiv werd usgseh! hender e probetesch gmacht zeme?

aso mer werde ein ganz grosse lange tesch ha ond direk nebe eus hocke jewils eusi TZ ond eusi eltere denne vis a wis.. froge mi aber grad ob paar ide regel nebenand oder vis a vis hocke..

nemo jo weisch i froge mi denne eiach wenn si das met de wohnig wend mache. wennd si denne eifach wärend de hochzit 1h fort go ond eus öis ed wohnig due? aso i wörd ned wele 1h vode HZ verpasse....

24.03.13 15:19
elea 

Re: Bräute 2013

ou lüt ha no ganz vergesseeuch no öpis zverzell! mer send höt am morge ide chelle gsi auä zom erste mol i mim lebe freiwillig
euse pfarrer het mol gmeint mer sölle doch mol ine gottesdienst cho ond lose wi er so redet! ond de semmerhöt am morge ed chelle zeme met eusne eltere. es esch wörkli cool gsi! er het mega lässig verzellt ond er het e sone tolli art dassme ehm mega gern zuelosst. ha mega freud dass er eus werd troue ond ha erst recht es super gfüehl bi ehm jez woni en "in action" gseh ha ;) womer usegloffe send escher extra no zomer cho ond het sech erkondigt ob eus eusi musiker scho es feedback zode song uswahl ge hend. hani mega herzig gfonde dass er dra denkt het womer momentan stönd, vorallem weller doch secher no anderi sache em chopf het! wörli toll! ha mega freud! :)

24.03.13 17:01
snet 
Re: Bräute 2013

@apple-pie: das Probestyling ist wirklich gut gelaufen. Das Ergebnis hat mir sehr gut gefallen. Naja, die Entscheidung wurde mir abgenommen, aber ich bin auch etwas froh, dass endlich etwas vorwärts geht. Wie gehts dir? Hast du eine gute Zeit in Luzern?

@elea: Toll, dass ihr ein erfolgreiches Wochenende hattet!

@Sitzordnung: Wir haben keine Sitzordnung festgelegt, aber haben lange rechteckige Tische für etwa 10-12 Personen pro Tisch.

24.03.13 17:30
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet:
Ich hoffe das du es dann endgültig hinter dir hast!
Mir gehts super! Wir sind endlich wieder in unserem "anderen" zu Hause, hier fühle ich mich um einiges wohler als bei mir in D.

24.03.13 20:21
elea 

Re: Bräute 2013

ouuu ha grad e cooli idee gha....
i ha jo wele as gastgschänk en feine likör he stelle för jede gast ond de das glichzittig au as namensschildli bruche. wel mer bi eus ide stadt e tolle lad hend wo so züg macht. esch halt mega tür....
ergendöpir vo euch het do mol gschrebe dass si selber limoncino macht förd HZ. jez hani denkt i chönt min lieblings drink (apple martini) selber mache. es s beste dra esch dass de drink denne grüen esch, ond grüen wemmer au so glich as farb ade HZ ha. das passt jo super. jetzt chani mi ofd suechi nach herzige gläser mache! ha grad freud welli so natürli au weder geld spare wennis slber cha mache! juhu was weekend lauft guet HZ-technisch

etzt hani langsam es schlecht gwösse wenni euch met so vell züg vo mer zuetete ....

24.03.13 20:59
valey 

Re: Bräute 2013

hey elea :) voll cool medem apple martini
finds en tolli idee :D :D

24.03.13 21:01
elea 

Re: Bräute 2013

merci valey! meinsch langet das as gschänk? of en art esches jo ned eso vell...
aber be au scho a Hz gsi wos absolut gar nix ge het...
was meinsch du?

24.03.13 21:20
valey 

Re: Bräute 2013

aso ich fende es langed scho..mues ja ned weis ned was für es gschänk si
eifach es adenke a euchere HZ :)

 1 .. 780 .. 1557 1558 1559 1560 1561 .. 2659 .. 3757
Kollegin   Zuletzt   irgendwie   natürli   gspannt   Zeremonie   eigentlich   bearbeitet   langsam   eigentli   richtig   schaffe   himbeer   Problem   schnell   einfach   Hochzit   vorallem   wirklich   natürlich