| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 780 .. 1558 1559 1560 1561 1562 .. 2660 .. 3757
24.03.13 22:02
elea 

Re: Bräute 2013

hesch recht! danke valey!;)

25.03.13 07:35
sonne13 

ich finds au e'tolli idee elea!

wüsst au gar ned wieso das ned setti länge! d'idee isch doch, dass gäscht öppis chliises als erinnerig chönd hei näh. ich persönlich findes au ok wenns nüt gid. eigentli beschänkt mer gäscht mit de iiladig jo au scho! ich finds toll, vor allem wills au no is farbkozept passt und de no sälber gmacht isch und denn au no dis lieblingsgetränk isch! passt doch perfekt!

25.03.13 07:43
valey 

Morge zeme :))

hoffe ehr hend all es guets weekend gha!! Zit lauft emmer so schnell
scho weder isch endi März hehe..

Und was gehts als nächst bi eu so HZ Mässigs?

ich be froh hemmer mal Deko chönne fertig bespräche und au details für de Saal im Schloss

Osserdem hani flissig a minere Menükarte witerbastlet... Alles schön uf Pergamentpapier druckt und schön ussenome chli abbrännt demeds en schöne Effekt macht..

Namenskärtli fürs Zivile send au all fertig

25.03.13 07:47
elea 

merci sonne! jo i fende ebe au dass es es cools gschenk esch! ob sis de effektif au gern hend esch denne weder en anderi frog

wow valey machsch alli menu charte selber? du besch so fliisig!
hesch jez de eigentli scho alles förs zivile?

25.03.13 07:49
valey 

elea... jaa mach der echt kei sorge weg em apple martini isch echt cool
aso ich hett freud hihi

jaa d menükarte gehn no vel arbet... ha zerst welle jedi med em siegel zuemache aber das würd no meh arbet geh.. machs jez med emene bändeli zue...

mmm fürs Zivile mueni denn no öppe 60 Schächteli Bastle med Zuckermandle dri
und denn no de Plan fürd Sitzordning...
und mich mal für es Kleid entscheide de heddis hihihi

hüt genau i 2 mönet

25.03.13 07:55
elea 

valey hesch gsi zb of kissloud.ch gehts meeeegggaaaa schöni schachteli för zb d hochzitsmandle! het die au scho fast bstellt ond de hani aber gar ned gwösst för was is sell bruche de müsstisch si ned selber baschtle! ;)

oh meine gott höt i 2 mönet? so ufregend!

hesch di nonid chöne entscheide wegem chleid? hesch di frönd mol of rot gfrogt?

25.03.13 07:59
Mona83 

Morgää Mädels

Wiä gahts eu so?

Hui mis Weekend isch dä hammer gsi. zerst am samstig woni mini mails aglueget han hani gseh dass mini eltere üs dä rückflug zahled für d flittis und sini eltärä dä hiflug. und au sust händ sich am samstig morgä grad 5 lüt agmäldet und jensti gschänkli sind agwählt wordä.

nacher hani ja mit minä bridesmaids abgmacht zum go chleider aluägä. vo däm weti eu grad verzellä, isch so hammer gsi.

zerst simmer in kostümverleih, isch nöd so dä hammer gsi, diä chleider hetet zum miätä ca 150 kostet und s hät nöd zwei glichigi gha. mir händ dän eifach mal jedä öpä 2 agleit zum luägä was für schnitt cool wäred. isch äs rächts gaudi gsi grad 7 wiiber am kleider aleggä.

nacher simmer usä und händ gfundä, hmmm was machet mer. dän simer zum entschluss cho dases günstiger wär bi milanoo bstellä also det miätä. okay simmer spontan zu dä eintä kollegin hei (zum glück isch ihre arm fründ nöd dähäi gsi, stelled eu vor uf eimal chunt sie mit 7 huänär hei )

mir händ dän zerst d farb usgläsä, hellblau. dän händ all äs paar schnitt agluägt und ca nach 1 1/2 stund hät jedä sis chleid gha. nacher isches witer gangä mit mass näh vo allnä. läck ich säg eu das isch dän lustig gsi. mini trauzügin hät ihres chleid au grad bstellt (viollet) und ich mis zivilä au. jetzt hämmer ä riesä bstellig offä bi milanoo.

wenn d chleider chömet dän machet mer bi mir dähäi ä big party mit aprobä, das wird dän lustig. freu mi so mega.

wasi au uuuu cool findä, s händ sich ja no nöd ganz all kännt vo minä mädels und händ sich all u guät verstandä, han s gfühl mä sind so ä richtig lustigi truppä.

25.03.13 08:05
valey 

elea
ja mer hend ebe spezielli schächteli hani alles deheime scho mues nur no mandle dri.. und masche druf
und eusi initiale druchläbe :) hihi

danke aber :))

wegem kleid ja aso das wisse leggi ned ah well all anderi hend voll die eleganteri kleider
und das wisse rutscht emmer
jez lohni mal s blaue kleid apasse.. nehme wahrschinli s blaue

Mona voll cool weg de kleider vo de bridesmaids :))) freut mi das ehr jez das au hend :D

25.03.13 08:05
apple-pie 

Guten Morgen Mädels!

@valey:
wow, nurnoch 2 Monate .. bei den Gedanken kribbelt es bestimmt ganz doll ;)

HZ-Mässig steht bei mir diese Woche folgendes an.

- Briefumschläge für die STD- Karten verzieren
- Briefmarken erstellen
- 28.03. Besichtigung von Schloss Heidegg
-28.03. Termin bei der Floristin
- Am Freitag gehen wir eventuell in das Restaurant unseres Caterers

so, mehr fällt mir grade nicht ein.

25.03.13 08:06
Lus

nicht registriert

@Mona83
Wow das tönt nachemne ganz ufregende u spannende Wucheändi! Schön, siter aui fündig worde!!!!

@me
I ha am Wucheändi nomau vo es paarne Musiker und DJ's Offerte igholt und eigentlech scho aui per Mail becho. S isch eifach wahnsinnig tüüür... Aui die womer gfaue choschte gueti 2500... Da mir nid wärde tanze und ou vo üsne gescht nimer so tanzbegeischteret isch, findis eifach wahnsinn sovieu gäud uszgäh für bös gseit eifach hindergrundmusig....
Mi GG het de gseit, mir düegi doch uf itunes säuber e playlist zämesteue mit üsne lieber womer wei (chli ruhigi, langsami zum ässe) und vilicht no e 2. Playlist mit chli schneuere lieder. De chönnt mer die eifach la loufe am abe und d gest chönne derna no säuber ga d lieder usläse us üsere lischte....
Findet ihrs blöd, wemer eifach so musig lat la loufe unds nid live isch?
Klar, es wird e huufe z tüe gäh au die lieder zämezstifle, anderersits chani e huufe gäud spare....
u d musig isch ja für üs eh nid sooo z wichtigste.....
was meinet dir?

1 .. 780 .. 1558 1559 1560 1561 1562 .. 2660 .. 3757
schaffe   schnell   wirklich   bearbeitet   irgendwie   gspannt   eigentlich   Zeremonie   richtig   langsam   Problem   Kollegin   vorallem   eigentli   natürlich   natürli   Hochzit   Zuletzt   himbeer   einfach