| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 781 .. 1559 1560 1561 1562 1563 .. 2660 .. 3757
25.03.13 08:10
elea 

Re: Bräute 2013

lus i fende das gaaaaar ned blöd! well mer das nemli au so werdet mache bi eus tanzet eh neimert (hend au ke platz) aso wiso ned eifach bez musig em hendergrond lo laufe! i fende das e gueti ond priiswerti lösig! mer hend am fr grad eusne TZ gseit dass si doch au seled e CD met coole lieder zeme stelle ond euse Tz het grad gseit er kenni öper vo bim radio schaffet ond de chönt em sone hitmix ge! cool! :)

mona mega cool dass er sone reese bstellig hend chöne mache! :) hesch links zode chleider?

25.03.13 08:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@elea
Hei cool machet dir das ou so....
I ha nämlech vor nid auzu langer zyt sämtlechi cd's womer gha hei (und das si e huuuuuuufe) ufs itunes glade und itze geit das natürlech de zackig

25.03.13 08:21
elea 

Re: Bräute 2013

jo mer hend au bevor mer zöglet hend vor emne johr allli cds ofe pc glade damet mer ned honderti vo CDs mönd zögle! ebe ond de chasch secher au öperem no sege si sele e cd zeme stelle med coole lieder! meine jez hend d lüt jo no gnueg zit. do werd sech jo wohl au öper fende wo wo e sonntig nomitag lang zit het för das!
ond weni öberlegge wie lut dasses bi eus am fritig met nome TZs ond de eltere gsi esch de hanis gfüehl eusi 20lüt öbertöne sowiso jedi musig!

25.03.13 08:23
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

25.03.13 08:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies...

Emma: Mega schöni Frisur gfaut mer sehr...stelle mer öbis ähnlechs vor! =)

Apple-pie: Willkomme z Lozärn...gniess die Ziit be eus, obwohls jo ned grad schöns Wätter esch! Ond jetzt scho vöu Spass bim Schloss ond bim Florist

Lus: Jo mer wärded sgliche mache, Musik ab CD...

Me: Mer send am Fritig go luege wäge Chleider förs Zivile ond mini TZ hmmmm ausser Spesen nichts gewesen...zahle doch ned 700 CHF för es Chleid wo 1. mou Grüen esch ond das esch gar ned mini Farb ond 2. mech ned öberzügt...=) Mer send jetzt au druf ond dra e Bstellig be LitB zmache oder so...

25.03.13 08:32
elea 

Re: Bräute 2013

was? 700.-???? dasch jo wahnsennig!! da cha jo niemert erwarte dass du ere esones türs chleid zahlsch canoa!!! do wördi au lieber mol wid mona bi milanoo luege oder so!!

25.03.13 08:35
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Wir werden auch einfach Lieder zusammen stellen und die dann an der Hz im Hintergrund laufen lassen.

25.03.13 08:37
Nemo 

Re: Bräute 2013

Guete Morgä Fraue!!

Hey mona, das tönt nach meeeeeeeeeeega viel fun!!!
mini tz hät ihres chleid ebe au noni. sie suecht öpis ganz bestimmts...mal luege ob sie no fündig wird....
uuuuaaaa, weisch wie ufregend wenn denn das paket chunt und ihr alli i eui chleidli chönd schlüpfe!!


Mona83:
Morgää Mädels

Wiä gahts eu so?

Hui mis Weekend isch dä hammer gsi. zerst am samstig woni mini mails aglueget han hani gseh dass mini eltere üs dä rückflug zahled für d flittis und sini eltärä dä hiflug. und au sust händ sich am samstig morgä grad 5 lüt agmäldet und jensti gschänkli sind agwählt wordä.

nacher hani ja mit minä bridesmaids abgmacht zum go chleider aluägä. vo däm weti eu grad


verzellä, isch so hammer gsi.

zerst simmer in kostümverleih, isch nöd so dä hammer gsi, diä chleider hetet zum miätä ca 150 kostet und s hät nöd zwei glichigi gha. mir händ dän eifach mal jedä öpä 2 agleit zum luägä was für schnitt cool wäred. isch äs rächts gaudi gsi grad 7 wiiber am kleider aleggä.

nacher simmer usä und händ gfundä, hmmm was machet mer. dän simer zum entschluss cho dases günstiger wär bi milanoo bstellä also det miätä. okay simmer spontan zu dä eintä kollegin hei (zum glück isch ihre arm fründ nöd dähäi gsi, stelled eu vor uf eimal chunt sie mit 7 huänär hei )

mir händ dän zerst d farb usgläsä, hellblau. dän händ all äs paar schnitt agluägt und ca nach 1 1/2 stund hät jedä sis chleid gha. nacher isches witer gangä mit mass näh vo allnä. läck ich säg eu das isch dän lustig gsi. mini trauzügin hät ihres chleid au grad bstellt (viollet) und ich mis zivilä au. jetzt hämmer ä riesä bstellig offä bi milanoo.

wenn d chleider chömet dän machet mer bi mir dähäi ä big party mit aprobä, das wird dän lustig. freu mi so mega.

wasi au uuuu cool findä, s händ sich ja no nöd ganz all kännt vo minä mädels und händ sich all u guät verstandä, han s gfühl mä sind so ä richtig lustigi truppä.

25.03.13 08:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme!
Meld mich au wieder mal. Ihr schriebet sooo wahnsinig viel am Tag (ha amigs ca. 200 Mails) Tue zwar immer mitlese aber denn weiss ich amigs gar nüm wo ich überall min Komentar ha wellä däzue gäh und meistens sinder scho lang bi nächste Thema

Hoffe es gaht oi all guet? Ziit lauft und lauft.... ich ha am Samstig nachli wieter bastlet, d'Mäscheli a oisi Handfächer anegmacht, wer mag go luege, da häts ä huffe fotis:
http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...5_189_8.html#70

Die Wuche lauft sust nöd viel, über d'Ostere möchti gern Decko fürs Zivile fertig bastle und mal s'Menue ussueche. Min Schatz steckt leider zmitz a de Prüefige und hät grad nöd so dä Ziit. Janu, machs ja gern.

Ufd Offerte vom Florist bini na am Warte.... hoffe die chunnt bald.

@ Valey, schad, s'Wiise Chleid hät mir uuuuh guet gfalle, aber verstah din entscheid au.

@ Canoa: also mir händ für mini TZ au nüd gfonde wo nöd grad 600.- chostet, drum hämer au mal bi LitB bstellt, hoffet jetzt das es passt, söt bald cho.

@ apple-pie: viel Spass bei der besichtigung des Schlosses und geniess die Zeit in der Schweiz.

Zuletzt bearbeitet am 25.03.13 08:42

25.03.13 08:41
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Canoa:
Danke dir!
Also 700 für ein Kleid ist ja mal übertrieben teuer.. würde auch mal bei LitB schauen!

 1 .. 781 .. 1559 1560 1561 1562 1563 .. 2660 .. 3757
himbeer   wirklich   schaffe   Problem   natürlich   richtig   schnell   eigentlich   gspannt   Zuletzt   bearbeitet   natürli   Kollegin   vorallem   Zeremonie   langsam   Hochzit   einfach   eigentli   irgendwie