| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 781 .. 1560 1561 1562 1563 1564 .. 2661 .. 3757
25.03.13 08:42
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Mitenand

Mona
Jeee tönt ja als wärs super gsi dis weekend :D

Vale
Mir hend alles Rundi Tisch ussert euse.. De isch lang und mir hocket mit de TZ und ihre Partner alli nebet enand und lueget zu de runde Tisch :p


Mädels ich han schnell eh Frag.. Leget euri Männer Flüge oder Cravatte ah? Und glichi farb wie TZ/Groomsmen oder anderi Farb?

Zuletzt bearbeitet am 25.03.13 08:42

25.03.13 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

mi frönd leit en gravatte ah (ond dezue es boschettli) ide passende farb zo mer! sin TZ werde ned e spezielli farb ha! er werde de alegge waser wet :)

25.03.13 08:46
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Chleid Trouzügin
Mini Trouzügin het ihres Chleid grad im gliche Gschäft gfunde woni mis här ha. Mit Schue und Corsage etc. zahlt si gueti 1000.--, üse TZ het si Azug ou vo dete und zahlt 1400!!!
Bi grad froh, hani ihne nid ds Agebot gmacht i zahli öppis drah u glich i hanes schlächts gwüsse dass si sovieu zahle für ihri chlieder... aber si maches ja freiwillig... drum
I due beidne d Blueme zahle (ihre e struss u für ihn e astecker) und ds makeup und d haar vo mire tz ou... u beidne (s isch ja es päärli) düemer när no es romantik wucheändi ime hotel im bärner oberland zahle (är isch ja dr oberromantiker ).
aber i finde d alternative guet, es chleid äbe bi light in the box oder milanoo z bstelle...

25.03.13 08:49
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@LucyLu
Danke dir!
Wünsche di viel Spass beim Basteln. Werde mir auch gleich mal dein Thread durchlesen :)

25.03.13 08:52
valey 

Re: Bräute 2013

ui ja 700 fr für es kleid isch scho chli tüür
mer hend eusi kleider für BJ bi Modeboutique USA in ZH kauft hend je 107 fr kostet
send echt schön...


aber würd au bi LitB luege hed ehct schöni



Min Schatz werd en Kravatte träge :)) Er chunt de eifach Bluemeasteckerli passend zu mim Brutstruss..

25.03.13 08:58
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mer hend abgmacht dass mini TZ t Kleider säuber zahlt. Sie cha aber säuber entscheide öb sie am zivile ond cherchleche s gliche wot aha.
Sie chond eifach de Blumestruss onds Make-up zahlt öber...

Hmm 700 CHF esch eifach wahnsennig...darum luegemer witer...
chond scho guet...hend jo nochli Ziit...

Leider heds be eus am Samstig öme glänget gha zum t Reng goz bstelle, evt gömer de dä Samstig!

Mer seted not Lieder definitiv usläse fört Trouig, aber mer hend no emmer kei Internet deheime (Abo-Wächsel), darum esch das chli schwerig...

Iladigschärtli: Mini Schwöster hed am Samstig s Geborifäschtli gha ond det send es paar Verwandti gseh wo au am Apéro iglade send ond mer hend mega schöni Röckmäudige öbercho, es hed mi sooooo gfreut...ond vorallem obwohl de einti Onkel ned cha cho esch niemert verrockt gseh...be scho no froh...mer chas haut leider nie aune rächt mache...

25.03.13 09:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: de lade isch de brüller!! han dehte au scho es chleid für ane hz kauft!

25.03.13 09:00
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Min Schatz wir es Boschettli, Plastron und s'passend Gilet träge und es Hemd passend zu mim Chleid. De Trauzüge wird ä Kravatte passend zum Chleid vo de TZ träge. Und min Schatz chunt au na es Bluemegsteckt passend zum Brutsturss über so wie de TZ au.

25.03.13 09:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Valey hesch es Föteli vo de Chleider vo dine BJ?!? Vo dem Lade hani jetzt no nie öbis ghört!!! =) Muess mer merke, nome esch äbe ZH ned grad um de Ecke...

25.03.13 09:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

mona: tönt suuupi! wenn das paket denn chunnt wär ich gärn müüsli so cool!

lus: mir hend au musig ab konserve! mine schatz hed scho verschiedeni playlists zäme gstöut, chli langsamer, chli fätziger, halt je noch loscht und luune. ich finde das also au guet, well mers au so möched

ich finde 700franke au mega tüür. ich glaub ich würd mol eis bstelle be LitB, det gids jo mega schöni und schiinbar möched die meischte gueti erfahrige. ha grad am weekend dänkt es wörd mi wunder näh, aber ich bruuch jo kes chleid

 1 .. 781 .. 1560 1561 1562 1563 1564 .. 2661 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   Problem   schaffe   irgendwie   langsam   eigentli   Hochzit   natürlich   Zuletzt   himbeer   gspannt   richtig   einfach   bearbeitet   vorallem   wirklich   schnell   natürli   Kollegin