| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 782 .. 1561 1562 1563 1564 1565 .. 2661 .. 3757
25.03.13 09:03
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey: bisch drus cho wieni gmeint han mit de tischordnig?
han da grad no es bidli gfunde im netz. das wär denn euse tisch und vo eus e weg sind dennalles rundi tisch. so gsehnd mir alli und sie eus!!

Datei-Anhänge
Tischordnung_Brautpaartisch.jpg Tischordnung_Brautpaartisch.jpg

Mime-Type: image/jpeg, 25 kB

25.03.13 09:05
valey 

Re: Bräute 2013

Nemoo ahhh soo macheders :)) findi no guet

mer werdeds glaub ebe au so mache wie Manokasa en längere tisch wo mer hocket wo mer zu de runde tisch (zu de gäst) lueged

neb eus tüemmer eusi TZ :))

Canoa ha der en PN gschickt med em kleid :D

25.03.13 09:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

min gg treit es gilet und es plastron wo zäme ghört. hemd und poschettli sind denn gleich wie mis chleid

25.03.13 09:09
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich han das ebe au zersch welä. aber ich chume mir so bitz weniger usgschtellt vor, wie amene grade lange tisch. das gsehsch ja immer bide ami hochziite. gseht immer us wie anere pressekonferenz
sorry, aber mir gfallt das nöd eso. aber jede muens so mache wies ihm gfallt. mir wend ebe au die gliech deko wie uf de andere tisch. und bim ovale chömmer das mache, bide grade gechti das nöd bzw es gsechti scheisse us...

25.03.13 09:12
valey 

Re: Bräute 2013

hihi pressekonferenz

bi eus isch ebe chli doof med de plätz entweder so
oder mer hedded med no anderne amene runde tisch chönne med anderne 6 lüt.. aber das findi chli doof.. med minere gäst ned de rugge zuedreihe hihi

ufff tischplan mache werd lustig
wüsse wer mit wem zemetue usw

25.03.13 09:13
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme

mega cool mona, chans mer richtig vorstelle wies gsi isch
und wenn dänn eui chleider achömet, weisch wie wird das es fescht
hehehe ... uh lässig!

elea, ich bin die gsi mitem limoncello :) dä hämer unterdesse gmacht
aber die chline fläschli hani au nonig :-/ hans jetzt zerscht mal i grossi
abgfühlt und in cheller gstellt

valey, häsch di def. für s blaue entschiede? t hauptsach isch dass dich
wohl fühlsch! ich bruch no en bolero für mis chleid, nöd emal so eifach!

apple-pie, viel spass beim schloss besichtigen und bei der floristin :)
das sollte ich au noch machen --> zur floristin gehen! hihi

canoa: 700.-?? das isch wüki VOLL übertriebe und erscht recht wenns nöd
emal dini farb isch !!!

25.03.13 09:14
snet 
Re: Bräute 2013

@Lus: Also wenn ich du wäre, würde ich auch die Musik selber zusammenstellen. Wir haben ja ebenfalls nur Musik ab iPod, aber die hat eine Freundin von mir zusammengestellt, die DJ ist. Eigentlich hätte sie an unserem Fest auflegen sollen, aber das technische Equipment im Restaurant war einfach zu schlecht.

@Männer: Mein Freund wird eine Fliege tragen, da er ja im Smoking erscheint.

@me: Am Wochenende sollte ich noch die Moneybox gestalten. Ich habe ja einen alten Lederkoffer aus der Brocki geholt und werde ihn mit typischen Motiven von unseren Flitterwochen verzieren und einen Schlitz für Couverts reinmachen. Da wird mir aber meine Kollegin noch helfen. Irgendwie bin ich froh, dass ich nach dem Eingriff 10 Tage krank geschrieben bin... dann habe ich endlich noch Zeit für diese Kleinigkeiten.

25.03.13 09:14
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Mir werdet alles rundi tisch ha. mini Eltere sind trennt und drum sitzet oisi TZ mit Ahhang ah oisem Tisch. Will 10 Lüüt bringi leider nöd ane aber so isch au okay.

So wies du machsch Nemo wür mir au na gfalle, hani mir au scho überleit. Aber sandere isch würkli ächli Pressekonferenzmässig, so wied Ami das machet. vorallem häsch nur a einer siete din Schatz und uf de andere siete TZ wot chassch rede, das wür mi ebä chli nerve. Aber ebä, jede wies im gfallt und passt!

25.03.13 09:14
elea 

Re: Bräute 2013

ah du besch das gsi lilly?
besch demfall au no uf de suechi nach herzige fläschli!!! muss au mol chli d rondi mache ide dekoabteilige! ;)

25.03.13 09:15
Nemo 

Re: Bräute 2013

@ valey: ja das wird denn wükli lustig. han grad öpis downglouded. cahn der aber noni säge obs taugt...
http://www.perfecttableplan.com/html/download.html

 1 .. 782 .. 1561 1562 1563 1564 1565 .. 2661 .. 3757
schnell   einfach   irgendwie   Problem   Zeremonie   eigentli   natürli   himbeer   Hochzit   Zuletzt   Kollegin   schaffe   wirklich   eigentlich   richtig   vorallem   bearbeitet   langsam   natürlich   gspannt