| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 782 .. 1562 1563 1564 1565 1566 .. 2662 .. 3757
25.03.13 09:16
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Manokasa:
Ich bin mir da gar nicht sicher, was mein Schatz anlegen wird. Ich persönlich mag ja Krawatten am meisten!

@Lilly:
Danke dir!

25.03.13 09:19
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Du ja, jede wie er will mit de tisch :) Ich bin mal anre Hochziit gsi mit some lange tisch unds het mir guet gfalle.. Ich möcht ebe scho t lüüt au gseh :)

Fraue derfi nomal öpis froge? :P Ich han chli problem mitem Apero.. Wieviel Stück pro Person hend ihr? Oder wieviel verschiedeni Sache? Ich muss glaub chli striche, mir sind jetzt fürs ässä bi 22.- pro Person und das isch to much!

25.03.13 09:20
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa mer hend 23.- pro person.... aber mer send halt au weniger! i chader ned emol sege wie vell stöck vo was es werd ge! i vertrou denne eifach dass d mengi de öper werd stemme!
velecht hender jo e türe apero poste woner chöntet verchlinere! fleisch esch jo meistens sehr tür....?

25.03.13 09:22
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja, das bin ich gsi elea ich han aber kei bedänke
weg dä fläschli, die gits doch überall !?! i allne forme ...
han meh sorge wegem limoncello gha, ob mer das ane
bringet, aber isch zum glück fein worde

manokasa, bi eus choschtet dä apero au 22.- pro person
(ohni getränk)

mis problem:
bin immerno uf dä suechi nacheme guete prosecco, findet
eifach kein gschiede wo eus schmöckt ...

25.03.13 09:22
Nemo 

Re: Bräute 2013

manokesa: chani dir leider nöd wieter helfe. mir händ e pauschale für de apero. mir zahled 48 franke pro gast. da chan denn so viel gässe und trunke werde wies wänd.
aber de wirt rechned mit 6 häppli pro person und denn häts no chips und nüssli. wenns denn meh brucht holeds no. aber es seit das langi.
was mir no speziell händ welä (isch en tip gsie vonere kollegin wo imene hotel schaffed), dass nur serviettli und kei teller git.
wenns teller hät, denn ässed lüt automatisch meh. wenns nämli serviettli git, denn müends jedesmal laufe. mitem teller chömeds eimal und fülled sich dä...

25.03.13 09:24
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Tisch:
Also wir werden (falls möglich) auch so ein langen Tisch haben!

@Apero
Da kann ich dir noch keine Antwort geben, da wir noch mit unserem Caterer alles planen müssen. Sobald ich fdas weiss, sag ich bescheid!

25.03.13 09:26
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lilly: kennsch mauler?? das isch zwar en champagner, aber schmöckt absolut nöd so. giten in demi sec und in brut. de demi sec isch de hammer!!!wenner amigs aktion isch im coop, denn chunsch d'fläsche glaub für 14.- über.
fläschli: kenneder de lade nanunana. gits in de überall. de hät meeeeega herzigi fläschli und i allne forme, mega günstig!! nödemal en franke eis!!!

25.03.13 09:27
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Ich finde das eifahc so viel.. I han denkt so 17.- über 20 liit eus nid im budget.. mir hend:

Sandwich 3.90 pro Stück
Melone-Schinke Spiessli 3.80 pro Stück
Fruchtspiessli 3.80 pro Stuck
Chääschüechli 2.80 pro Stück
Mini Pizzas 2.80 pro Stück
Nachos mit Salsa und Guacamole 2.80 PRO sTÜCK
Glace 3.- pro Kugel

Ich hans gfühl es isch wenig aber es isch z tüür.. Mir werde sicher s Glace striche, aber i wird nomal was müsse striche.. Selli echt chääschüechli striche und stattdesse en Briocheturm bstelle? Dä isch 70.- für 48 Brioche.. Ich weiss echt nööööd

25.03.13 09:28
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hihi Nemo
Ich bin gad am Samstig im Nanunana gsi! Findi super!

Zuletzt bearbeitet am 25.03.13 09:29

25.03.13 09:29
elea 

Re: Bräute 2013

manokasa macht der kei sorge dass es zwenig het!!! mer hend nor es spiesslibrett met verschednige spiessli! ond soscht nix!! ond meistens bliibt jo eh no mega vell förig wassi emmer so schad fende. aso seles doch zersch mol ufesse was es dete het!
ond ebe wenns ned em budget denne liit denne strich eifach öpis! aso ebe wenni lese was du do alles hesch wördi mer gaaaar ke sorge mache! do schecki mini lüt nach eusem apero no zo euch ond de chönes bi euch no go metesse

 1 .. 782 .. 1562 1563 1564 1565 1566 .. 2662 .. 3757
schnell   einfach   irgendwie   Hochzit   Zeremonie   Zuletzt   Kollegin   wirklich   himbeer   bearbeitet   eigentli   eigentlich   richtig   gspannt   Problem   natürli   schaffe   natürlich   langsam   vorallem