| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 783 .. 1564 1565 1566 1567 1568 .. 2663 .. 3757
25.03.13 09:47
Nemo 

Re: Bräute 2013

@canoa: mitem alk??' unglaublich!!!

25.03.13 09:49
Nemo 

Re: Bräute 2013

@valey:tönt fein!!

25.03.13 09:51
elea 

Re: Bräute 2013

jo manokasa strich es spiessli!!! nei wörkli! es blibt so oder so öpis förig. ond je weniger förig blibt je besser!
ond i ha e s gfüehl d lüt send so am schwätze do werd me tronke as gesse! aso ebe d fraue esse jo sowiso nie soo vel. ehner d männer... aber ebe i ha au s gfüehl dass mer eher wenig hend. aber de denki amigs weder es geht jo no znacht ond de sölle doch au no alli öpis möge! ond schliesslech send d aperogäst jo cho zom euch gratuliere ond ned zom sech d ränze voll zschloh! :)

25.03.13 09:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

hui jetzt händer ja mega viel gschribe sit ich wäg gsi bin. :-)

also mini bridesmaids händ nöd all s glichä chleid, eifach vo dä farb und stoff här. aber dä schnitt isch nöd bi allnä glich, aber ähnlich. findi au guät, söll ja jede das näh wo zu ihre passt.

da hani nur so äs bispil was di eint hät:
http://www.milanoo.com/de/p181561.html

mir gfalled eigentlich all mega wos usgwählt händ.

freu mi halt au jetzt scho ufs aleggä.

also wäg de tischornig, mir händ alles rundi isch wo 6-8 lüt sind. üsä isch rächteckig und isch vornädra. mir hocket det nur mit dä trauzügä. d familiä isch z gross und diä hockey grad am tisch wo am nächste zu üs isch.
han niä welä so usgstellt sie alla amerika aber jetzt isches halt so. :-)

25.03.13 09:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

schöns chleid und mega farb!!!

25.03.13 09:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Nemo jo met Alk! =O

Ond mer hend werklech alles debi...

- Fleischplattene
- Chäsplattene
- Gmüesdips
- Schenkegipfeli
- Chäschüechli
- Fröchtespiessli
- Fröchtetäller
- Beleiti Bröttli
- chlini Sandwicheli
- Süesses für die Chline
- Süesses för die Grosse =)

- Osaft
- Mineral
- Süessgetränk
- Kaffi
- Wisswii
- Prosecco

25.03.13 09:55
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja finds au no schön. ich han ja d farbä viollet und wiss am hochziit. aber all chönd ja nöd viollet sie. d trauzügin söt sich ja unterscheidä vo dä bridesmaids und s bluämämeitli au. also händ mer halt gluägät was sust no passt und üs allnä hät halt hellblau mega gfallä

25.03.13 09:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

ohhhh coool Mona ganz es schöns Chleid! =)

25.03.13 09:57
Nemo 

Re: Bräute 2013

canoa: krass.... de macht aber au inderschi du.... also bi minere versoffne und verfrässne gsellschaft wür de kein stutz verdiene

nei ernsthaft, isch mega cool!!

25.03.13 09:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!

ich bi am samstig im brautschuhladen gsi in bern go luege wäg de schueh. ha au eine gfunde wo mer gfallt, aber sie müenden mir no inere andere grössi schicke. denn isch am fritig abig no euses siegelset cho wo mer wänd bruche für d iladige und natürli händ mers grad usprobiert, funktioniert super!

wenni glück ha bringt mer de kolleg hüt abig no s andere päckli mit eusne bastelmaterialie für d chärtli. denn chani wenigstens s fueter scho mal id couvert inechläbe. sehr guet :-)

am samstig händ mer 14 vo eusne hochzitsgäst bi eus dihei gha und mir händ eus durch verschiedeni wii trunke zum probiere. das isch würkli sehr en lustige abig gsi, hihi. mir händ jetz au scho 2 favorite bim rotwii. bim wiisswii und bim prosecco isches nonig ganz klar.

 1 .. 783 .. 1564 1565 1566 1567 1568 .. 2663 .. 3757
Problem   schnell   gspannt   bearbeitet   natürli   langsam   eigentli   einfach   vorallem   Hochzit   himbeer   schaffe   wirklich   Zuletzt   natürlich   Kollegin   irgendwie   richtig   Zeremonie   eigentlich