Bräute 2013 |
|
1 .. 784 .. 1566 1567 1568 1569 1570 .. 2664 .. 3757
|
|
|
|
25.03.13 10:14
Braut2013
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge mitenand
Dir schribet ja alli wie wild. Chume gar nid mit zum naaläse Ligt villech o dra, dasi chrank dehei bi
No mi Sänf drzue:
@ Elea: Ich find au, dass das Chleid guet passt!
@ Männer: min Zuekünftige wird o es Plastron träge. Dr TZ het geschter grad gfragt, ob är e Flüge oder e Cravatte söll alegge..d Verchöiferin im Lade het ihm gseit, er müess unbedingt e Cravatte und är wür lieber e Flüge..ha ke Ahnig..
@Musig: mir wärdes o so mache wie vili vo öich..wärde nid tanze, drum gits Musig ab itunes. D Playlist isch parat.
@Apéro: i ha mir o mega lang Sorge gmacht, dass mir z wenig hei, aber mir hei e Pauschalpriis und iz hani müesse säge, muessi am Caterer eifach vertroue, dasses de gnue het. Bi üs chöme ebä die meischte Lüt nur a Apéro und find, es sött de scho gnue ha für alli..mir zahle iz 3000.- für 90 Lüt mit Getränk. Finds schono vil, aber houptsach es het gnue..mir wärde äbe nur vili verschide beleiti Brötli, verschideni Chips und verschideni Spiessli (frucht und Antipasti) ha..dr Caterer het gfunde är wür nid no meh Sache aabiete..hoffe sehr, dasses guet achunnt u niemer hungrig hei muess..
@me: wie gseit, i bi chrank dehei..und mi GG hetsech am Weekend allei no mitem Fotograf müesse träffe und geschter heimer nomal es Träffe mit de TZ bi üs gha..iz isch alles parat. Und i hoffe iz eifach ganz schnäll gsund ds wärte..schliesslech hürati i 2.5 Wuche..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 784 .. 1566 1567 1568 1569 1570 .. 2664 .. 3757