| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 786 .. 1569 1570 1571 1572 1573 .. 2665 .. 3757
25.03.13 11:46
elea 

Re: Bräute 2013

eifach en normali jeans jagge werdi alegge (aso eifach wenns mer zchalt wer ohni). do mer ned ide chele hürote muessi eh au mini scholtere ned bedecke aso esch d jeans jagge för mech eifach wörkli nor do zom alegge wenns mi frührt!

jo i phalte mis chleid definitiv! us 2 grönd.. 1. well i gmerkt ha dass es eifach wörkli keis chleid geht womer besser gfallt ond 2. hanis gester dehai elei nomol aprobiert ond i hamer so guet gfalle im chleid! ond de hani paar föteli gmacht ond det hani mer au gfalle droffe
i denke es send eifach di schlechte erlebnis em brutlade gsi woni total ofs chleid öbertreit ha. weisch wini meine?

25.03.13 11:48
apple-pie 

@Braut2013:
Wünsche dir eine schnelle Genesung!

@himbeer:
http://www.marutis.ch/Images/Rezepte/Gew...rsuppedruck.htm
hier ist alles beschrieben. Mein Schatz hat sie schonmal gemacht und gut damit abgenommen. Ich möchte sie überwiegend machen, weil es eher eine Endschlankungskur ist und ich mich innerlich gar nicht gut fühle!
Wünsche dir ganz viel Spass bei der ersten Anprobe, bin ja gespannt auf dein Bericht!

@Jäckchen:
Ich weiss noch gar nicht ob ich mir für die HZ ein Jäckchen etc. kaufen werde.

25.03.13 11:54
Canoa 

Ohhhh Elea das fröit mech jetzt extrem!!!!! Sooooooooooooooooooo schön!
Joooo be jo am Fritig nomou i dem Lade gseh, es hed mer auso au fast de Noggi usetäscht soooo öbis vo unfröndlech gseh...naja....

Ech gloube es esch werklech s schlächte Erläbnis gseh...jetzt muesch jo nöme dethe ond darum chasch jetzt dis HZ i dim super schöne Chleid gniesse!

Ech wet mis au scho lang weder go probiere...=) Es wäri jo be de Eltere deheime...

25.03.13 12:46
sonne13 

wow elea, das freut mich för dech!!!!! das esch doch s'beschte, wenn du chasch säge dass du der gfallsch! das esch eigentli s'wichtigschte findi, denn nur so fühlt mer sich wohl, und de strahlt me das au uus!

25.03.13 12:48
valey 

Elea mega coool :)))

25.03.13 13:16
Angita 

ihr sind joo wieder fliiissig ;-) chume fast nö dezue will bi üs laufts im gschäft vor dä ostere immer mega!

also zum apero: bi üs händs zerst mit 1 stuck pro person grechnet.. mir händ denn gseit mir möchtet im ganze 200 stk. vo allem ha (zerst grechnet mit 160) je noch dem wieviel lüüt würkli werdet sii gömmer evtl. no chli abe... z viel wöri scho nö, will 1. di gladene gäst essed jo noher no und die wo nur as apero chömed, mönd sich jo nö dä buch vollschloh... isch jo es APERO'.. isch mir au erst im nochhinein klar worde...

zude manne: min schatz wird äs "lätzli" ha wo er cha abzieh und denn hät er so wie es band drunder und tz hät än plastron...

musik: also mir händ jo än dj vo swissdj für knapp 1500.-.. bi üs lohnts sich au will es wird ganz sicher tanzet do kenni üsi lüüt und au üs mir liebets ;-)

me: also am samstig simmer z züri gsi, mir sötet ezt alles ha a underlage für min Usländer-Maa ;-) und denn simmer mit dä TZ no in Jelmoli, händ aber kei Abigmode meh... denn simmer im Modissa.. am Igang scho ä mega schöns Chleid gseh.. ufä in 4. stock und das Chleid gsuecht.. en anders häts nö gha wo ere gfallt.. sie häts aprobiert und es hät passt! gseht super us und sogar inere Farb wo sie NIE denkt het, dass sie das aleit!! und durch dä halbdurchsichtig stoff gsehts au us wie ä langs chleid. d verkäuferin hät au gmeint es passt super zu ere (sie isch ä chlini fiini) me mueses eifach no chürze und chli ineh.. s best isch no es passt i ihres budget... kei stund und mir sind dussä gsi! mir sind beidi sooo happy ;-))

25.03.13 13:31
apple-pie 

@Angita:

Das ist ja super mit dem Kleid! Freut mich sehr für Dich!

25.03.13 13:31
Manokasa 

Angita
Also ihr hend 200stk für 160 persone?

He wüssen ihr wo mer so hämder bechunt mit umschlagmanschette? Bin gad im Schild gsi und die hend da kei. Im Esprit, Manor und S.Oliver au nid. Weiss öperd wo mer die bechunt oder mussi die etz echt no im internet bstelle?

25.03.13 13:36
Canoa 

Angita mega cool hender so schnöu es Chleid gfonde! =)

Manokasa, also im Schild hends t Marke Eterna ond det chasch entweder de Chnopf näh oder Manchettechnöpf dra tue...es esch beides möglech be dene Hömli...

25.03.13 13:40
Manokasa 

Canoa
Merci! Jä den musi nomal zrug, d verchäuferin het mi wieder weggschickt..

1 .. 786 .. 1569 1570 1571 1572 1573 .. 2665 .. 3757
wirklich   Kollegin   vorallem   irgendwie   Hochzit   gspannt   himbeer   langsam   bearbeitet   eigentli   Problem   natürlich   schaffe   schnell   eigentlich   Zuletzt   einfach   richtig   Zeremonie   natürli