Bräute 2013 |
|
1 .. 786 .. 1569 1570 1571 1572 1573 .. 2665 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
25.03.13 13:16
Angita
|
Re: Bräute 2013
ihr sind joo wieder fliiissig ;-) chume fast nö dezue will bi üs laufts im gschäft vor dä ostere immer mega!
also zum apero: bi üs händs zerst mit 1 stuck pro person grechnet.. mir händ denn gseit mir möchtet im ganze 200 stk. vo allem ha (zerst grechnet mit 160) je noch dem wieviel lüüt würkli werdet sii gömmer evtl. no chli abe... z viel wöri scho nö, will 1. di gladene gäst essed jo noher no und die wo nur as apero chömed, mönd sich jo nö dä buch vollschloh... isch jo es APERO'.. isch mir au erst im nochhinein klar worde...
zude manne: min schatz wird äs "lätzli" ha wo er cha abzieh und denn hät er so wie es band drunder und tz hät än plastron...
musik: also mir händ jo än dj vo swissdj für knapp 1500.-.. bi üs lohnts sich au will es wird ganz sicher tanzet do kenni üsi lüüt und au üs mir liebets ;-)
me: also am samstig simmer z züri gsi, mir sötet ezt alles ha a underlage für min Usländer-Maa ;-) und denn simmer mit dä TZ no in Jelmoli, händ aber kei Abigmode meh... denn simmer im Modissa.. am Igang scho ä mega schöns Chleid gseh.. ufä in 4. stock und das Chleid gsuecht.. en anders häts nö gha wo ere gfallt.. sie häts aprobiert und es hät passt! gseht super us und sogar inere Farb wo sie NIE denkt het, dass sie das aleit!! und durch dä halbdurchsichtig stoff gsehts au us wie ä langs chleid. d verkäuferin hät au gmeint es passt super zu ere (sie isch ä chlini fiini) me mueses eifach no chürze und chli ineh.. s best isch no es passt i ihres budget... kei stund und mir sind dussä gsi! mir sind beidi sooo happy ;-))
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 786 .. 1569 1570 1571 1572 1573 .. 2665 .. 3757
|