| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 787 .. 1572 1573 1574 1575 1576 .. 2667 .. 3757
26.03.13 08:07
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guten Morgen ihr Lieben

Also wir setzen die Paare gegenüber voneinander. Mir selber ist es so auch immer am wöhlsten.

Nach Regeln richten wir uns nicht, wir machen's so wie's uns am besten gefällt.

26.03.13 08:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

wir teilen unsere Gäste nur den tischen zu, sie dürfen sich dann selber dort hinsetzen wo sie wollen... da wir nur 6-er tische haben (eckig) werden sich die meisten wohl gegenüber hinsetzen. aber das dürfen die dann selber auskäsen...

26.03.13 08:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Öbert Tischornig hani mer no gar kei Gedanke gmacht, do eusi Amäudefrist jo no louft bis Ändi Mai....also kei Stress...=)

Sonne in Sorsi gehts no en Bastulade, in Kriens oder z Willisou...

http://sursee-basteldekoparadies.ch/

Spassimo, Kriens

http://www.kreiliger.ch/index.php?pg=crea

Ohhh jo so Bastelzüg nehmt extrem vöu Platz wäg, mi GG närvt sech emmer ab mim Gschmöis....

26.03.13 08:31
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi canoa, mine närvt sich zum glück (no) ned er findet, ich setti chli en kreativere job ha wenn ich das so gärn mache...

de bastelshop in sursee kenni, finde d'bsitzerin aber chli ufdringlich und de lade isch mer au chli z'chaotisch. ha aber scho ab und zue det öppis kauft, wills halt nöch isch. kreiliger kenni au, aber hed au ned so en riese uswähl, zum chli schmöckere mached die grössere gschäfter meh spass, vor allem wenn me no inspiration bruucht

ich ha jetzt es album kauft und mache zwüschedure fotene vo mine fortschritt, denn channi das au chli feschthalte, schliessli ischs au en teil vo de vorbereitige. det channi denn au gwüssi sache diräkt ine chläbe und so...

26.03.13 08:43
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge brütlis!!
na alles klar?

düend ihr am zivile eigenli wiis hürote oder inere farb? isch das doof zwoi mol in wiis?

26.03.13 08:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also das met Sorsi hani scho paar mou ghört aber be nonie det enne gseh! Naja ha jo anschinend nüt verpasst!

aber dä in Kriens chani werklech empfähle das esch hammer dete, det chasch grad änehocke wemer wot ond grad loslege, ond mer zahlt denn au nome das Material womer brucht hed ond ned zb. s ganze Dösli...

Ohhh das esch aber en gueti Idee metem Album....=)

26.03.13 08:46
Mime 

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme
vilech mani hütt mithebe...

@tischornig: bi am sunnti mi rouchendem chopf dranne gsässe, ha ganz vüu fötzeli gha, woni so lang umegschobe ha, bises passt hett, d päärli aus "doppel-fötzel". jtz hani e variante mit üs beidne und de TZ's mit Partner, die giltet, wenn mi eint onkel ou chunnt. wenn dä nid chunnt, wäres nume 4 a däm tisch, de dueni ummodle, und de gits e grössere bruttisch. ei tisch darf grösser si, die räschtleche si rundi sächsertisch, bzw s hätte bis acht lüüt platz, aber das wird äng mit em ganze bsteck.

@menucharte: üs hett d chefin vor location explizit drvo abgrate, so menucharte z mache. si säuber mache süsch zwe pro tisch. si heig eifach scho bi voune hochziite gseh, dass de die chartene liege blibe sige...

@tischchärtli: die gämer gnue z tüe... mir hei e ast vonme öpfelboum versaget, d plättli gschliffe, göölet und jetz beschrifti se no mit schwarz und silber...

@namenschärtli: hett öpper vo euch erfahrig wie verträglech stoff-chläbe-etikettli uf fiiine obechleider si?

26.03.13 08:47
elea 

Re: Bräute 2013

sabrinella i het gern es wiises chleid am zivile gha. ha jez aber es ganz es hellgrüens.
i fenes schön 2mol wiss azha ober mer hend au es paar gseit, dass macht me doch ned... i meine obd jez 2mol wiis aleisch oder nor einisch. semmer ehrlech die meishcte vo eus döfte auä wemm mer streng send eh nöm wiis alegge

26.03.13 08:49
Mime 

Re: Bräute 2013

sabrinella:
guete morge brütlis!!
na alles klar?

düend ihr am zivile eigenli wiis hürote oder inere farb? isch das doof zwoi mol in wiis?

aus bärner meitschi us gueter familie muessi doch zeige, was i id ehe mitbringe... und hürate drum zivil ir voue bärner sunntigtracht (die mitem vile silberschmuck)...
ha die tracht letscht wuche chönne bir schniderin go hole, isch eifach wahnsinn...

26.03.13 08:50
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels :) !

Mich und mein Schatz hat gestern Abend auch das Bastelfieber gepackt. Besonders mein Schatz. Haben angefangen Ideen für die Briefumschläge zu sammeln und plötzlich kam er mit all möglichem Material an und hat sämtliche Ideen ausprobiert!

@valey:
Auf die Menükarten bin ich ja gespannt. Und das es recht schwierig ist den richtigen Sitzplan zu erstellen, kann ich mir gut vorstellen!

@Canoa:
wow, die Bastelgeschäfte sehen ja toll aus .. da würde ich ewig shoppen, allein schon für unsere Kinder!

@sabrinella:
Ich heirate an der zivilen Hz nicht in weiss

 1 .. 787 .. 1572 1573 1574 1575 1576 .. 2667 .. 3757
eigentli   gspannt   einfach   Problem   natürlich   wirklich   Hochzit   richtig   Zeremonie   eigentlich   Kollegin   langsam   irgendwie   natürli   schnell   vorallem   Zuletzt   schaffe   bearbeitet   himbeer