| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 790 .. 1578 1579 1580 1581 1582 .. 2670 .. 3757
26.03.13 11:39
Mime 

Re: Bräute 2013

i ha nur mi neu name im pass. d standesbeamtin hett gmeint gha, wenn dr allianzname nimmsch (dä isch nur amtlech nümm erloubt, im pass geits) de muesch IMMER dradänke, wenn flüg buechsch etc. ou no i 10 johr, wenn di vilech scho sehr a di neu name gwöhnt hesch...

26.03.13 11:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow mime... mega schön

@ valey:
es isch ebe so. de name mit bindestrich isch de sogenannti allianzname. de dörfsch du uf dine uswis verwende, au bi bank und so wiiter oder bi de korrespondenz im büro. er hät aber kei rechtlichi relevanz, du heissisch offiziell immer frau meier und nöd meier-müller, drum ischer au im standesamt nöd so wählbar.
de offizielli doppelname meier müller (ohni bindestrich) isch ab dem jahr nüme möglich. das isch vorher no gange.

26.03.13 11:43
valey 

Re: Bräute 2013

ahhh alles klar danke
be chli verwirrt gsi..

aber de gehts de für mich nur durenand drum hani mine ufem pass ned drufgno

wie macheds die andere do so?? :))

26.03.13 11:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich nimmen au nöd druf. ich find die bindestrichnäme eh immer mega doof irgendwie und umständlich... drum lahnis lieber.

26.03.13 11:44
apple-pie 

Re: Bräute 2013

also ich werde den Namen von meinem Schatz nehmen und mein jetzigen Nachnamen ablegen!

26.03.13 11:51
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich werde auch so wie mein Freund heissen. Gerade das gefällt mir am verheiratet sein, dass man den gleichen Namen tragen darf.

26.03.13 11:53
elea 

Re: Bräute 2013

oh wie ufregend ehr hend all scho euche neu name döfe schribe! goht mer aber ähnlich wie der canoa jetzt hani so min eigete chribel ond nacheten hani de schwung nöme!
muss au no bez übe eond s beschte usehole us mim neue nochname!
ha das au ned gwösst dass me theoretisch met bendestrech döf em pass schribe! aber jössesgoht de bruchti 2 ziile (mer hend beidi langi nochnöme)
aber freu mi jetzt scho mega wenni öper all döf min neue name sege! mi frönd fendet das au so toll, sesch so herzig winer sech öber das cha freue

grad no e frog dezue, esch das bi euch au eso, dass me de neu pass früehschtens cha 60täg vor de zivile trauuig bstelle?

26.03.13 11:55
Angita 
Re: Bräute 2013

bi mir isches chli struub.... i werd min name nö neh.. defü hani noher än doppelname will min schatz scho eine hät... und denn nimi min name nö au no hine ane sust hani 3! läck das wör denn ****** ******* - ****** und i schrib min vorname amel us bim unterschriebe! hahahah nee eidütig zuuu lang! und es isch jo eh nüm möglich drum chumi au nö so ganz drus wieso me s glich cha ha ufem pass...

mus no öppis los werde: i bewundere die fraue do inne wo innerhalb weniger ziit so viel abnehmed! i chönt das nö... wör zwor au gern es paar kilo (mind. 5, am liebste 10!) verlühre aber verschiebs immer will i bis ezt nie, eagl ob mit sport und gsundi erährig etc... abgnoh ha.. bi sogar scho id akupunktur für das, ezt hani eifach sit do immer 1-2 kg wo ufe und abe gönd... jenu.. min schniider hät gseit i mösi nö extra abneh mis chleid kaschiert guet

26.03.13 12:05
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Angita:
Ich habe es ja im Sommer 2011 geschafft auf meine Traumfigur zu kommen (- 10kg + sehr viel Sport). Früher habe ich auch immer die Frauen bewundert, die das geschafft haben und ich selber konnte mich nie dazu motivieren. 7 Jahre war ich unglücklich und habe nicht die Disziplin aufgebarcht um mein Ziel zu erreichen, aber irgendwann hat es Klick gemacht!
Wenn du das Ziel nicht aus den Augen verlierst und weiterhin den Wunsch hast abzunhemen, dan schaffst du das auch. Vielleicht nicht sofort sondern auf Umwegen, wichtig ist nur, das du nicht aufgibst!

26.03.13 14:08
valey 

Re: Bräute 2013

huhuu
ha rasch en frog
weiss öpper wo mer so bademäntel aso so morgemantel us wisse siide bechunnt? wo hinde Bride stoht?? finde bi etsy nur so komischi stoffigi?

 1 .. 790 .. 1578 1579 1580 1581 1582 .. 2670 .. 3757
natürli   eigentli   wirklich   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   vorallem   bearbeitet   himbeer   gspannt   richtig   Kollegin   Problem   schnell   Hochzit   eigentlich   langsam   schaffe   natürlich   einfach