| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 791 .. 1580 1581 1582 1583 1584 .. 2671 .. 3757
26.03.13 14:36
apple-pie 

Re: Bräute 2013

ah ok, gut zu wissen. Finde ich ehrlich gesagt viel besser so.

26.03.13 14:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha scho mitem neue name welle reise. aber min schatz hät ja au kreditkarte etc, das klappt so scho :-)

26.03.13 14:45
elea 

Re: Bräute 2013

i ha ebe au onbedengt metem neue name wele ed fletterwoche ond voller stolz min neue pass zeige (obwohls niemert interessiert )
ond i denke emmer i be jo ned di erst wo hürotet aso klappet das eh!

26.03.13 14:48
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ich reise auch mit altem Namen. Mein Pass ist noch ein paar Jahre gültig, das wollte ich nicht extra ändern lassen.

Wie ist das eigentlich mit dem Führerschein? Muss man da den Namen auch ändern lassen?

26.03.13 14:50
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Froue
Bi grad chli am umestöbere und bi bi etsy ufenes Chrüzworträtsu über ds Brutpaar gstolperet.
Wär doch no e cooli idee für d gest chli z unterhalte? U derna d Antworte so mache, dass si se nume zb dürs gspräch mit anderne erfahre oder so....
hmm wär das öppis?

26.03.13 14:50
elea 

Re: Bräute 2013

guet min pass wer eh es halbs johr nach de HZ abgloffe aso passt das grad guet! ha mim frönd vor emne johr oder so gseit mer mönd vor em 2014 hürote well de muessi eh en neue pass ha! anschinened het er mi ernscht gno

ah jo stemmt autobillet muss jo au gänderet werde, dasch wohr... jo das geht auä en rundumerneuerig förd chärtli i mim portemonai!

26.03.13 14:58
Angita 
Re: Bräute 2013

elea i will au scho mit em neue Name reise ;-) mir gönd zwor erst im April oder Mai nechst Johr.. werdet aber das Johr no än Städtetripp mache und denn will i au scho mit em neue Name reise :-)

Jo dä Füereruswiis und Fahrzüguswiis mues me au ändere! Diesebe Änderige sind innerhalb 14 Täg z mache... am beste lütet ihr denn bim Strosseverkehrsamt vo eurem Wohnkanton a da es überall liecht anderst ghandhabt wird.. evtl. mönd ihr no än versicherigsnochwiis bringä mit em neue Name und evtl. langet au nö nur kopie vo ID oder Eheschii

26.03.13 15:00
elea 

Re: Bräute 2013

angita! dasch aber cool dass er vorher no so minimoons machet! :)
du dezue grad no e frog, muss eigentli de ma au nöimet bscheid ge. i meine be ehm änderet jo de zivilstand. muss er do au zb ide versecherige ond so alüte ond sege "aso i be de jez verhürotet"?

lus fendi en cooli idee! eschs demfall of englisch wens chasch bi etsy bstelle oder chasch d froge selber definiere? wer echt wetzig! vorallem hani so öpis onie gseh!!!

26.03.13 15:01
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Lus:
Hei Froue
Bi grad chli am umestöbere und bi bi etsy ufenes Chrüzworträtsu über ds Brutpaar gstolperet.
Wär doch no e cooli idee für d gest chli z unterhalte? U derna d Antworte so mache, dass si se nume zb dürs gspräch mit anderne erfahre oder so....
hmm wär das öppis?

Hey, kannst mir mal den Link schicken?

Ich find das ne super Idee! Hab das selber schon an einer HZ erlebt und kopiert für einen 30. und 50. Geburtstag. Natürlich hatte ich die Frage selber ausgedacht... War noch ne recht Herausforderung, da ich die Antworten ja kennen musste. Hihi...

26.03.13 15:02
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Lus:
ich denek das wäre ne tolle Unterhaltung für die Gäste!

 1 .. 791 .. 1580 1581 1582 1583 1584 .. 2671 .. 3757
irgendwie   langsam   vorallem   Kollegin   schaffe   natürli   schnell   bearbeitet   Zeremonie   Zuletzt   einfach   Problem   eigentli   Hochzit   himbeer   gspannt   richtig   eigentlich   natürlich   wirklich