| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 792 .. 1582 1583 1584 1585 1586 .. 2672 .. 3757
26.03.13 15:38
Angita 
Re: Bräute 2013

das mit em Chrüzworträtsel isch ä cooli idee!
bi minere schwö ade hochzit hämmer öppis ähnlichs gha: glaub 10 Froge über s Bruutpaar (zum Teil unmöglich zum usefinde) mir händs i dere Ziit gmacht wo i mit ene go Brutpaarfotis mache bi.. wo mir retour cho sind sind alli no fliiessig dra gsi und händ sich vermischt und händs u lustig gfunde! i als TZ has denn schnell aglueget und denn häts 3 Priise geh: 1 Candle-Light-Dinner -> Raviolibüchs mit Cherzli druf, Wellnesweekend -> es Säckli mit verschiedene Müsterli oder die chline dösli wo me zb bim Müller überchunt zum bade etc. und nomol öppis wo mir eifach nö wot in Sinn cho hihi Gäst händs also mega lustig gfundä

26.03.13 15:41
Lus

nicht registriert

oder jedem ds rätsu zämeröuele und ufe platz lege und mit some bleischtift "zämebinde"
http://www.hach.ch/WebPortal/showpage.as...9%2DH&ula=1

26.03.13 15:45
apple-pie 

hey, das sind ja lustige Stifte!
Wie ist das eigentlich, muss man Fragen und Antworten selber erstellen und die dann selber so einsetzten, das die Buchstaben am Ende auf dem Rätsel zusammen passen?

26.03.13 15:55
toluwu

nicht registriert

Ich hab das damals selber gemacht. Nicht als Kreuzworträtsel sondern ein normales Rätsel draus gemacht. Einfach im Word... Mit 30 Fragen oder so... Dazu hatte ich ja die Antworten und so waren die Rätsel echt schnell "korrigiert" und wir konnten im Anschluss die Siegerehrung machen. Der 3. Platz musste z.b. das Geburtstagskind zum shoppen begleiten... Oder der 2. Platz musste das Geb.kind zum Frühstück einladen... Irgendwie so. Kam immer super an!

26.03.13 15:55
Lus

nicht registriert

@apple-pie
Ich gebe die Fragen vor und die Gäste müssen die richtigen Antworten in die vorgesehenen Feldchen eintragen. Am Schluss sollten einige Buchstaben dann ein lösungswort ergeben...
Es ist scho eine kleine Tüftelei für die Vorbereitung des Rätsels, macht aber spass

26.03.13 16:12
sabrinella 

soo ich bin weder do!!!

es wer ebe es kleid zum ersteiger im ricardo wer ganz noi jetzt kosvhtets 3 CHF vo dem her ned tür:-)))
ivh han dänkt wenns ned über 100 CHf chunt de ersteigeris und wens drüber hcunt delohni sie!!so verlür ich ke geld:-)) und chas jo de umfärbe für a nes anders hz odeerr so:-))

jo weg em job ned würkli han aglüte und das gseit de hets gheisse sie müess es abkläre sie gebe mer geschter oder hüt bscheid bis jetzt no nüd ghört!!!
und eher nei!!
ich be de meinig wenn sie ned mol 200 chf ufegönd sind sis ned wert

26.03.13 16:20
valey 

ui ha kurz sitzig gha chumi zrugg mega vel zum nocheläse :D send flissigi!

:D

himbeer danke für de tip

aso das med em Krüzworträtsel findi aso meeeega coooool :D :D

bi eus tüends en Hochzitszitig organisiere hani mer gwünscht gha
find das emmer so cool hihihi

26.03.13 16:21
himbeer 

bi de letzte hochzit wo ich gsi bi häts au e zitig geh, und da beid ehelüt journaliste sind und demfall au viel fründe und kollege isches echt spuper genial usecho :-)

26.03.13 16:24
Mona83 

ou sabrinella das duät mer leid für dich. ja wäns nöd mal bitz ufä chönd oder dir zrugglütä und aständig sägä, nei s gaht nöd dän sinds es würkli nöd wärt.

hochziitszitig: findi uu cool aber das isch doch öpis wo d trauzüge mache sölled nöd? wot au nöd alles sägä wasi mi wünschä sondern überrascht werdä. genau so wiä mitem spieli das sölled sie machä und ich dänk sie machets au. :-)

26.03.13 16:26
sabrinella 

ebe genau gsehni au so!!isch velech besser de chan ivh i aller rueh noch de hz künde und warte uf es besser ageboot:-))

1 .. 792 .. 1582 1583 1584 1585 1586 .. 2672 .. 3757
eigentlich   himbeer   schnell   einfach   vorallem   bearbeitet   Zeremonie   irgendwie   Hochzit   eigentli   langsam   natürlich   natürli   Kollegin   gspannt   schaffe   richtig   wirklich   Zuletzt   Problem