| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 793 .. 1584 1585 1586 1587 1588 .. 2673 .. 3757
27.03.13 08:10
Nemo 

Re: Bräute 2013

nei valey, ich han mer keini gwünscht. ich wett mi bitz überasche lah. han scho d'himmelslaterne organisiert wo siw sich denn gnervt händ will sie das händ welä mache. denn hani ihne verzellt dass mer es photobooth mached, denn isch au nöd guet gsie, will sie scho en photochaste gmietet händ usw....
drum sägi jetzt nüt meh und organisier au nüt meh.

27.03.13 08:12
Lus

nicht registriert

Hei dä link vor lucylu isch ja mega cool!
da chasch no es föteli oder e grafik la hinde dra due und 40 persönlechi frage la steue. dr räschte wird de mit gwöhnleche chrüzworträtsu-frage ufgfüllt.... hihi düemer doch die liebe gescht mau chli fordere

27.03.13 08:17
Lus

nicht registriert

@wohnig
I ha immer gseit, i wott nid dass wenn mir am tag nachem hochzyt heichöme (mir schlafe ou usswärts) e hönne sach isch. i findes e katastrophe wenn si aues verunstalte... hani ke verständnis Mini Trouzüge wüsse das ou. de heisi aber gseit si bruchi e schlüssu vo üs... bi mir si natürlech d alarmglocke los. si hei üs de aber versicheret, dass ke unfug tribe wird und öpper is hus geit womer guet kenne. i verlah mi itze eifach uf das.......

27.03.13 08:18
apple-pie 

Guten Morgen, Mädels!

@elea:
So ein beschriftetes Band habe ich mir auch bestellt für die Gastgeschenke! Die Tafel finde ich toll, werden bestimmt schöne Fotos ...auch ohne VW-Bus

@valey:
Also wir sind nach der Hochzeit in einem Hotel und meine Familie darf bei uns in der Wohnung schlafen!

27.03.13 08:22
valey 

ja mis mami und mini tz wend was organisiere nachem zivile ergendwo das mer ines hotel gönd oder esuscht was wends organisiere

de hani mer überleit nachem fest so uf die 11i no ines anders hotel go ichecke

und s restaurant isch eig. 10min vo eus deheime eweg..

obs de ned gschider wär wenn sie was deheime organisiered bie us so chli was herzigs kerze rose und so..

sie hed mi ebe letsch mal gfrogt ob mer wünsched deheime schlofe od neumet anderst wo überaschig isch..

27.03.13 08:29
sabrinella 

guete morge fraue:-))

wie gohts oich? ich bin chli entüscht han alles bstellt und bastlet wos zum mache geht!!weiss jetzt gar ned was ich no mache chönt und es goht doch no 3 Mönet und bstelle döörf ich au nix meh!!!!

oder weiss nme was!!!was möche dir no so?

27.03.13 08:41
apple-pie 

@Sabrinella:
So eine stille Phase hatte ichauch schon und jetzt ist wieder einiges zu tun.
Diese und nächste Woche haben wir Termie ( Schloss- und Trauamtbesichtigung, Probe-Makeup und Frisur, Ringe) Nebenbei baatel ich ein bissl (so gut es geht) und heute möchte ich ein Kostenplan aufstelen, damit wir mal èbersicht haben, wieviel wir schon ausgegeben haben u.s.w.

27.03.13 08:46
sabrinella 

hihi das hab ich eben alles schon, habe drum jetzt angscht das ich velech öbis vergesse han

hihi neinein wird svho geut cho hoffes amel:-)))))

hmm jo und de voni ebe a sache kaufe wo ich gar ned bruche:-)))nur aus lust:-))))

27.03.13 08:50
valey 

hey sabrinella ha mi hüt au gfrogt was muesi de suscht no mache fürs HZ? xD hihihi

momentan beni no a de menükarte und de chömed zuckrmandle schächteli fürs zivile dra
hihi

Ey mädels mues euch min horror traum verzelle

es isch wedermal HZ gsi, de semmer bim Schloss alli acho.. de hani bemerkt dass ich s Apero verpasst ha!
de heds mich mega gnervt
de gömmer in saal und es isch nüt dekoriert gsi!!! nüt ufgstellt!! und de saal isch au voll anderst gsi
so med holzbänk und so
de hani ehre aglüte vo de dekos und gseit was das sell wo sie isch
und de hed sie gseit ja sie sig andere andere HZ am dekoriere
de beni hässig worde und gseit das chas ned sie und sie emmer ja mol sie chunt zerst
sie chönni erst am 23.00 do si
de hani gseit super de bringts au nüt meh... währenddesse isch mis mami am dekoriere gsi med so farbigi tischtüecher so wie emene mexikanische restaurant
de hed min schatz gseit er mues hei go schuhe wächsle die tüend ehm weg
de ben ich neumet gloffe voll id strücher!!! mis ganze kleid isch verrisse gsi und dräckig!!
de isch min schatz zruggcho in Jeans und Tshirt!!! und gseit ja sig vel bequemer als im Azug!

HORRORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

27.03.13 08:50
sonne13 

wow elea! so cool!!!! findi e'super idee! vor allem wenns bi de iiladig und bi de dankescharte bruuchscht - hammer! findes toll wenn alles irgendwo e'rote fade hed, au wenn vo mer uus ned unbedingt alles muess perfekt zäme passe. jösses, mängisch hani s'gfühl mir hend gar kei konzept, aber das wiederum passt immerhin zu eus
wo hesch denn du die beschriftete bänder bstellt elea? ich mach mer im moment gedanke wäge de menücharte... ha im netz öppis gseh wo mer gfallt vo de art her... hmmm, ich glaub ich nimme morn spontan frei und begibe mich uf pirsch id baschtelgschäfter

1 .. 793 .. 1584 1585 1586 1587 1588 .. 2673 .. 3757
Zeremonie   Problem   himbeer   natürli   vorallem   Hochzit   eigentlich   Kollegin   wirklich   gspannt   richtig   natürlich   schnell   Zuletzt   langsam   bearbeitet   irgendwie   einfach   schaffe   eigentli