| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 795 .. 1587 1588 1589 1590 1591 .. 2674 .. 3757
27.03.13 10:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

bi eus isch alles drinn, ussert d'flitterwuche. ich finds halt au no schwierig, will jo mängisch au gar ned weisch mit wieviel öppe muesch rächne, au bi blueme findi das mega schwer... und denn zum biispiel getränk - ich will sicher nid umknausre und wenn öpper no wii will denn wird no e'fläsche ufgmacht und wenn öpper es schnäpsli oder zwei will denn sell er das trinke und wenn mer länger det sind als plant denn zahled mer halt de ufpriis... das loht sich sehr schlächt kalkuliere aber summiert sich sicher au no schnell zumene ziemliche sümmli... aber ich dänke, das gäld wirds mir sicher wärt sii! grad will alles so viel choschtet findis halt eifach umso wichtiger dass mer sälber entscheidet was eim wichtig isch und freud macht und ned gäld usgid für öppis, wo mer sälber gar ned unbedingt will, aber anderi vo eim erwarted...

27.03.13 10:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

da häsch recht sonne, genau so isches. ich gib jede rappe mega gern us für euses fest.

27.03.13 10:11
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke für die antworten.
Ich denke unsere Blumen werden nicht all zu teuer.
Wir brauchen eigentlich nur ein Brautstrauss, Deko für ein Tisch (30 personen) und ein wenig für`s Auto.

27.03.13 10:19
valey 

Re: Bräute 2013

sonne geb der au recht!! :) isch eso
ich geb au gern geld us fürs fest
wett dases für eus und eusi gäst stimmt...

27.03.13 10:24
Nemo 

Re: Bräute 2013

und wie! ich gibs au gern us. vor allem wird das fest genau so wie ich mirs vorstelle und ich lahn mir au vo niemertem drirede, usserd vom schätzi ab und zue
aber ich bin es richtigs sparfüchsli worde sitem atrag. vorher hani mis geld immer mit beidne händ usge! zwar immer fürs reise, aber das nöd zu knapp. jetzt merki ersch, wieviel geld ich amigs so für das alles usge han.

27.03.13 10:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Ja, da habt ihr Recht.. für das Fest gibt man gerne aus und besonders wenn man es ganz nach seinen Vorstellungen richtet. Jedoch ist Geld ja auch nicht grenzenlos verfügbar und auch wenn wir uns ne grosse HZ leisten könnten etc. wollen wir doch versuchen so wenig wie möglich auszugeben, damit wir danach noch unbesorgt auf unseren Kontostand schauen können.

27.03.13 10:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi eus isch nachher au spare agseit, susch wird das nüt mitem huus, haha

27.03.13 10:57
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Nachdäm mir z hus hei chönne choufe hani dänkt: jee, itze chöimer chli meh spare wüu mer weniger hypzins zahle aus mieti..... ja weit gefehlt jede, aber de jede het grad rächnige gschickt für irgenwelchi versicherige, stüre, unterhaltsabi... ja läääk mir

27.03.13 11:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ihr händ wenigstens scho eis, das staht eus no alles bevor... guet de ziithorizont isch erst so i 2-3 jahr glaub.

27.03.13 11:18
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
ja aber mir heis ou nume häpp chläpp chönne choufe, eigekapital heimer i dämm sinn nid vieu gha. hei eifach schwein gha dass mer d hypothek hei chönne/müesse übernäh und nid e nöii abschliesse. schüsch hätt d bank ou dumm da...
es isch zwar scho schön es hus z ha, aber mängisch wäri ou froh weni eifach chönnt mieti zahle und gut isch jeeeede wott immer irgend e gebühr für irgendöppis u weder irgend es grät usstigt muesch grad ds gäud ha fürs ersetzte oder d kuchi blibt chaut oder d wösch dräckig

 1 .. 795 .. 1587 1588 1589 1590 1591 .. 2674 .. 3757
schnell   natürli   Problem   gspannt   eigentlich   natürlich   Kollegin   irgendwie   bearbeitet   eigentli   einfach   Zuletzt   schaffe   langsam   richtig   wirklich   Hochzit   vorallem   himbeer   Zeremonie