| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 795 .. 1588 1589 1590 1591 1592 .. 2675 .. 3757
27.03.13 11:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

hehe ja das isch halt de nachteil, das stimmt scho. aber ich hett gern mal eis... stell mer das mega schön vor au mit chli meh platz verusse und so...

27.03.13 11:33
snet 
Re: Bräute 2013

@Haus: Das ist noch eine interessante Diskussion. Ich persönlich könnte mir in den nächsten Jahren (oder vielleicht jemals) nicht vorstellen ein Haus zu besitzen, da ich nicht an einen Ort gebunden sein möchte. Schliesslich habe ich ja keine Ahnung wie es beruflich mit mir in den nächsten 10-15 Jahren weitergeht, aber generell sehe ich mich eigentlich schon auf dem zürcher Arbeitsplatz Und ausserdem bin ich auch gärtnerisch null begabt und mag nicht das ganze Haus "instand halten".

Dagegen spricht natürlich, dass man in einem eigenen Haus tun und lassen kann was man will und auch mehr Privatsphäre hat...

27.03.13 11:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Klar, i wetts ou nid misse un es isch haut scho schön sini eigete 4 wänd z ha...
aber je meh platz dinne und dusse desto meh z tüe gits.
mir verleidets ab und zue weni vom schaffe heichume und weiss, i sött no putze oder schüsch hushalte (s git ja immer öppis) oder im garte wärs wider nache....
de bini aube uf die iversüchtig vo eifach ihres balköndli hei u sech nid mit garte müesse abmüehe...
u glich, i gäbs nümme häre

@snet
I hami mit Gartesache ou nid uskennt...
De hani eifach afa Pflanze usrisse woni ha dänkt die sige nid guet... chöme si wider isches uchrutt, chömesi nümme wäres de äbe Blueme gsi..... mir wachst outomatisch id gartearbeit. ha ou vieu gläse und chli gluegt....
u das wägem hus i stand steue: üses isch 30jährig u es isch diverses z mache (heizig, fassade striche, chuchi, bäder). aber mir düe aues was mer chöi säuber mache. u es git kes schöners gfüue weder nachere grundsanierig vome zimmer z gseh wasmer aues schöns säuber cha mache
letscht summer heimer d ferie gopferet fürne zuesätzliechi 25 m2 grossi holzterrasse z boue.... he wede när nach getaner arbeit chasch drufhöckle.... das isch sooo schön

Datei-Anhänge
Terrasse fertig.jpg Terrasse fertig.jpg (26x)

Mime-Type: image/pjpeg, 132 kB

Terrasse im Bau.jpg Terrasse im Bau.jpg (15x)

Mime-Type: image/pjpeg, 168 kB

Garten.jpg Garten.jpg (31x)

Mime-Type: image/pjpeg, 81 kB

27.03.13 11:54
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lus mega schön Terasse :))


mer tüend de afangs nächst jahr mal luege wegemene huus.. zerst mal hürote de tüemmer mal s thema huus ahgoh..
isch halt scho was anders wenn me es eigenes huus hed

27.03.13 12:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow lus, genau so en garte hett ich ebe gern mal. und ich würd mich ebe scho no gseh so im garte werkle und im hushalt... hihi

27.03.13 12:50
sonne13 

Re: Bräute 2013

huch, s'thema huus... isch scho länger es thema, aber no ned konkret... mir macht das irgendwie chli buuchweh. einersiits findis mega toll, anderersiits machts mer au chli angscht, de ganz stutz det drii z'stecke... und denn frog ich mich, was ich mit eme huus will, falls mir kei chinder werded ha... denn ischs halt eifach viel arbeit. aber ebe scho au schön
lus, dine garte findi mega schön!

27.03.13 12:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Lus:
woooooow, was ein schöner Garten .. ich bin ja ein absoluter Pfalnzenliebhaber !

27.03.13 12:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja bi eus werded chind sicher vorem hus es thema sii. mir liebed eusi wohnig, die isch aber leider gar nöd chindertauglich. wenns nach plan lauft, zügled mer aber erst, wenn de erst chnopf uf de welt wär. bis denn händ mer nochli ziit :-)

27.03.13 12:59
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sonne2013
Hmm wägem angscht ha wägem gäud muesch ke angscht ha. Es hus isch e gueti wärtalag und we immer öppis investiersch verlüürts ou ke wärt. u wes hert uf hert chunnt chamers ja verkaufe
u wäge de chind... klar, s git vieu arbeit und mer cha zB ou z vieu platz ha aber s isch haut scho es einmaligs gfüeu.
aber dir heit ja e huufe zyt, d entscheidig mues ja nid itze faue. vilicht gseht dr plötzlech es hus u de chasch de scho nümme nei säge

27.03.13 13:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm zerst muess eh no meh eigekapital ane...

 1 .. 795 .. 1588 1589 1590 1591 1592 .. 2675 .. 3757
irgendwie   himbeer   Kollegin   richtig   Zuletzt   gspannt   eigentli   Hochzit   bearbeitet   vorallem   schaffe   Problem   wirklich   eigentlich   langsam   natürli   einfach   Zeremonie   schnell   natürlich