| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 796 .. 1589 1590 1591 1592 1593 .. 2675 .. 3757
27.03.13 13:03
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Wohnung:
Ich bin mit unserer Wohnung auch sehr zufrieden und fühle mich absolut wohl hier. Die Kinder haben genug Platz und es ist gut gelegen.
Ein Haus mit Garten wäre zwar schön, aber ist für mich kein Muss!

27.03.13 13:04
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Ach es isch ja nid so dass dir das Jahr öppe no weit hürate, de chasch ja guet spare

27.03.13 13:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja genau so gsehts us :-)
d hochzit selber würd ja no gah, aber mir müend natürli au no ultra-luxus-flittis mache, hehe

27.03.13 13:07
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer
Hihi üsi flitterwuche bestöh haut us balkonie.... defür gits e nöie Wöschturm
Nenei, mir si ja eh nid d Ferietype und wägem hund vieu daheime. u itze mit dr nöie terrasse, eme chüele drink und ar palme woni ha... das si scho haubi flitterwuche oder

27.03.13 13:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja uf jede fall, das würdi au sehr toll finde natürlich :-)

27.03.13 13:22
Mona83 

Re: Bräute 2013

himbeer wohi gahts dän i di türä flitterwuchä? häsch sicher scho mal gseit aber han de überblick verlorä. :-)

27.03.13 13:22
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@flitterwochen:
Wir machen nach der HZ auch eine Flitterwochen. Irgendwann werden die dann mal nachgeholt, aber diesed Jahr haben wir viel zu viel zu tun!

27.03.13 13:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gönd uf polynesie mona. min traum sit jahre und mir händ ane destination welle, wo mer nachher wahrschinli ganz lang nüme anechönd :-)

27.03.13 13:28
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!

ha grad gmüetlech min ganze mettag lang euchi biträg nocheglese! spannender als jedes buech!

zerscht emol: valey din traum esch jo de absolut horror! i het auä agfange brüehle!!!

sonne, mer hend eigentli au kei konzept. weder es thema no soscht ergend öpis ond dorom hani denkt das met dere Chride-tafele sig emmerhen öpis! mol luege ob das denn öpis werd. ha jo scho x-mol d idee förd ilade omkrämplet! morn hani de plötzli en neui idee!
die bänder hani kauft onder:
http://ja-hochzeitsshop.de/satinbander/s...onalisiert.html
ABER ACHTONG: id schwiz choschtet de versand 15euro!! be hets fascht gschwellt aber es esch spoht gsi gester ond de eschs mer egal gsi!!

lus dini terrasse gseht mega us!! echt en traum! do wördi au nie weg ide ferie!!!

ha jo mol gseit dass mini TZ jo bes jez nonid so vell degliche to het wege de HZ. jez weiss i au wiso. si het bes vor es paar täg no müsse mega lere för en witerbeldig (das hani natürlich scho gwösst aber mer esch ned bewosst gsi dass das för se natürli wechtiger esch)! aber jetzt het si selber gseit het si mega freud well si jez endlos zit het zom wedding zeugs google! ond si esch total am voll gäs ge! si het tusig idee för speli, öberraschige, deko ond baschteleie. si esch echt de hammer! si wet jez met mer zeme pompoms baschtle ond ettike för ofd cherze ond vase bemole! si esch voll em hochzits rusch ond i gnüsses mega ond ha so freud dass si so met vollem herzbluet debi esch!

27.03.13 13:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh so schön elea! ich muess mer au mal langsam gedanke mache über die deko. ich luegs am weekend mal mit mim mami ah.

 1 .. 796 .. 1589 1590 1591 1592 1593 .. 2675 .. 3757
einfach   Hochzit   langsam   natürli   Zeremonie   irgendwie   himbeer   bearbeitet   eigentli   Problem   schaffe   gspannt   Kollegin   wirklich   vorallem   natürlich   schnell   eigentlich   richtig   Zuletzt