| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 797 .. 1591 1592 1593 1594 1595 .. 2676 .. 3757
27.03.13 14:06
valey 

Re: Bräute 2013

ahh soo cool
freumi scho druf

mer send im Hilton Iru Fushi Resort Insle Noonu Atoll


wohi gönder denn gnau uf polynesie?

27.03.13 14:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh wow, ja das isch sicher e super insle :-)

mir sind insgesamt uf 5 insle in polynesie. uf tahaa, fakarava, moorea, bora bora und tikehau, überall so 3 oder 4 nächt :-)

27.03.13 14:08
valey 

Re: Bräute 2013

bora bora

27.03.13 14:09
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha :-)

ja ich glaub es wird super. ich freu mi zwar uf jedi insle mega... überall isches total öpis anders.

27.03.13 14:10
valey 

Re: Bräute 2013

jaaa werd eh hammer
wie lang flügeder? min schatz hed ja ebe dett welle go aber ich ha ned umbedingt so lang welle flüge hihi

27.03.13 14:21
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea:
Hab genau die gleichen Bänder gekauft!
Das ist ja super mit deiner TZ .. dann wünsche ich dir eine tolle Vorbereitungszeit mit ihr zusammen

@deko:
Im Momnet habe ich ein kleines Problem..und bin noch auf der Suche nach einer Lösung.
Wir haben unsere HZ ja im Gothic-Stil und so soll der Saal ja dann auch geschmückt sein etc. nur was mit dem Geschirr? Das wird ja wohl kaum in schwar/rot angeboten. mmmh ... bin nun am überlegen ob ich das selber kaufen muss und es dann mitbringe oder so

@Urlaub:
Unser Traumziel wäre ja Japan, aber das wird gemacht, wenn die Kinder älter sind!

@sabrinella:
Ich weiss jetzt nicht ob ich was überlesen hate, aber hattest du nicht ein Kleid für`s zivile von LitB?
Das dritte Kleid finde ich toll, das erste ist auch ein Hingucker!

27.03.13 14:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaaa de flug, das nervt mi scho au... via paris, LA uf tahiti, insgesamt guet 24 stund sind mer unterwegs.

27.03.13 14:27
elea 

Re: Bräute 2013

hesch d bänder scho becho apple oder wartisch au no druf?

i fende wenns eifach schlichts wisses gscheer esch stört das ned. de wördi s thema de eifach zb im teschtuech oder de serviette weder ufgriffe ond dass alels en schwarz / rot halte... ebe denke do wörde jez schlichti wiisi teller ned störe... wer velecht sogar no en schöne kontrascht zom eher donkle rescht!

japan hemmer eus au no öberleit esch aber finanziell eher nöm drenn gläge

27.03.13 14:28
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hilfeeeeeeee!!!!

hey lüt wo gits günstigi chifon stola? bruchets in hellblau und in purpurfarb.
mir händ ja am samstig bi milanoo d chleider bstellt und händ gfröget öbs üs no stola machä chönd, aber nei isch natürli nöd gangä. sorry verstahni nöd, stoff händs ä nähmaschine au. grrrrrrr
janu laht sich scho irgendwo findä

27.03.13 14:42
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea:
Ich warte noch drauf, bin ja gespannt wie sie aussehen werden
Ja, das wäre natürlich auch ne Lösung, das wir halt die Teller weiss haben aber alles andere Rot/schwarz halten. Vor allem bin ich in meiner Familie und mein Schatz in seiner Familie die einzigen Goth..da darf es für die Gäste die nicht aus der schwarzen Szene kommen auch ien bissl weiss sein
Ja, Japan finde ich hammer, schon seit klein auf, habe später auch meine Abschlussarbeit darüber gehalten und die Kultur intressiert mich sehr. Stimmt, ist schon ziemlich teuer, aber wir haben ja noch mehrere Jahre, bis unsre Kinder gross sind , zum sparen!

 1 .. 797 .. 1591 1592 1593 1594 1595 .. 2676 .. 3757
irgendwie   Zeremonie   Kollegin   richtig   schaffe   Hochzit   eigentlich   wirklich   langsam   Problem   eigentli   natürli   himbeer   schnell   Zuletzt   einfach   vorallem   gspannt   bearbeitet   natürlich