| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 802 .. 1601 1602 1603 1604 1605 .. 2681 .. 3757
31.03.13 23:09
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo Brütlis

Leider chomi erst jetzt weder zum Schriebe...es hed mi letscht Woche no is Bett gleid, ha euchi Iträg aber ufem Handy metverfougt...ech dänke emmer weder wahnsenn die velle Iträg...ehr send schriebwüetig.

Also das Osterwocheänd esch be eus rächt vöu gange...

Am Fritig hemer euses 10jährige Jubiläum gha...=)
Demm am Samstig hend mer mis Zivile Chleid kouft ond eusi Ring bstöut... =)
Ha mega fröid...
Mi Paps hed au gmeint är zöchti denn paar Sonneblume meh damet mer die chönd verwände bim Apéro als Deko... =)

Apropo Zalando ond HZ Chleider, ech ha uf de Dütsche Site gluegt ond det esch das auso scho ufgschaute...also ech liebe Zalando...aber de Pöschtler hani auso nonie agschroue, dä gsehni au nie, wenn dä chond, aber ech ha ghört säge, die fended s aschriee auso gar ned lostig...gggg

So das wärs jetzt weder vo mer...möcheds guet...bis gli

31.03.13 23:40
Angita 
Re: Bräute 2013

Mona cool weg de ring :-)
LucyLu mir sind au scho under 100 täg...bibber bibber!

Mir sind hüt vo italie retour cho.. mis chleid gseht scho me noch MIM chleid us! ezt mus er nur no fertig aplikatione druf mache! Dä schleier isch fertig und hanen scho chöne mitneh! Denn chanen gad mitneh wenni probefrisur cha mache ;-)
Üsi bomboniere hämmer au scho usgwählt! Mir händ es salz-pfeffer in yingyang optik usgwählt dezue gits klassischi mandle und ide säckli hämmer nussschoggi hmmm sind mega fein! Ufem zetteli wo s datum und näme drufstönd chömer e foti vo üs drucke loh.. händ üs aber für e foti wo i vo üsne ring gmacht ha ufere blueme druf entschide
So dass wärs im moment vo minere site :-) wünsche eu morn no en schöne ostermäntig

31.03.13 23:45
Angita 
Re: Bräute 2013

Mona cool weg de ring :-)
LucyLu mir sind au scho under 100 täg...bibber bibber!

Mir sind hüt vo italie retour cho.. mis chleid gseht scho me noch MIM chleid us! ezt mus er nur no fertig aplikatione druf mache! Dä schleier isch fertig und hanen scho chöne mitneh! Denn chanen gad mitneh wenni probefrisur cha mache ;-)
Üsi bomboniere hämmer au scho usgwählt! Mir händ es salz-pfeffer in yingyang optik usgwählt dezue gits klassischi mandle und ide säckli hämmer nussschoggi hmmm sind mega fein! Ufem zetteli wo s datum und näme drufstönd chömer e foti vo üs drucke loh.. händ üs aber für e foti wo i vo üsne ring gmacht ha ufere blueme druf entschide
So dass wärs im moment vo minere site :-) wünsche eu morn no en schöne ostermäntig

01.04.13 09:55
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels

@Canoa:
herzlichen Glückwunsch zum 10-jährigem !!! Das mit dem Kleid und dem Rimg ist natürlich toll und wegen den Blumen, supoer lieb von deinem Papi!

@Angita:
Supi wegen deinem Kleid ..bist ja gut vorangekommen in deiner HZ-Planung :)

@me:
Ich habe angefangen die Briefumschläge für die STD-Karten zu Basteln ..ich hab da echt zwei linke Hände

02.04.13 07:44
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Hallo zusammen!

Ich hoffe, dass ihr alle schöne Ostern hattet! Ich hab gearbeitet. Nun hab ich dafür frei und werde langsam richtig kribbelig..noch 1.5Wochen...momentan mache ich mir am meisten Sorgen über das Wetter...obwohl ich mir immer gesagt habe, es spielt keine Rolle, es wird trotzdem schön...nun wo der Tag näher rückt, denke ich doch, dass es zumindest schön wäre, wenn es nicht gerade regnen würde..denn dann müssten wir wohl unser Shooting irgendwie an einen anderen Ort verlegen..wir haben geplant an der Aare Fotos zu machen - wenn es aber regnet, wird dort alles schlammig sein, dann ist mein Kleid noch vor der Trauung ruiniert..ich mache mich noch verrückt mit den verschiedenen Wetterdiensten..jeder zeigt etwas anderes für den 12.april...die Prognosen können ja eh noch nicht so gut vorausgesagt werden für in 10 Tagen...aber mache mir halt Gedanken..wie geht ihr mit diesem Thema um?

02.04.13 07:46
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme :))

cool Braut bi der gohts nümm so lang :) guet s wetter sett ja weder besser werde i de nächste Täg..
hoffemer mal..


suscht sender flissig am HZ plane gsi das lange weekend?

guete start!!

02.04.13 07:47
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

s wetter het mer d ostere chli vermiiset... het mer total ofd stemmig dröckt ond ha au mega schlehct gschlofe ond jez beni mega nötzelig

braut jp me seit sech zwar emmer dass s wetter ned so wechtig esch aber schloss entich leit me di ganz planig fest ond goht vo schönem wetter us... aber ebe die 14tages vorhersage send nüt wert hani usegfonde . i wörd früehstens inere woche avo luege wegem wetter. wassd secher shco chasch mache esch öberlegge weg enre location förs fötele wenns wörd regne... ond wend de guete platz hesch de macht di s wetter au nöm so nervös!!

02.04.13 08:35
Mona83 

Re: Bräute 2013

morgä ladys

ja mir händ über s weekend d ring gholt. und gester isch d amäldefrist abgloffe dän hämer scho nachägfröget. di gladnä händ sich jetzt all a oder abgmäldet. han nur 3 absagä und bin froh will s sind nöd soo wichtigi lüt, än kolleg vo mim schatz (wo ihn dazmal ebä au iglade hät) mit dä fründin woni nöd käne. und no d frau vo mim unkel. also di allerwichtigstä sind däbi. juhuu

schnäll ä frag wäg de gschänkli? mir händ uf üsere homepage nur no 2500 stutz offä und s händ u viel no nüt gäh woni sicher bin diä wänd no öpis. sölli ächt no öpis dri duä?

wiä gahts eu so?

02.04.13 08:39
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels!

@Braut2013:
Wow, nurnoch 1,5 Wochen ich glaub ich hätte ein Dauerkribbeln wen ich du wäre :)
Ich wollte eigentlich erst schreiben, das ich mir wegen dem Wetter keine Sorgen mache, da wir ja nicht draussen feiern, aber das Shooting und Apero könnte dadurch doch gefärdet sein. mmh, ich denke mal, viel drann rütteln kann ich eh nicht, also einfahc nur hoffen das es nicht regnet.

@mona:
freut mich das du schon alle Antworten bekommen hast!

@me
Heute Mittag geht es zum Probe Make-up und Frisur ... ich bin schon ganz kribbelig.

02.04.13 08:45
elea 

Re: Bräute 2013

mona i wörd no warte wege de gsch$nk of de HP. eifach ide nöchste zit echli verfolge... ond wenns de wörkli nöm vell droff het de chasch emmerno öpis dezue due...aber wörd no bez warte..

apple machsch de biett es paar föteli gell!!!

i ha ghofft die doof chridetafele chont vor oschtere. aber esch nüt gsi... nervt mi...

 1 .. 802 .. 1601 1602 1603 1604 1605 .. 2681 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   schaffe   vorallem   wirklich   natürlich   Hochzit   einfach   schnell   himbeer   irgendwie   eigentli   gspannt   Problem   langsam   Zuletzt   Zeremonie   richtig   natürli   eigentlich