| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 803 .. 1603 1604 1605 1606 1607 .. 2682 .. 3757
02.04.13 10:23
Canoa 

Re: Bräute 2013

so haub haub hani äbe au scho gha, aber es hed mer nie ganz gfalle...muess das mou met minere Kollegin bespräche...=)

02.04.13 10:24
elea 

Re: Bräute 2013

canoa das fendi ebe au no wechtig, wenn d hoor emmer offe hesch de esch das eifach din stil. ond schloss entli set me jo au no bezli usgseh wie sech selber ade HZ. dasch wie wenn öper fadegradi schnittlauch hoor het oder ade Hz denn plötzli rese zapfezieher locke het. fendes guet wenn me am eigete stil tröi blibt ond eifach s beschte us sech useholt!
ond die frisur zeme met ehm diadem gseht super schön us!

02.04.13 10:31
Mona83 

Re: Bräute 2013

canoa ich wird d haar sichr au nöd ufägsteckt ha. muäs luägä öbis ganz oder halbä offä lah. will ich find halbä gseht scho komisch us bi mir. :-)

s problem isch ich han eifach keis diadem will das passt nöd zu mir, dän würdi mi definitiv verkleidä. :-)
drum isches vilicht chli lnagwilig offä ohni diadem. aber han so bluämä kauft, mal luägä wasi mit dänä machä.

02.04.13 10:31
Mime 

Re: Bräute 2013

hey lüüt
@snet&braut2013: isch würklech zum haareroufe, die wättervorhersage... ha doch ou geng gseit, im april rächni eh mit räge, aber jtz wos langsam ärnscht wird, wettis doch de langsam wüsse und hoffe doch im gheime ufene strahlend schöne früeligstag...

@me:ha gschaffet über oschtere, geschter z obe no ganz sträng müesse chalbere und none nachtschicht gha -> bi zimlech übernächtiget und einlech düre... aber de chumi aube so ine "fiir-luune" bi vori scho zu luter musig dür di ganz wohnig tanzet (macht emu wach )
am samschti isch mi polterobe... auso wär mer no grad rächt, d sou chli usezlah

02.04.13 10:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mona ech gloube ned das das längwilig usgseht metere Blume...
Ech ha mer öberleid e Blume is Hoor ztue am zivile...

02.04.13 10:36
valey 

Re: Bräute 2013

Mona ich finde Blueme i de Hoore wäred sicher uu schööön

Mime cool wegem polterobe weisch scho was ehr mached? be der gohts au nümm sooo lang

02.04.13 10:39
sonne13 

Re: Bräute 2013

also ich finds toll mit offne hoor! gseht doch super uus! chas mir au guet mit blueme vorstelle, chund halt chli uf de typ druuf aa, aber ich finds mega härzig! und sowieso fraue: ich han churzi hoor, DAS isch langwiilig! Aber ich ha scho ewig churzi hoor und es wär mer nie in sinn cho für d'hochziit d'hoor wachse z'loh! ich wett mich uf de föteli jo no erkenne!

02.04.13 10:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet:
]Wie schaut denn die Moneybox aus?
Also ich schaue sehr gerne auf etsy und daWanda!
Wie geht es dir?

@Canoa:
Ich finde es auch nicht alngweilig, und wenn es einem dann noch steht .. warum nicht!?

@Mime:
Wünsch dir ganz viel Spass am Polterabend!

@Mona:
Ich finde Blumen im Haar auch schön

02.04.13 10:40
Mime 

Re: Bräute 2013

nei keeeeeei ahnig... GG hett si polterobe ou abem samschti nomi... er hett no sone leischtigstescht füre atemschutz vor fürwehr vorhär... si TZ hettem aus einzigs gseit, er müess de no nüechtern si füre polterobe... u i weiss no gaaaar nüt vo mine mädels... bi meeega gspannt...
brichtenech de

02.04.13 10:45
snet 
Re: Bräute 2013

@Valey: Hmm, ich hab die Fotos der Moneybox nur auf dem Handy und möchte eigentlich keine Fotos hier in diesem Forum öffentlich machen. Aber ich kann es dir gerne per Handy schicken Also Canoa und LucyLu gefällt die Box auf jeden Fall

@Mime: Naja, schlussendlich wird das Wetter wohl so kommen wie es muss... Und es wird wahrscheinlich sowieso Nebensache werden. Hey, am Sa habe ich ebenfalls meinen Polterabend

@Canoa: Du solltest sicherlich die Haare so tragen wie du es möchtest. Ich werde aber meine Haare hochstecken und aus dem Gesicht nehmen, da ich ja nur 163cm gross bin und etwas grösser wirken möchte.

 1 .. 803 .. 1603 1604 1605 1606 1607 .. 2682 .. 3757
schnell   natürli   bearbeitet   Kollegin   Problem   richtig   langsam   himbeer   Hochzit   eigentlich   natürlich   wirklich   gspannt   eigentli   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   schaffe   einfach   irgendwie