| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 803 .. 1604 1605 1606 1607 1608 .. 2683 .. 3757
02.04.13 10:56
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@snet:
Auch dir viel Spass am Samstag!

02.04.13 11:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

also ech ha no nüt ghört vo mim Polterobig...aber ech hürote jo au "erst" im August! =)
Be jo gspannt was die met mer vor hend! =)

Aune vöu Spass wo gli ehre Polterobig hend! =)

02.04.13 11:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey mädels, hoff ihr händ all schöni oschtertäg gha (obwohls so
grusig wetter gsi isch )

ich han grad bitz es tüüüf mir händ ja eusi location und die
isch au ok ... nur hämer s gfühl es chönd recht eng werde, platz
häts scho, aber ebe, wird ziemli eng, uf jedefall simer letscht wuche
no binere andere location verbigloffe und die händ eus dänn au no
spontan alles zeiget etc., es isch sooo schön gsi, ALLES, nur leider
simer natürlich bitz z spat dra det, es päärli hät bereits scho e offerte
becho vo däne sie händ mer dänn gseit ich söll mi i 2
wuche nomal melde, aber gahn dävo us dass die das bueche werdet!

02.04.13 11:19
Mime 

Re: Bräute 2013

oh cool snet, siter ou am poltere!! hesch scho e ahnig was di erwartet? hesch di guet chönne erhole jtz über oschtere?

02.04.13 11:29
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hei Froue

I hoffe, dir heiget die Ostereiersuechi guet hinder öich bracht?

I ha geschter familieintern e Hiobsbotschaft vernoh (betrifft nid d schwigermueter ) womer grad sämtlechi luscht ufs hochzyt gno het. öpper ir familie brucht dringend hilf u das sugt mer grad aui energie us de finger. s het sech scho lang abahnet u itze ischs zur katastrophe cho. meh chani nid drüber säge. aber s geit mer grad nid so guet, cha a nüt anders dänke u weis weder füredsi no hinderdsi.
I hoffe, dasmer gli e lösig finde. ach menno. immer so seich!

02.04.13 11:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Lus...ech wönsche der ganz vöu Chraft ond dass du gli e gueti Lösig fendsch...

02.04.13 11:48
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei lus, zersch das met dinere schiwmu ond jez nomol öpis!! dud mer so leid för de!!!

i wönsche der dass alles guet chont för de ond dini familie!!!!!

02.04.13 11:49
valey 

Re: Bräute 2013

Lusss!!! wünsch der au vo herze das ehr en gueti Lösig findet und sich alles leit

02.04.13 11:55
Braut2013 
Re: Bräute 2013

@ Lus: ou ich wünsch dir vil Chraft für die schwirigi Zit!

@Snet: wo hesch du das usegfunde mitem Wätter a üsem Tag? überall woni luege uf verschidene Pages zeigst schlächts Wätter..i unterschidlechste Variation..zwüsche 4 und 17 Grad I gloub i sött würklech iz e Wuche gar nüm nachem Wätter sueche..ändere tuetses ja doch nid u vilech machimir ja wäg nüt Sorge..
Mir hei äbe mit üsem Fotograf aagluegt womer Föteli mache, är kennt sich dert guet us..ds Problem isch, dass är irgendwie o nume Schönwätter Locations gwüsst het..isch also schono schwirig..är het eifach gseit, dassmr ja mit Schirm chönne fotografiere wenns rägnet..aber äbe alli Fotine mit schirm.. und dänn bruchi glich e Bode wo mis Chleid nid grad mega dräckig isch..aber vilech wär das mit dr Apérolocation würkli e Notlösig..wobis dert gloub nidso schön wird si..und whs vor dr Trouig scho alli Stüehl bereit stö u so (isch am gliche ort wo dr Apéro). Naja iz hoffeni eifach afe mal nochli uf NID RÄGE.

@Snet&Mime: schöne Polterabe de! I ha mine scho hinger mir.

02.04.13 12:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Snet zo dinere Frog wägeme Hoorkamm...evt. Rhomberg?

 1 .. 803 .. 1604 1605 1606 1607 1608 .. 2683 .. 3757
schnell   Kollegin   irgendwie   Zuletzt   schaffe   einfach   natürlich   langsam   Problem   Zeremonie   natürli   Hochzit   bearbeitet   eigentli   richtig   wirklich   gspannt   vorallem   eigentlich   himbeer