| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 805 .. 1607 1608 1609 1610 1611 .. 2684 .. 3757
02.04.13 15:56
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sabrinella das fendi en super Idee ond sehr persönlech!
mach doch das...hmm ech wörd vellecht en Guetschin zum zäme go ässe...=)

02.04.13 15:56
elea 

sabrinella da met de cherze esch herzig. aber anstatt en guetschin wördi si zom ne feine znacht esse ines schöns restaurant ilade! de chönet er zeme en schöne obe verbrenge ond es esch no bez persönlicher as en guetschin!

02.04.13 16:05
sabrinella 

jo findi au oder ad jerze so en guetschin he due das mer gmeinsam gienge goh esse oder so!!nur isch de frog weder mit partner oder ihni!!!

ojeemineee

a jo no öbis anderd!!ich hätt en bruttisch welle dash eisst öber chäm de cho dekoriere mit tüll tüeche und so sache das wür aber ned dekoratörin mache sondern es andere das wür de ca 700 chf koschte + die normal deko de were mer be 3500 nur deko findet ihr das au bezeli tür oder was zahlet ihr so?

02.04.13 16:06
Mona83 

ja das isch au mis problem wäg de trauzügä. ich meinä irgendwiä isches schwär zum rächne da gits paar argumänt.

1. sind sie ja iglade ade hochziit, das chostet s brutpaar au öpä 200 pro person.
2. s Probeässä zahlt mer ihnä ja au no, das isch wieder ca. 150 pro person
3. sie händ viel ufwand, sötet däfür öpis übercho
4. sie schänked üs sicher au no äs hochziitsgschänk.

ich würd fast sägä unter dä hand, isches öpe usglichä. ich mein mir gäbet ihnä: s fäst, s vertrauä (TZ sie isch ja freiwillig und ich würd mi geehrt fühlä), zahled ihnä immer wän mer zämä hocked öpis, s probeässe

Sie gäbet üs: dä ufwand, d arbät, händ sicher au chöstä bim organisiärä etc..., warschinli no äs gschänk.

drum findi wän mers uu guät hät und nachem fäst seit, wow cool also diä händ das super gmacht, dän chan mer öpis gäh. sust würdi säge je nach gschänk wo sie eim gäbet.

wüssed ihr wiä ich meinä, chans nöd würkli guät schribä :-)

02.04.13 16:10
sabrinella 

jo ich weiss wie du das meinsch geb dir au recht!!!!

mer gehnd oisne 2000 chf das sie sache chöne organisiere für ois das sie selber ke köschte hend!!drum wett ich au ned zuu veel usgseh und shochziit isch jo gnueg tür bin ich de meinig!!!!

hm isch so schwerig das sie de entüscht sind wett ich jo au ned!!und mit allne is ticino fahre oder so weri au sehr schön aber hcunt de au locker weder uf 1000 chf wenn alli no de pratner mitnehmend!!!

hmm immer alles isch so schwerig!!!

02.04.13 16:15
valey 

Aso mer hend niemertem geld geh zum sache organisiere, wend niemert zwinge
Wenn öper môcht chas aber gern

Mmm minere tz ha denkt es esse neumed
Od wellness

Eusem tz weis ned ob mer was schenked
Er geht sich 0 mühe
Velecht en wii

02.04.13 16:16
Mona83 

gäll isch schwierig, ich mein ich bin doch nöd pestalozi. wet scho öpis gäh und ich säg sicher minärä trauzüg wägem gäld, wän sie öpis lässigs planet chöng sie mir gärn dä betrag agäh und ich überwises ohni fragä stellä. aber han ihrä jetzt keis budget gäh. bis jetzt hät sie no nüt gseit.
wot aber scho dass sie das nöd muäs zahlä, sondern ich.

Glaub ich wartä bis nachem hochziit ab mit gedankä machä wäge gschänk. wil je nach däm was mir "wäg" ihne no für chöstä händ, oder was sie alles für üs usgäbet.

ä anderi variante wär au mit ihnä is feriähüsli vo mine eltärä is tessin, chostet üs nöd viel und für sie isches trotzdem sicher speziell.

wet nöd gizig tönä aber bi dä meinig mä chan anerkännig zunere (langjährige) fründin au anderst zeigä als mit gäld

02.04.13 16:17
sabrinella 

gel isch schwerig ergendwie!!!!

hm mol sie hend gfrogt öb mer es budget planet heige für sie oder ned!!!
de hemer ihne öbis geh!!aber gjöre ebe au vo veelne das es nie oder ned so gmacht werd!!!!

02.04.13 16:27
valey 

Mona das medem feriehüsli isch mega cool :)

Jaa i be vel selber am plane und ebe wett do ned geld heredrucke und sege do organisier mer was
Wens was chlises organisiere möchtet chönts gern

Tüender de bj au was schànke ussert s kleid?

02.04.13 16:41
sabrinella 

vorallem ebe mer zahle ihne jo au scho dübernachtig und alles

1 .. 805 .. 1607 1608 1609 1610 1611 .. 2684 .. 3757
eigentlich   gspannt   natürlich   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   himbeer   irgendwie   richtig   einfach   wirklich   eigentli   vorallem   natürli   schaffe   langsam   Zuletzt   Problem   schnell