Bräute 2013 |
|
1 .. 805 .. 1608 1609 1610 1611 1612 .. 2685 .. 3757
|
|
|
|
|
|
02.04.13 17:18
snet
|
Re: Bräute 2013
@apple-pie: Danke der Nachfrage, mir geht es gut. Habe noch etwas Unterleibsschmerzen, aber ist alles im aushaltbaren Bereich!
@Lus: Ohje, das tut mir sehr leid, dass nun auch noch etwas mehr aus dem familiären Umfeld dazugekommen ist. Ich hoffe sehr, dass du eine Lösung findest!
@Braut: Hier findest du die Wettervorschau: http://ch.wetter.com/wetter_aktuell/wett...e/?id=CH0CH2389 Du musst nur noch den Ort ändern. Gibt es denn nicht in der Nähe von der Fotolocation ein schönes Hotel? Frag doch dort mal nach - ich bin überzeugt, dass ihr dort Fotos machen dürft. Wie war denn dein Polterabend?
@Haarkamm: Meine Güte, ich war im Manor, H&M, Claire's und habe nichts Anständiges gefunden. Schlussendlich wurde ich im Rhomberg fündig und habe mir so eine silberne Blume mit Strasssteinen als Haarkamm für CHF 29 gekauft. Habe leider kein Foto, da ich es bereits meiner Friseurin abgegeben habe.
|
|
|
|
|
|
|
03.04.13 08:37
Lusnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@valey Üsi Amäudefrischt isch vor 3 Tag abgloffe. Vode gladnige Gescht het sech einzig mi Unggle (dä wosmer ächt glich isch öber debi isch oder nid) nid agmäudet. Weis itze nid öbi söu nachetelefoniere oders eifach la suse und ihn nid berücksichtige. Aber so wienine kenne toucht er de glich uf u de hani ds gschänk.... vode aperogescht heisech es paari ou no nid agmoude. die dueni de bi glägeheit ou mau telefonisch versueche z erreiche. isch scho chli müehsam. im momänt bini aber id so hochzytsfreudig dranne, ha ja grad anders. ha aber glich gseit, es mues ja glich witergah bi üs und i darfs nid ganz la schliffe. ha itze die wuche ame abe mit em gge hochzytsabe igrichtet womer mau luege wenn mer wo termine wei mit restis und wasmer itze wei bsteue aus gastgschänkli und weles menu mer öppe wette. u dä monet gömer ga ringe ussuche Am Karfritig hani agfange e Playlist mache. Eini chli mit langsamer Musig zum Ässe und de no e 2. mit schneuere Lieder. S chunnt guet, ha bi dere zum ässe scho knappi 4 stunde spielzyt zäme. Klar, viue lieder si alt und chli seeehr schnulzig, die chamer ja no useschiesse. aber s chunnt
|
|
|
|
1 .. 805 .. 1608 1609 1610 1611 1612 .. 2685 .. 3757
|