| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 805 .. 1608 1609 1610 1611 1612 .. 2685 .. 3757
02.04.13 16:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Sabrinella jo ech gloube de esch werklech es Gschänk nöme nötig, eifach es chlises sones Presäntli oder so...

02.04.13 16:51
valey 

Re: Bräute 2013

Ja mues ja nix grosses si

02.04.13 16:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ossert mer alli bechömed ufts HZ en Goudesu de hemer ali gnueg Gäud zum Verteile...

02.04.13 16:58
Mona83 

Re: Bräute 2013

wow nei dä brutjungfere nöd. han eher dänkt allnä mädels am polterabig äs chlises presänt mitbringe aber dä bj zuäsätzlich no öpis eher weniger. sie machet ja i däm sinn nöd sooo viel. sust müässti dä muäter, anärä kollegin wo mer än guätä tip gäh hät, eu und no jenstä lüt öpis schänke.

oder ja wiä d canoa seit, än gäldesel übercho. :-)

02.04.13 17:18
snet 
Re: Bräute 2013

@apple-pie: Danke der Nachfrage, mir geht es gut. Habe noch etwas Unterleibsschmerzen, aber ist alles im aushaltbaren Bereich!

@Lus: Ohje, das tut mir sehr leid, dass nun auch noch etwas mehr aus dem familiären Umfeld dazugekommen ist. Ich hoffe sehr, dass du eine Lösung findest!

@Braut: Hier findest du die Wettervorschau: http://ch.wetter.com/wetter_aktuell/wett...e/?id=CH0CH2389
Du musst nur noch den Ort ändern. Gibt es denn nicht in der Nähe von der Fotolocation ein schönes Hotel? Frag doch dort mal nach - ich bin überzeugt, dass ihr dort Fotos machen dürft. Wie war denn dein Polterabend?

@Haarkamm: Meine Güte, ich war im Manor, H&M, Claire's und habe nichts Anständiges gefunden. Schlussendlich wurde ich im Rhomberg fündig und habe mir so eine silberne Blume mit Strasssteinen als Haarkamm für CHF 29 gekauft. Habe leider kein Foto, da ich es bereits meiner Friseurin abgegeben habe.

02.04.13 19:15
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Lus:
das tit mir Leid! Wünsche dir auch ganz viel Kraft und das ihr schnell eine Lösung finden werdet!

@Countdown:
Bei mir sind es noch 170 Tage

@snet:
Das freut mich zu lesen..wünsche dir weiterhin eine gute Besserung!

02.04.13 21:21
Angita 
Re: Bräute 2013

Hallo liebi Brütlis! Chume währed em schaffe nüme dezue zum lese und schribe lauft so viel!

Es Gschenk für TZ hani au immer im Hinterchopf... weiss eifach nö was!! Han au scho überleit ä Smartbox z schenke... denn chönds au selber chli uswähle was gnau wönd.... muss dass mol mit mim Schatz bespreche! Die Wuche wird bi üs nö viel laufe mit Hochzit... er hät Spotdienst und am Samstig simmer anere chline Hochzit vomene Kolleg iglade wo i no tuen fotografiere... wird sicher wieder möse hüülä... hauptsach d Fotene sind nö verwacklet
Die nechste Wuchä werdet sicher spannender!

03.04.13 08:18
CoRa 

Re: Bräute 2013

guete morge er flissigie bienlis

ha letscht wuche zwösche 13-15 stunde arbeitstäg ka und ha hochzytstechnisch ned vöu chönne
mache und bi wäg däm au nie online gsi

Hoffe es geit üch sowit guet?

@lus, hoffe dasech üchi situation gli zum guete wändet!
@ snet, schön z'köre das es dir sowit guet geit!

@geschenke trauzeugen / tätschmeister
do mir keis probeässe händ, öberleggemer öbmer de eifach z'6te wöre go ässe nachem hochzyt?
aber öppis chlises wetti au schänke hmmm

@wunschliste, hei gestee no üsi wunschliste ufgschautet.
hei bim pris immer 0.- dri di, damet angeri lüt ned gsäi
wär welle betrag ge het - finge das sösch biz doof?
De chöi d'lüt e beteag a folgendi sache ge:


-flitterwuche
-neue systemkamera
- zustumpf hus kasse

zuesätzlech heimer no dinne:

-einladung grillabend
-ein racletteabend
-einladung brunch

wie finget der das? hätt öpper no en idee för es eifachs/ günstigs gachänk i dere art?

@ hochzeitslocation, am samschti träffemer üs met em zält vermieter, freu mi

03.04.13 08:31
valey 

Re: Bräute 2013

Morge ehr liebe..


Cora find das echt guet med de Wunschliste :) au super med Racletteabend usw.. :))

cool wegem Zeltvermieter... uhh euchi hochzit werd bestimmt au mega super
find das au mega romantisch so imene Zelt med vel kerze usw.. :D



was lauft suscht bi de anderne so i de nächste täg?


bi mer ned esoo vel..
be momentan emmer weder chli a de Menükartene das geht en mega arbet...
und hoffe mini neue Schuhe fürs Zivile kleid chunt bald de chanis mal go umeneh loh..

Bi mer gohts no genau 27 täg bis Ameldefrist dure isch und es hend sich vo minere familie meeeega wenig scho agmolde :((( macht mi echt trurig...
vo mim GG sini hend sich scho all agmolde...

03.04.13 08:37
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@valey
Üsi Amäudefrischt isch vor 3 Tag abgloffe. Vode gladnige Gescht het sech einzig mi Unggle (dä wosmer ächt glich isch öber debi isch oder nid) nid agmäudet. Weis itze nid öbi söu nachetelefoniere oders eifach la suse und ihn nid berücksichtige. Aber so wienine kenne toucht er de glich uf u de hani ds gschänk....
vode aperogescht heisech es paari ou no nid agmoude. die dueni de bi glägeheit ou mau telefonisch versueche z erreiche. isch scho chli müehsam.
im momänt bini aber id so hochzytsfreudig dranne, ha ja grad anders.
ha aber glich gseit, es mues ja glich witergah bi üs und i darfs nid ganz la schliffe. ha itze die wuche ame abe mit em gge hochzytsabe igrichtet womer mau luege wenn mer wo termine wei mit restis und wasmer itze wei bsteue aus gastgschänkli und weles menu mer öppe wette. u dä monet gömer ga ringe ussuche
Am Karfritig hani agfange e Playlist mache. Eini chli mit langsamer Musig zum Ässe und de no e 2. mit schneuere Lieder. S chunnt guet, ha bi dere zum ässe scho knappi 4 stunde spielzyt zäme. Klar, viue lieder si alt und chli seeehr schnulzig, die chamer ja no useschiesse. aber s chunnt

 1 .. 805 .. 1608 1609 1610 1611 1612 .. 2685 .. 3757
gspannt   vorallem   Problem   schnell   Hochzit   Kollegin   eigentli   Zeremonie   himbeer   richtig   irgendwie   einfach   bearbeitet   wirklich   eigentlich   Zuletzt   natürli   langsam   schaffe   natürlich