| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 806 .. 1609 1610 1611 1612 1613 .. 2685 .. 3757
03.04.13 08:40
valey 

Re: Bräute 2013

Hey Lus..
ja ich würd ehm velecht schono rasch es telefon mache zum froge
weisch ned ebe daser de uftaucht und du hesch ehn ned berücksichtigt...

mmm
ich hoff bi mer meldet sich d lüt scho langsam ah..

cool weg de Playlist..
das brucht sicher au meeeega vel arbet...

03.04.13 08:45
Lus

nicht registriert

@playlist
Mir hei ja sämtlechi cd's womer gha hei scho vor längerer zyt ufe pc glade. so hani eifach die lieder woni ha wöue chönne übereschiebe. ha knappi 3 Stund gha Luge itze no für es paar mundart lieder woni de im itunes choufe oder d cd choufe u de chunnt das scho guet... isch gloub e gueti alternative für üs!

@unggle
Ja, i gloube, i mues das unliebsame Telefon doch no mache
mis mami het drum gmeint, er chöm äue nid wüuer de nüt azlegge heig (er het weni gäud u louft vieufach mit verlöcherete sache ume...). weis nid wieni när söu reagiere.... ihm öppis choufe wotti bzw. chani nid.

@gescht
Bi üs si ou erscht gäge ändi vor frischt no amäudige cho. s brucht äue eifach aube es wili bis d lüt reagiere i hoffe ou für öich, dass sech die lütlis ändlech mau chli is füdli chlemme u sech amäude

03.04.13 08:53
Sanis

nicht registriert

Liäbi 13er Brütlis

So mir si us dä Flitterwuchä zrügg... äs isch eifach numä dr Hammer gsi

10 Täg Nicaraguä Rundreis mit unändlich viunä Idruck! Mega interessant, lehrrich und ächt bereisänswärt!
und de no 10 Täg Jamaika. und ds isch de ächt z Paradies! Mir si im nä dekadänt schönä Hotel gaschtiert und hei d Inslä mit Tagesusflüg erkundet. schön schön schön...

und sit geschtr het üs itz dr autag wieder... scho wieder...

Itz wartä mir (scho fasch chli un-)gedudig uf d Fotos... di müässtä disi oder nächschti Wuchä itrudlä und de chöi mir de no eis chli nachwehä vim HZ gniässä

03.04.13 08:56
sonne13 

guete morge zäme!

cora, die wunschliste find ich super! ich findes guet dass mer vom betrag her frei isch und ned jede gseht wer was zahlt hed. ich cha mer vorstelle dass das ned alli würded guet finde...
euchi uswahl findi au sehr guet! viel zuesätzlichs chund mer do also au nümm in sinn. evt. no e'guetschiin für e'gmüetliche obe bimene gläsli wii, oder e'gmeinsame usflug mit picknick oder so...

valey, das tued mer leid, du wartisch jo jetzt wirkli scho eeewig uf die aamäldige! ich glaub die hends eifach verhängt und dänked, ich ha jo no lang ziit... die wüssed halt ächt ned, wies isch wenn me druuf wartet... mir isch das au nie so wirklich bewusst gsii

mir göhnd hütt goh probeässe. süscht lauft au ned viel. irgendwie isch halt scho viel gmacht. chli wiiterbaschtle channi no, ich suech aber no noch ere zündende idee für menücharte...

03.04.13 08:57
Sanis

nicht registriert

@Lus

Vou doof mit dir Famili Gischt! Tuät mir ächt leid we arä angärä Brut o so öppis passiert!

Mis Grosi (woni vo aunä Grosseutärä dr stärchscht Bezug drzuä ha) isch am Mittwuch vor üsäm Hochzyt ids Spitau iglifärät wordä und de het mä sofort gwüsst ds si am Fritig nid wird chönnä drbi si

isch ächt beschissä gsi für mi - bsunders wüu mir dr Ziviler und z Ässlokau o chli so gwäut hei ds de d Grosseutärä mit dä Rollatorä und so guät zuchä chöi...

itz hani mir am fritig d müähi gmacht mi no eis i mis (immer no dräckigä chleid ) z stützä u zum mim grosi z ga... si het mega freud gha und hönnä briäggät...

Ig hoffä äs reglät sich bi euch und chunt wieder guät!

03.04.13 08:59
valey 

Sanissssssssss
Welcome back!! hoffe echt ehr hend alles mega giga gnosse!!
freumi scho uf din Bricht!!

sonne
ahh fein fein gönder go probeesse... gnüsseds... i has voll cool gfunde probeesse
gönder denn zweite? oder nehmeder öpper med?
brichtisch denn..

Lus..
ja ich würd scho dim unkel alüte... meinsch müestisch dem öppis kaufe zum alegge??
mmm... aso ich würds au ned welle.. und ebe wener ned chunnt hesch gseit isches ja für dich au ned schlimm
aber kurz alüte würdi scho

03.04.13 09:03
Lus

nicht registriert

@sanis

Grad hüt morge hani dänkt wies ächt dir geit und öb dr scho zrügg siget...
Schön, heit dir öichi reis so chönne gniesse!!

I hoffe ou, dass das i mire familie wieder guet chunnt. s isch eifach schwär, es freudigs fescht ga z plane we näbebi so sorge muesch mittrage... chunnt scho wider guet

Wow die Idee mit em Chleid nomau alegge isch ja de härzig, da hätt i aus grosi äue ou grännet hönne schön vo dir!!! und natürlech hesch du so ou no mau d möglechkeit gha i dis chleid ds schlüpfe

i bi seehr gspannt uf d föteli, die zwöi wo scho is forum da hesch hei scho seerh guet usgseh

03.04.13 09:16
apple-pie 

Guten Morgen, Mädels !!!

@CoRa:
Die Idee mit der Wunschliste finde ich toll!

@Valey:
Ich hoffe das sich in den nächsten Tagen mal ne Menge deiner Gäste melden werden! Ich bin so ein ungeduldiger Mensch was solch Dinge betrifft, ich glaub ich würde es gar net aushalten, so lange auf Antwort zu warten.

@Lus:
Ui, viel Spass beim Ringe aussuchen! Wir gehen heute aussuchen!
Ich habe gestern angefangen eine Playlist zu erstellen, ich mach das genau wie du. Eine langsame für`s Essen und dann noch eine für die Feier, wenn man dann tanzen möchte etc. !

@sonne:
Viel Spass beim Probeessen !

03.04.13 09:26
Mona83 

Morgä zämä

Hey sanis welcome back. freut mi dass ihr d flitterwuchä händ chönä gnüssä. :-) da händer nöd viel verpasst, isch nur chalt gsi. :-)

lus: ich würd au alütä, wäner nüt zum alegg hät dän würdis ihm aber au nöd zahle. bisch überhaupt nöd verpflichtet.

Valey: ja diä cheibä amäldige gäll. also ich bin ächt froh hani mine lüt nur än monet ziit gäh, s händ sich nacher all rächtziitig agmäldet vo dä gladnä. di eintä händ sich am letschtä tag no churz vorem 12i agmäldet und sind riiiiesig begeisteret gsi vom chärtli als hetetds äs erst grad übercho. schräg. :-) janu äs paarnä aperolütlis hani müäsä nachälaufä und vo dä eintä cousinä hani au jetzt no nüt ghört, aber det frögi nöd nachä, wäred nur zwei lüt wäns halt dän doch no unagmädlet chömet. und isch ja nur apero. finds scho chli schwach dass mer eifach nüt ghört, sogar bim nachäfrage... janu

Sonne: viel spass bim probeässe, mir händs am fritig inere wuchä. äntli han nämli scho mal agfangä menucharte kreiärä aber natürli no nöd s definitiv menu.

03.04.13 09:27
elea 

hallo sanis! schön besch weder do! :) ohhh dasch trurig dass dis grosi ned het chöne debi si. aber wo du jez gschrebe hesch dass du för si s chleid nomol agleit hesch hani fasch träne ide auge becho bim lese! so schön vo der!

1 .. 806 .. 1609 1610 1611 1612 1613 .. 2685 .. 3757
wirklich   Kollegin   bearbeitet   natürlich   vorallem   Zuletzt   eigentlich   schaffe   natürli   Hochzit   eigentli   schnell   irgendwie   himbeer   langsam   richtig   Problem   Zeremonie   einfach   gspannt