| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 806 .. 1610 1611 1612 1613 1614 .. 2686 .. 3757
03.04.13 09:30
sonne13 

Re: Bräute 2013

apple-pie: danke! mhhh, hab jetzt schon hunger

valey: mir göhnd z'zweite. isch eifacher en termin z'finde und mir hend de gfunde, es sell au für eusi tz no en überraschig bliibe. ich wett denn lieber am erschte hochziitstag mit ihne nomol in das resti goh esse...

sanis: schön dass ihr so tolli flitterwuche gha hend! do cha me sicher no lang devo zerre, au wenn me wieder im alltag zrugg isch. dass für dis grosi nomol is chleid ghüpft bisch findi mega härzig

lus: ich glaube au dass es wichtig isch dass me sich d'freud nid ganz näh loht, au wenns schwierig isch i so ere situation. mir hend das au erläbt, es bruucht scho einiges dass mer sich nid komplett abezieh loht... aber ich hoff dass au bi dir irgendwenn d'freud zrugg chehrt und du mit elan wiiterplane channsch! und denn machsch es wie ich - tanzisch zur playlist dur d'wohnig ich weiss, i dere situation chasch der das ned vorstelle. aber langsam glaub ich draa, dass ziit ebe scho hilft, wunde z'heile... ich wünsch der uf jede fall ganz viel chraft für die schwierig ziit und dass di trotzdem zwüschedüre e'sunnestrahl chützlet und der chli wärmi gid und der es lächle ufs gsicht zauberet!

03.04.13 09:38
Nemo 

Re: Bräute 2013

guete morgä zäme!

@sanis: welcome back!! wow, scho sind die flitterwuche dure,... whansinn. schön dass es dir so gfalle hät!

¨@lus: wünsche dir viel chraft!!

@sonne: mmmmhhhh, wird sicher fein!! was gönder denn go probeässe?? *gwundriggwundrig*

@valey: ni eus lauft frist endi mai ab. mir händ en grosse asturm gha ide erste 4 täg. jetzt häts mega nahlah. isch no witzig, die wo hotelzimmer bueched händ (und ich weiss dass sie ja chömed) händ sich alli noni agmolde. ich dänke sie gönd eifch devo us,dasses für eus klar isch dass sie chömed. has eifach chli schad gfunde, wills ja die engste lüt sind... ja nu, chunt denn scho no... und suscht tuenis wenis s'nächst mal gsehen druf ufe lupfe.

03.04.13 09:42
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sonne13
Bisch e Schatz

03.04.13 09:47
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge fraue:-))))

geschter en bastelafall gah jetzt muessi nur no kinderböxki mache und denen hani de so ziemli alles:-))))


hm playlist ,öche dir das alli?
hm han ich mir gar noni überleid gah!!maches au ned gern so mit lieder!!¨meinsch chan ich de sänger ned eiach loh mache?

03.04.13 09:54
Nemo 

Re: Bräute 2013

@sabrinella: mol, went en sänger häsch uf jede fall, abrer sie händ kei abigunterhaltig. sie tüend so musik laufe lah.

03.04.13 09:57
valey 

Re: Bräute 2013

guet beni beruhigt demfal med de ameldige
denke chunt scho
die hend ja no 27 täg zum sich amelde


Sanis :) hoffe geht au en chline bricht vo dinere flitterwoche... euches Ferieziel findi aso gaanz spannend vorallem Jamaika :)


sabrinella
nei mer hend kei playlist mer hend en dj die mached das scho
gänd nur eusi lieblingslieder dure

03.04.13 10:04
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Playlist

Auso mir hei ja ä DJ gha und däm hei mir eifach so undgefähr 30 "must" Songs dürä gä. So het är 1. gseh was üsä Stiu isch und wi di Party so sötti tönä... 2. si de üsi iäblichsliädr uf au fäu cho u glich het 3. dr DJ gnuä spiurum gha zum sich säubr no ibringä

03.04.13 10:06
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valey, ja jamaika isch ächt wunder wunder wunderschön. äs richtigs Paradies. und si häbä o sorg drzuä. mega cool vouk und eifach schön schön schön! und mä isst richtig fein!

Ja cha de äs brichtli i mi "Trouhochzyt" Thread tuä... eis luägä wini drzuä chumä di wuchä

03.04.13 10:12
sonne13 

Re: Bräute 2013

nemo: also alles wetti jetzt do nid verrote mir mampfed eus durs ganze menü wo mer usgsuecht hend, 4 gäng sind de das, und am hochziit chunnd de no torte dezue. aber ich wirde de scho mälde obs fein gsii isch ich freu mi uf jede fall uf e'gmüetliche obe und uf chli "hochziitsluft-goh-schmöcke"

03.04.13 10:14
valey 

Re: Bräute 2013

Sanis so cool.. jaa ha ebe au scho ghört Jamaika seg de hammer!!! :))

Sonne huihi tuesch eus euches menü ned verrote? hihihi..

mer send ja scho im jan. go probeesse.. hend eusi müettere medbrocht isch no lustig gsi

 1 .. 806 .. 1610 1611 1612 1613 1614 .. 2686 .. 3757
bearbeitet   schnell   Zuletzt   schaffe   eigentlich   Problem   gspannt   richtig   himbeer   wirklich   natürlich   Kollegin   Zeremonie   langsam   natürli   einfach   eigentli   Hochzit   vorallem   irgendwie