| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 808 .. 1614 1615 1616 1617 1618 .. 2688 .. 3757
03.04.13 12:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

@bow: es meeeega hammer traumchleid!!

03.04.13 13:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Bow mega schöns Chleid...ond jo werum "neus" Chleid? Nehmt mi au wunder!

Rebella, also wo sell ech dech cho abhole zum Käffele? =)

Valey jo das Föteli wördi au gärn gseh...

03.04.13 13:10
sabrinella 

Re: Bräute 2013

valey vowo hesch de? wett nämli au eine ha:-)))

03.04.13 13:18
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hallo Fraue

Schaffs au endli wieder mal schriebe :P

Bow
Dis Chleid isch traumhaft! Was ischs für eis?

Vale
Du bisch doch google spezialischt :P Ich sueche de Schleier wo bim Belle Chleid vom Alfred Angeo debi isch.. Het Nummere 103.. Ich verzwifle no, ich finde kein Lade womer de chan chaufe! :(

03.04.13 16:17
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hei Lütlis sorry ich mues das jetzt eifach mol neume ablade, bi grad mega gstresst! Eigentli lauft jo alles tiptop, Planig u.s.w. goht vorah, alles ok. Mir hürote jo im September und händ d Iladige scho dusse und die wo am Fest sälber iglade sind wüsses scho sit em letschte Summer wäge de Hotelzimmer. Jetzt esch folgendes:

S wird Früehlig, und bi eusne gladene Lüüt bildet sich Päärli um Päärli neu. Sind inzwüsche scho vo 4 woni weiss wo jetzt weder öper händ aktuell. Wo mir agfange händ plane sind sie no Single gsi, und jo das ganze Paarzüügs bringt jetzt halt d Planig mit Tischornig, Platz etc. chli durenand. Wär jo ned so schlimm, mir chöne sicher e Lösig finde. Aber mi GG esch do voll uf de Schiene, dass er findet die wo mir als Single iglade händ chöme au ellei. Man ich meine sorry, ich cha doch niemertem säge jo du döfsch cho aber gäll di Schatz lohsch denn deheime! Meine klar sind die Paar denn nonig lang zäme, und eigentli find ichs au ned de Brüller denn x Lüüt a de HZ ha wo mir ned oder ned guet kenne, aber wenn ich mir jetzt vorstelle dass mi GG wörd usglade wärde neume, aso das fändi au ned toll . Stoh grad zwüsche Gäst und GG und bi eifach grad ultra entnärvt !

03.04.13 16:22
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Eve...
wenn hender denn ameldefrist? und wenn dim schatz seisch die wo sich bis denn med em partner ameldet die scho und anderi denn ned??

bi eus hemmer au en cousine vo mim GG wo eus gfrogt hed ob sie de fründ cha medneh
hemmer au ja gseit..

velecht tüend sich ja vel au ohni partner amelde...


Manokasaaaaaa
find de schleier ned :(
tue doch mal bi alfred angelo es mail mache
weisch kasch ja luege de wo die kleider vertriebt do i de CH und dene mal alüte? :)

03.04.13 16:22
Lilly4 
Re: Bräute 2013

die diskussion hämer au scho gha eve ...
bi eus häts nämli au viel neui päärlis gäh
natürlich werdemer die mit partner ilade,
bzw. händ ihne gseit sie chönd dä fründ /
t fründin mit as hochziit näh ... find scho au
dass sich das ghört (aber gseht jede anderscht)
wenns jetzt aber churz vorem hochziit wär, en
monet, zwei oder so, wo wüki scho alles staht,
dänn muess es handkerum dä gascht verstah
dass sie allei söllet cho (find ich) aber da ihr ja
'erscht' im sep. hüratet, händer ja eigentlich no
gnueg ziit zum alles schiebe etc. ... und ebe,
schlussentlich weiss mer eh nie zu 100% wer
def. cho wird, bis am schluss nöd chan
sich immer wieder öpis ändere ...

03.04.13 16:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mi GG ond ech hend eus so entscheide, dass wenns neui Päärli geht denn wetted mer eifach de Partner vorhär könne lere, well mer send de meinig wenn öbert scho als glatne Gast as HZ chond wetted mer die Person au könne...

Mer hend das aber de Singels au so kommuniziert...=)

03.04.13 16:29
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo die ganz Diskussion esch ebe ufcho will mir e Amäldig zruggbecho händ vo öperem wo drufgschriebe het 2 Persone und mir händ gar ned gwüsst dass die Person weder vergä esch unds quasi über d Amäldig erfahre, und das het denn chli de ganz Stei is Rolle brocht. Amäldeschluss esch ebe erst im August, hmm mol luege was sich bis denn no so tuet. S stresst mi eifach mega wäge so öpisem müesse diskutiere mit mim GG, uf die ander Siite verstohni ehn au. Janooo, das geht hüt zobe wohl nomol es Gspröch .

03.04.13 16:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ergendwie esch das rächt fräch fendi wenn sech eifach öbert s zwöite Amäudet...
Also ech hät wenigstens vorhär nochegfrogt...aber äbe es geht haut verschedeni Lüt! =)

 1 .. 808 .. 1614 1615 1616 1617 1618 .. 2688 .. 3757
Hochzit   Zuletzt   natürli   langsam   gspannt   Kollegin   richtig   schnell   himbeer   einfach   natürlich   wirklich   eigentlich   vorallem   Problem   Zeremonie   bearbeitet   irgendwie   schaffe   eigentli