| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 809 .. 1615 1616 1617 1618 1619 .. 2688 .. 3757
03.04.13 16:38
snet 
Re: Bräute 2013

@Eve: Also wenn ihr erst im August den Anmeldeschluss habt, könnt ihr ja eigentlich noch alle neuen Freunde oder Freundinnen kennenlernen. Es sind ja noch 5 Monate Zeit! Vielleicht schliessen sich bis dahin noch gute Freundschaften zwischen den neuen Freunden / Freundinnen und Euch.

03.04.13 16:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Jo has ebe au ned so ganz tschegget, esch ebe öper us de Verwandschaft wo mir ned so viel ghöre, aber mis Mami het emel au nüt devo gwüsst dass sie weder vergä esch, weiss ned wie lang scho. Meine grundsätzlich freui mi natürli für alli wo sich weder verliebt händ, esch jo schön , eifach für d Planig eschs chli doof und ebe wenn mes denn so uf de Iladigsamäldig erfahrt, naja. Aber glaube wörkli ich schloh jetzt mim GG mol vor dass mir mol abwarte bis im August wer denn überhaupt no zäme esch (wer weiss) und lueges denn nomol ah.

Zuletzt bearbeitet am 03.04.13 16:41

03.04.13 16:40
Nemo 

Re: Bräute 2013

Kollegin bo mir (nur apero) hät sich au so agmolde. Sie chängi ja de fründ sicher mitnä allei anes hz segi öpis vom schlimmste...
Na ja has au chli fräch gfunde,aber han au ja gseit...

03.04.13 16:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hihi dä einzig wo ä fründin het woni no nöd käne chan jetzt nöd cho. :-) bin ächt froh, ich mein da sind aperogest woni würkli no gärn ganz iglade het, aber chasch ja nöd jedä. und dän chunt da ä person wo gar nöd kännsch.

find dini devisä guät canoa!

also da üsers hochziit ja i zwei monet isch muäs mer jetzt niämert meh cho mit neue fründin oder so. will än partner wo erst knapp zwei monet häsch chasch guät au dähäi lah. juhuu bi so erliechtered dass diä nöd chömet!

03.04.13 16:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

ah ja nemo so findis au u fräch.

min cousin hät zum bispil schüch gfröget öbs mit begleitig seg. ich kän sie nöd aber är hät sie scho lang glaub und für apero hani gseit sicher dörf sie au cho. :-)
ich bin aber au nöd sicher öb ich würd welä gah wäni s brutpaar nöd känä.

03.04.13 16:54
Eve777 

Re: Bräute 2013

Das hani mir ebe au scho dänkt, aso mir wärs glaub ned wohl neume anere Hochzyyt weni s Brutpaar ned mol wörd kenne. Bi de Kollege wo sich verliebt händ eschs jo no eis, do lehre mir d Partner sicher vorhär mol no kenne, aber ebe grad eso Verwandti wo me eh ned so viel gseht dänki ned dass ich die alli vor eusere HZ nomol wirde z Gsicht becho. Aber ebe, jetzt mol abwarte und luege wies bis im Sommer esch.

03.04.13 16:55
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Allsi Alfred Angelo Vertreter hend de nid ide schwiiz.. Han öperd in DE gfunde wo de Schleier chönd bstelle oder gaht drü monet (für en schleier?) und den isch zspat..

Was choschtet en schleier ime brutgschäft? Dä wär nämli 199 euro gsi, dunkt me mega viel oder nid?

Mir hend vo ahfang ah demit grechnet das singles mit begleitig chömed.. sind also denki mal weniger ah de hochziit..

03.04.13 16:56
CoRa 

Re: Bräute 2013

hey fraue schnäll en frog! eg be no uf der suechi nach flip flops för die wibleche gäst.
Ha au en site ir usa gfunde wo au id schwiz leferte. d'fliflops choste chf 2.50 pro paar.
fengi e super pris! i allne farbe het die, aber s'porto & stüre choste öber CHF 65.- fingi grad bez vell?!
kennt öpper en angeri site?

http://oldnavy.gap.com/browse/category.d...D=0#style=64244

03.04.13 16:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mi GG hed scho paar HZ Apéroiladige becho ond ech be nie gange, well ech be so entweder stoht denne met Begleitig oder es esch ersichtlech uf de Adrässi Herr & Frau oder so...ond ech ha die Lüt nie könnt, de goni au ned au weni no döft...

Also am Apéro esch mer das egal öbs met oder ohni Begleitig chömed aber ned als glatne Gast...

Zuletzt bearbeitet am 03.04.13 16:58

03.04.13 17:01
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja gäll, das findi amel au so lustig. :-)
glaub anen apero würdi wännschon no eher mit wäni vo därä person vilicht scho viel ghört het und min schatz unbedingt würd welä dasi mitchun. aber ganz igladä würdi jetzt nöd welä, da bisch dä ganz tag unterwägs mit dänä lüt wo nöd kännsch

 1 .. 809 .. 1615 1616 1617 1618 1619 .. 2688 .. 3757
irgendwie   richtig   vorallem   gspannt   Problem   wirklich   Kollegin   langsam   eigentli   Hochzit   schnell   bearbeitet   himbeer   schaffe   eigentlich   Zeremonie   natürli   Zuletzt   einfach   natürlich