| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 809 .. 1616 1617 1618 1619 1620 .. 2689 .. 3757
03.04.13 20:04
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Bow:

Das Kleid ist soooooo schön !

@ Valey:
Cool, das dei mantel schon da ist :)

@me
Wir hatten heute Termin beim Goldschmied und sind 100...% zufrieden.
Um 19 Uhr kam dann die Konditörin vorbei um mit uns die HZ-Torte zu besprechen. S

04.04.13 07:29
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme!!

wie stalte dir eigentli oiche Bruttisch?

spezieler als desi?

a jo valey wo chunt mer de mantel über?

04.04.13 07:43
valey 

Re: Bräute 2013

Morge zeme..

wie gohts euch soo?? s weekend chunt emmer nöcher hihi

gester hani en super nomi gha.. ha frei gha und ha chönne mini Candy Bar Gläser bastle. send uu schön wurde...
de beni au med de Menükartene witercho...


sabrinella.. was meinsch med Bruttisch? was isch das?

de mantel chunsch a vel orte über i has bi ebay kauft
muesch luege au bi classybride.com heds au ganz schöni
oder bi etsy..

04.04.13 07:49
sabrinella 

Re: Bräute 2013

de bruttisch isch de wo spezielle isch und wo sbrutpaar sitz!!!
de chönt mer chön gstalte mit tüecher und so!!!

ich weiss aber ebe ned öb ich söll!!

und wie veel sitze be oich am bruuttisch?

Danke valey

04.04.13 07:54
valey 

Re: Bräute 2013

ahhh... das isch gmeint...

bi eus sitzet no eusi TZ bi eus vorussichtlich...
tüend glaubs nur chli blueme druf...

nüt speziells...


wieso wie machsches du?

04.04.13 08:02
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@gescht as hz ilade womer nid kennt
Mi gg und i si vor es paar Jahr anes Hochzyt (zum Apero) vome Militärkolleg vom GG iglade worde. Mi GG isch sehr erstuunt gsi, ussert di 4 Wuche im Jahr heter gar ke Kontakt gha mit ihm und ou d Brut heimer nüt kennt. Mir si de glich gange (i bi meh am GG z lieb mit, schüsch wäri daheime blibe) und - oh weh - im gsamte si öppe 15 Lüt (wes höch chunnt) ir Chile gsi.... s het mi grad duuret denn... weis nid öpsi schüsch niemer gha hei oder was...
S isch eh u schief gange. D Brut het wöue ineloufe zur Musig, d Türe si uf und mer het gseh, dass 2 Froue no hei versuecht e Schleier z montiere... u es isch nid gange... d musig isch gloffe, d türe offe, d brut wiud am umefuchtle bir türe gstande si isch am schluss emu ohni schleier inecho na dr trouig findis immer so härzig, wenn ds früsch verhüratete pärli dr chilegang entlang uselouft.... das strahle ufem gsicht isch unbezahlbar die zwöi hei de eifach grad dr sitlech usgang bim altar vore gno
bim apero hani de z erschte mau mit ihre es paar wort gwächslet u ha gseh, dass ihres Chleid (reines weiss) bim brustbereich voller maekup gsi isch, richtig beige verfärbt.... wie das passiert isch, kei ahnig! Uf au fäu bini sehr froh gsi womer hei chönne gah

@blueme
für aui wo us dr region bärn chöme:
dr rosenkavalier z münsingen het das wucheändi brutstrussusstellig.. und sovieu i weiss bi bstellige bis ändi april no 10% rabatt.....
i mues nume no gg überzüge daser mit chunnt... phuuuuu

04.04.13 08:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme! mir hend jo geschter "das grosse (fr)essen" gha... es isch sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo toll gsii mir hend e'mega schöne obe gha und s'ässe isch super fein gsii!!!!!!!! sie hend de tisch extra für eus härzig dekoriert gha und für eus no menücharte druckt. d'bedienig und berotig isch super gsii! mir sind voll und ganz zfriede und eimol meh überglücklich, dass mir dä ort für euses fäscht usgsuecht hend! jo, und jetzt channi afoh menücharte baschtle wenni denn e'idee ha...

04.04.13 08:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sonne13
Schön, dass ds Ässe und ou s Ambiente so guet gsi isch! Hihi die heisech ja schön Müeh gäh! Gäu, es guets ässe allei längt äbe no nid, ds drum herum mues eifach ou stimme!
I welem restaurant fiiret de dir?
Hihi ladi eifach nid vom wätter la inspiriere, schüsch geit die bastlerei de schön id hose

04.04.13 08:18
valey 

Re: Bräute 2013

Sonne ahhh sooo cool freut mi dass alles gstumme hed :D :D

04.04.13 08:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

lus, s'wätter schloht mer tatsächlich langsam uf d'stimmig, ich finds furchtbar... es isch scho eeeewig winter... und ich ha ned gärn winter
mir fiired i de seerose in meischterschwande

 1 .. 809 .. 1616 1617 1618 1619 1620 .. 2689 .. 3757
bearbeitet   richtig   wirklich   eigentlich   vorallem   himbeer   natürlich   natürli   eigentli   Problem   einfach   schnell   irgendwie   Hochzit   langsam   gspannt   Zuletzt   Kollegin   schaffe   Zeremonie