Bräute 2013 |
|
1 .. 810 .. 1617 1618 1619 1620 1621 .. 2689 .. 3757
|
|
|
04.04.13 08:41
toluwunicht registriert
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge Ladies...
Wir haben an das Fest auch nur die eingeladen welchen wir kennen. Ein Freund von uns (ich hab eigentlich gar keinen Kontakt zu ihm und hätte auf ihn verzichten können... Aber GG kennt ihn schon seit Jahren und hat etwas mehr Kontakt) haben wir auch alleine eingeladen. Seine Freundin kennen wir nicht. Wir waren beide der Meinung, dass wir ans Fest nur Freunde einladen welche wir auch persönlich kennen. An den Apero wär's mir auch egal gewesen, da hätten wir sie auch eingeladen. Aber ich finde Apero und Fest sind hat auch nicht das gleiche...
@sonne: Schön das Euer Probeessen so gut verlaufen ist! Wir hatten unseres vor 2 Wochen und wir sind immer noch hin und weg.
Am Sa. werden unsere Namensschilder beschriftet. Sonst läuft momentan relativ wenig... Es ist ja fast alles organisiert. In 2 Wochen geh ich dann mein Kleid anpassen. Ich bin gespannt was die Beraterin sagt, ich hab ja jetzt 10kg abgenommen (Stand 30.04.). Ich denke, dass wird man am Kleid auf jeden Fall merken oder?
Wönsche Euch es schöns Tägli!
|
|
|
|
|
|
|
|
04.04.13 10:02
sonne13
|
hihi eve, ha di grad gluschtig gmacht? es isch wirklich toll gsii, vor allem au wieder mol det hi z'goh, wo de immer chasch säge: in ... täg sind mer denn det, mached mer um die ziit das... total doof, aber gliich schön mir wüssed emu scho, wo mer euse erschti hochziitstag wärded fiire
de hani no grad feschtgstellt dassi ned seriös nochegläse ha vo geschter: wäge de neue partner vo de gäscht: mir hend nid viel singles, sind jo allgemein nur wenig lüüt, aber ich würds ok finde wenn sie no öpper würded mitbringe. aber es chunnt halt scho druuf ab wie lang sie denn scho zäme sind. vor allem würd ichs nid welle dur en aamäldig vernäh. das findi denäbe. ich mein, d'iiladig isch jo adrässiert an ei person, und wenn denn no öpper mitbringe willsch denn lüütsch doch aa und frögsch obs in ordnig wär?!? isch halt scho doof wenn alles scho parat hesch und denn muesch alles wieder ändere... mir gohts änlich wie de canoa, ich würd die person eifach welle kenne vorhär! ned dass der öpper gratuliert und du hesch kei ahnig wer das isch
canoa, ich finds guet hesch das nomol aagsproche wägem chleid. au wenn sies ned verstoht, immerhin leid sies ned aa ich muess säge, gwüssi sache sind mir au erscht jetzt bewusst worde, woni sälber e'hochziit plane. aber gliich stuuni mängisch, dass es ned sache gid wo allne klar sind wie z.B. es hells chleid...
|
|
|
04.04.13 10:09
sabrinella
|
frauene wüsse dir wo mer so sache chan bstelle für dz so personailierti mit mister und misses und so?
|
|
|
|
|
1 .. 810 .. 1617 1618 1619 1620 1621 .. 2689 .. 3757
|