| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 810 .. 1617 1618 1619 1620 1621 .. 2689 .. 3757
04.04.13 08:40
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge fraue

ich hoff es gaht eu allne guet!

valey
super das wiiter cho bisch mitem baschtle! bi dier gahts ja
voll nüm lang mitem zivile

sonne
das freud mi z ghöre! was händer dänn für es menü?

han au no churz e frag a eu, ich weiss das es paar t stuelhussene
selber hät müesse bsorge, vo wo händ ihr die??? es paar reschtis
händs scho, gwüssi aber au nöd ... nimm a da gits dänn au no
verschiedeni grössene etc. :-/

04.04.13 08:41
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies...

Wir haben an das Fest auch nur die eingeladen welchen wir kennen. Ein Freund von uns (ich hab eigentlich gar keinen Kontakt zu ihm und hätte auf ihn verzichten können... Aber GG kennt ihn schon seit Jahren und hat etwas mehr Kontakt) haben wir auch alleine eingeladen. Seine Freundin kennen wir nicht. Wir waren beide der Meinung, dass wir ans Fest nur Freunde einladen welche wir auch persönlich kennen. An den Apero wär's mir auch egal gewesen, da hätten wir sie auch eingeladen. Aber ich finde Apero und Fest sind hat auch nicht das gleiche...

@sonne: Schön das Euer Probeessen so gut verlaufen ist! Wir hatten unseres vor 2 Wochen und wir sind immer noch hin und weg.

Am Sa. werden unsere Namensschilder beschriftet. Sonst läuft momentan relativ wenig... Es ist ja fast alles organisiert. In 2 Wochen geh ich dann mein Kleid anpassen. Ich bin gespannt was die Beraterin sagt, ich hab ja jetzt 10kg abgenommen (Stand 30.04.). Ich denke, dass wird man am Kleid auf jeden Fall merken oder?

Wönsche Euch es schöns Tägli!

04.04.13 09:04
Eve777 

Re: Bräute 2013

@ Sonne: sooooo schööön, ou ich glaube mir müend demfall glich au mol es Probeässe go mache dete *hihi* ! Freut mi mega dass dir so e schöne Obe gha händ, d Seerose esch det dure halt scho eifach de Hammer !

@toluwu: mir händ jetzt gester nomol zäme gredet und abgmacht, dass mir bis im Sommer warte wer vo dene Partner mir kenne bis denn und wer no zäme esch etc.

Aber hei boa 10 Kilo weniger, wow das esch jo de Hammer ! Gratulier dir, aso das gseht me ganz bestimmt bim Chleid! Ich mues bis im Juni au mind. 5 wäg ha sust muesi mis Chleid am Schluss no wiitermache, blödi Wiehnachts- und Osterfresserei .

04.04.13 09:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

super toluwu dass du schon 10kg abgenommen hast, gratuliere !!
das wirst du bestimmt am kleid merken ... wann wird euer grosser tag
schon wieder sein? hast du jetzt dein ideal gewicht erreicht?

04.04.13 09:06
Lilly4 
Re: Bräute 2013

aber ebe, wer vo eu hät t stuelhusene selber müesse bstelle?
bruch eui hilf!!

04.04.13 09:13
valey 

Re: Bräute 2013

wooow toluwu 10kg
respekt :D

HEYYYYYYYYY ha sooo freud
ha jez spontan med mim schatz nachem zivile so mini moons in Dublin buecht hihi
freummiii

04.04.13 09:13
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Sooo ech be jetzt au im Büro acho noch dem Verchehrschaos...dommi Gaffer uf de Stross...

Sonne: ohhhh das tönt jo super met euchem Probeässe...chome grad honger öber...ond es esch äbe sehr vöu wärt wenn de Service omso meh stemmt! =)

Toluwu: Wow gratuliere zom super Ergäbnis...ech be leider ned so konsequänt gseh ond ha öber Ostere ganz wenig zuegleid...aber ech muess jetzt au säge mis Chleid esch mer jetzt bezli zgross die 5kg merki extrem, de werd mer bi der die 10kg omsomeh merke...

Eve: Es hed jo werklech nochli Ziiit, ehr müend euch jo jetzt ned de Chopf zerbräche...ond mängisch lösed sech die "Problem" vonelei...

Me: ech ha euch jo mou verzöut wäge minere Kollegin wo das helle Chleid hed welle alege a eusem HZ...ech ha sie set dem nöme gseh gha ond gester hemer äntlech weder mou abgmacht ond das zäme besproche ond klärt. Sie verstoht mech leider emmer no ned, aber sie hed jetzt das Chleid kouft aber sie leids ned am HZ ah....
Ech muess au ehrlech säge, sie esch nochli jönger ond hed ehrlech gseid kei Ahnig wases heisst es HZ z organsiere, darum lohnis jetzt so loh stoh au wenn sis ned wot verstoh...solang sie das Chleid ned aleid esch mer das glich. Ech ha au ehre gseid, sie seg eini vo mine beste Fröndinne ond ech heig ehre das müesse säge ond wenn jetzt eusi Fröndschaft wäge somene domme Chleid en Knacks hät verstöigi das jetzt auso au ned...=)

04.04.13 10:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi eve, ha di grad gluschtig gmacht? es isch wirklich toll gsii, vor allem au wieder mol det hi z'goh, wo de immer chasch säge: in ... täg sind mer denn det, mached mer um die ziit das... total doof, aber gliich schön mir wüssed emu scho, wo mer euse erschti hochziitstag wärded fiire

de hani no grad feschtgstellt dassi ned seriös nochegläse ha vo geschter: wäge de neue partner vo de gäscht: mir hend nid viel singles, sind jo allgemein nur wenig lüüt, aber ich würds ok finde wenn sie no öpper würded mitbringe. aber es chunnt halt scho druuf ab wie lang sie denn scho zäme sind. vor allem würd ichs nid welle dur en aamäldig vernäh. das findi denäbe. ich mein, d'iiladig isch jo adrässiert an ei person, und wenn denn no öpper mitbringe willsch denn lüütsch doch aa und frögsch obs in ordnig wär?!? isch halt scho doof wenn alles scho parat hesch und denn muesch alles wieder ändere... mir gohts änlich wie de canoa, ich würd die person eifach welle kenne vorhär! ned dass der öpper gratuliert und du hesch kei ahnig wer das isch

canoa, ich finds guet hesch das nomol aagsproche wägem chleid. au wenn sies ned verstoht, immerhin leid sies ned aa ich muess säge, gwüssi sache sind mir au erscht jetzt bewusst worde, woni sälber e'hochziit plane. aber gliich stuuni mängisch, dass es ned sache gid wo allne klar sind wie z.B. es hells chleid...

04.04.13 10:09
sabrinella 

Re: Bräute 2013

frauene wüsse dir wo mer so sache chan bstelle für dz so personailierti mit mister und misses und so?

04.04.13 10:14
valey 

Re: Bräute 2013

canoa das wegem helle kleid chani au ned verstoh das sies ned verstoht
weis ned me weis doch eifach das me amene HZ keis hells bzw wisses kleid aleit...
aber ebe emmerhin leit sies ned ah
aber finds au schad ebe wenn du seisch sie isch eini vo dinere beste kolleginne... mmm..

 1 .. 810 .. 1617 1618 1619 1620 1621 .. 2689 .. 3757
natürli   schnell   langsam   bearbeitet   natürlich   richtig   eigentlich   Problem   einfach   eigentli   himbeer   vorallem   wirklich   schaffe   Hochzit   Zuletzt   Kollegin   gspannt   Zeremonie   irgendwie