| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 811 .. 1620 1621 1622 1623 1624 .. 2691 .. 3757
04.04.13 11:22
Angita 
Re: Bräute 2013

hoi hoi zämä

zu dem vo gester hani au no was zum verzelle: also bi mim Schatz idä Budä hät eine gfroget ob er d Frau dörf mitneh (sie sind nur am Apero iglade) und er hät im klar gseit: nei sust wot jede d Frau oder d Fründin mitneh und isch eigentlich nur für Arbetskollege dänkt.... i has chli hart gfunde.. finds ezt nö sooooo schlimm isch jo nur am Apero! aber wenn er das so möchti isch für mi au guet :-)
ä sehr gueti Fründin vo mir hät mich au gfroget ob sie öppert chöni mitneh, sie isch im moment single aber me weiss jo nö was bis im juli passiert.. so wie ich sie kenne wird sie keine ha bis denn.. und denn hät sie gfroget ob sie sust öppert dörf mitneh, will sie findets chli doof elleige ane hochzit go. Sie hät denn gmeint sie wör ä kollegin mitneh, die kenni au no vode Schuel und do hanis immer guet gha mit ere nur mit de johre us dä auge verlore... so lieb wieni bi hani gseit: joooo jooo isch keis problem! weiss irgendwie au nö obs recht isch oder nö.. aber wot au dass ere wohl isch a üsem HZ drum wird sie sie sicher mitneh...

jööö mega herzig das chleid fürs bluememeitli! i muss mini Cousine au mol no frogä ob sie chleidli hät.. will sust mueni die au no poste... i ha sie schliesslich gfroget obs das wöhred mache....

04.04.13 11:30
valey 

Re: Bräute 2013

apple soo schad muesch weder zrugg :( wenn chunsch denn weder id schwiz??


Angita.. mm jaa guet das verstohni scho wenn alli vom gschäft no de partner mednehme würdet
aso wenn öpper lieb würd froge würdi de velecht scho ja säge...

isch emmer so en sach med dene partner und lüt medneh a de hz..
guet wenn me öpper iladed wo denn a de hz ganz allei würd si und niemert würd kenne de wärs scho ok öpper medneh
aber wenn du jede meint mues jez öpper medneh weis au ned...


bi eus hed de eint kolleg vo mim GG sich jez mal agmolde...
jez isches eso.. er hed eini kenneglert und send zeme.. und sie wend bzw- müend i de nexte 6 mönet hürote...
weis ned wie isches de? de ischer ja verhürotet aber er hed sich jez eifach scho agmolde und nüt vo ehre gseit aber bis de werdets ghörote si..
i wett ned das er sie eifach so medbringt ohni was säge.... wener no würd froge müestis mer no überlegge
sie kennt niemert und weis au ned


was würdet er mache wen jez eine vo euchne gäst eifach med öpperem erschint am HZ obwohl er nix gseit hed und de ned agmolde hed?
hei schicke? platz mache?

04.04.13 11:38
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@valey:
leider erst Ende Juli Eventuell komme ich alleine über ein We in die Ch im Juni, damit wir Probeessen machen können. Aber im Juli ist dann auch der Umzug und dann beliebn wir hier!
Nur wünschte ich mir, das wäre jetzt schon!

04.04.13 11:40
Angita 
Re: Bräute 2013

valey es isch scho nö so dass sie niemert kennt... aber jo... falls sie än fründ hät werden sowiso vorher no kennelerne und die ander kollegin kenni jo au... vo dem her tue mir ezt wege dem nö de chopf zerbreche, wenigstens weissi dass i bi ere +1 muss rechne...

i glaub hei schicke würi mi nie getraue... und wör a dem tag au nünd sägä.. evtl. im nochhinein so nebedbi: ade nechste hochzit wöri evtl. sägä dass no öppert mitnimsch, macht einiges eifacher ;-) oder so

04.04.13 11:44
valey 

Re: Bräute 2013

ich würds mega fräch finde wen jez do eifach öpper würd uftauche med öpperem ohni nüt vorher gseit ha

vorallem ebe wen jez de typ am 6er tisch isch und all kärtli send gschribe alles uftischt
de taucht de doch med de frau uf wo well die hocke?

weis ned.. glaubs mini tz würd scho reagiere..


weg dinere kollegin ja ebe wenn sie niemert kennt.. und ebe weg öpperem isches eh ok find ich..



apple... ahh soo lang no.. hoffe dass die zit schnell dure goht, de bisch endli weder do bi dim schatz

04.04.13 12:13
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Danke valey, das hoffe ich auch!

04.04.13 13:21
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Vale
Dini chindli hend aber gads richtige alter :) nid z jung und nid zalt..

Apple
Hoffe t ziit gaht schnell ume und chasch bald wieder id schwiiz :)

Fraue wie findeter das für tischdekoration? I finde das no härzig, mini schwöster meint s passt zu mir :P

Datei-Anhänge
tumblr_mdtl73NL981rdx03ro1_400.jpg tumblr_mdtl73NL981rdx03ro1_400.jpg (31x)

Mime-Type: image/jpeg, 84 kB

0a4f134a23a9fbf1e1927b7db08e0f53.jpg 0a4f134a23a9fbf1e1927b7db08e0f53.jpg (26x)

Mime-Type: image/jpeg, 29 kB

04.04.13 13:22
valey 

Re: Bräute 2013

jöööööööö ganz schön :D
Passt zu dim Belle Kleid :D hihii

04.04.13 13:26
Manokasa 

Re: Bräute 2013

hihi ja passt zimli guet :P

04.04.13 13:40
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@manokasa:
Danke dir!
Oooooh, das ist soooo schöööön!!!!

 1 .. 811 .. 1620 1621 1622 1623 1624 .. 2691 .. 3757
gspannt   eigentli   Problem   schaffe   irgendwie   richtig   einfach   schnell   natürli   eigentlich   Kollegin   bearbeitet   langsam   Hochzit   vorallem   Zeremonie   Zuletzt   wirklich   natürlich   himbeer