| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 812 .. 1622 1623 1624 1625 1626 .. 2692 .. 3757
04.04.13 14:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also ech gloube mer nänd au die Menücharte vom Restaurant...muess mer de das no öberlege...aber zerst muessis Menu go probiere ond usläse!=)

04.04.13 14:33
sonne13 

oh, d valey hed wieder googlet
danke! die mit de cherzli findi au meeega schön, aber bi eus heds de bald chli viel vo dem cherzlizüg uf de tisch... ich glaub das wär denn too much... hmmmmm eigentli würds sogar s'resti mache wenn wir wend, aber ich finds no schön wenns zum andere passt... aber es wär viiiiiiiiel eifacher

04.04.13 14:35
sonne13 

eve, ihr nänd die vo de seerose? finds no cool well me ihne sogar no cha es foti gäh... es isch jo nochli ziit, wenn mir denn nüd schlaus in sinn chunnt ober ich total versäge bim baschtle denn selleds denn sie mache

04.04.13 14:36
Canoa 

Ech wörd äbe gärn denn t Namenstäfeli, Teschchärtli ond t Menucharte im gliche Styl mache, aber be no gar ned gseh go luege...

öbis in Rot ond met Rose..Vorschläg?

04.04.13 14:37
Angita 

manokasa gseht echt schön us!!

hehe valey i möst au schaffe ha sooo viel ztue aber kei lust

min Schatz hät hüt gmeint i söll doch mol im Liluca alüte wo sie d Azüg her händ... de TZ hegi au scho gfroget wenn das die echt chämed hani natürli gmacht! Mitte endi April juhuu freu mi scho die zwei nomol i voller Montur gse.. brucht nur no Schueh !

ah und sie händs mega lustig gfundä wo d verkäuferin ihne no de Gehstock zu dene Azüg brocht hät... aber dä isch eidütig z tüür, 250.- !! goht gar nö.. ezt hani aber überleit obi en günstigere söll sueche und ene schenke, einfach so... er hät letzti imene Schuehgschäft öppis durchs Schaufenster gseh gha.. sind aber Schuelöffel und kei Gehstöck gsi ... hät öppert gad en tipp? ha googlet und natürlich nünd ide CH gfunde!! isch furchbaar!

04.04.13 14:38
sonne13 

canoa, ich finds ebe au no schön wenn mer det chli cha e'rote fade drii bringe. drumm wett ich sie irgendwie gärn sälber mache... hmmm.... och... herje...

ässe probiere und bstelle - ich würd sofort wieder goh chasch di freue! scho es datum feschtgleid?

04.04.13 14:38
valey 

eleaaa hallooo

jaaa dubliiiin freumi so
be nonie gsi ebe ha scho lang welle go
du bisch schomal gsi???

hihihi sonne jaa i ha die emmer gseh das med de liechtli fends so schön
aber bi eus passt s pergamentli besser hihi

was hender denn so für hochzitsfarbe od so??
wa hender uf de tisch??

geht so vel schöööni sache uff
wieso chamer ned jede tag hürote und verscheni hochzite mache? hahahahaha

04.04.13 14:41
Canoa 

Sonne nei mer hend no keis Datum abgmacht, mer hend au s Resti förs zivile no ned usgsuecht, bzw. reserviert.

Sett öbe mou mache, aber a de Wocheänd esch emmer soooooo vöööööuuuu los....

Also mer hend ufem Tesch, es paar Rosegsteck, Roseblüete, Perle ond Gläsli met Cherzli denne ond Teschchärtli natürlech... eusi Farbe send Rot ond Wiss...=)

04.04.13 14:42
elea 

nei valey be nonie en dublin gsi. be au nonie en london gsi (aso nor ofem floghafe aber das zellt ned )
so läsig! 2 mol flitterwoche

das hani au scho denkt, wenn me 3mol chönt hürote oder so.. de hetti en hochzit wie jetzt, einisch gieng i of las vegas ond einisch hetti e reesigi pompösi hochzit! ond vorallem wetti 3 chleider ond 3 mol en fletterwoche das wer so toll!!!

04.04.13 14:44
Eve777 

sonne13:
eve, ihr nänd die vo de seerose? finds no cool well me ihne sogar no cha es foti gäh... es isch jo nochli ziit, wenn mir denn nüd schlaus in sinn chunnt ober ich total versäge bim baschtle denn selleds denn sie mache

Jo ich weiss es nonig so rächt, mi GG het gfunde "wer bhaltet scho d Menücharte", denn hani au so dänkt jo ich weiss au ned, allwäg ned grad viel Lüüt. Uf die eint Siite fänd ichs ebe au so cool wenn mir de einheitlich Stil chli chönte durezieh, au bi de Menücharte, uf die ander Siite weisi eifach ned öb sich de Ufwand denn lohnt am Schluss . Mues mirs au no guet überlegge.

Juhuiii hüt esch die eint Liechterchetti cho woni bstellt ha zum euses Vogelchäfig schmücke, muesi zobe grad mol teste öb das öpis wär.

No ganz e anderi Frog, mache dir Chilebüechli? Ich weiss gar ned was für ne Umfang das müesst ha, was chunt denn det dri, de gnau Ablauf und Liedertext wo me zäme singt oder wie?

1 .. 812 .. 1622 1623 1624 1625 1626 .. 2692 .. 3757
eigentlich   schnell   Zuletzt   Kollegin   schaffe   vorallem   Problem   gspannt   langsam   bearbeitet   eigentli   wirklich   irgendwie   Hochzit   einfach   natürli   richtig   himbeer   natürlich   Zeremonie