| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 814 .. 1626 1627 1628 1629 1630 .. 2694 .. 3757
04.04.13 16:28
Angita 
Re: Bräute 2013

apple-pie: daaanke viel mals für das angebot! meega lieb von dir! ist aber schon in ordnung.. falls ich keinen in der CH finde bestelle ich ihn dann schon noch.. evtl. an die Adresse in Konstanz wo man es dann abholen kann, wohne nicht weit weg von dort :-)

04.04.13 16:36
apple-pie 

Ah okiiii!! Nichts zu danken. Mein Schatz kam letztens zu mir und meinte, das ich das ruhig anbieten könnte, falls mal so ein fall auftritt gg*

04.04.13 16:54
toluwu

nicht registriert

Danke Euch!

Lilly4:
super toluwu dass du schon 10kg abgenommen hast, gratuliere !!
das wirst du bestimmt am kleid merken ... wann wird euer grosser tag
schon wieder sein? hast du jetzt dein ideal gewicht erreicht?

Das zivile ist am 20.06. und die grosse Trauung am 22.06.

An Ostern hatte ich auch ein halbes Kilo zugenommen. Seitdem fällt's mir etwas schwer wieder streng zu sein. Vor allem wiel ich in 2 Wochen mein Abstecktermin habe. Das stresst mich etwas...

04.04.13 17:00
apple-pie 

oh ja, bösen Feiertage! Warum verleiten die eigentlich immer zum Essen?
Aber das packst du toluwu!!

04.04.13 17:10
apple-pie 

schaut mal Mädels:
bin grade bei etsy unterwegs (wie immer) und hab die gefunden
http://www.etsy.com/listing/126071820/wh...=bräutigam

04.04.13 18:27
Emma13 

Heeeeey Mädels

Ich hoffe eu gahts allne guet, ihr schriebet scho mal flissig, isch e guets Zeiche. Mir gahts guet, erholt und scho am neue Ort sgfange schaffe, de ersti Idruck isch scho mal positiv :) leider chumi halt überhaupt nöd zum lese/schriebe...

Bi mir isch au einiges gloffe, han mal mitem bastle vode Bonbongläsli agfange, morn gahni mal es Kilo Zuckermandle go chaufe fürs befülle vode Säckli, am SA gaht min Fründ nomal in Zoro für de HZ-Azug und am SO hemmer en Termin fürd Torte..

Hey, nöchst Monet hüratet mir scho zivil, isch ja unglaublich

Wünsch eu en super Abig!!!

Zuletzt bearbeitet am 04.04.13 18:29

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (27x)

Mime-Type: image/jpeg, 211 kB

04.04.13 20:32
schmetterling84 

Hallo zämmä

Mir gohts wie dr emma chum au chum meh drzue bi euch mitzschriebe.... Aber meh merkt es ruckt em und langsam aber sicher plane alli d details....

@emma mega schön dini gläser, was machsch alles dri?

@apple: es geht ja nicht mehr soooo lange, dann musst du dich nicht mehr verabschieden von ihm... Jedenfalls nicht für lang.... Darf ich fragen, ziehst du mit kind und kedel in die schweiz? So ein neuanfang wird sicher spannend, hoffe deine kinder freuen sich auch.....

Bi eus laufts rund, hei fast alles nd gester si 6 päckli vo chair cover factroy acho... Uiiiii, cha die firma nur empfähle! Het öbis gfehlt, ha ihne es mail gmacht und hüt ischs scho uf em weg zu mir....
S ringküssi isch au acho und eifach mega.... D ring werde gschmiedet und mir chönne se gli abhole... S chunnt langsam...

Menukarte: suech immerno e spezielli idee.... Das mit dr banderolle find ig au schön aber zwenig platz für euses... Heit dur no idee? Öbis mit schmetterling oder fleur de lys..? Merci.....

Schöne obe no

05.04.13 01:29
apple-pie 

@schmetterling:
Klar darfst du fragen: Ja, ich werde unsere Kinder natürlich mitnehmen und einen Neuanfang machen. Die Kinder fühlen sich in der CH sehr wohl und äussern auch ständig den Wunsch hier zu bleiben.

05.04.13 07:35
elea 

guete morge zeme :)

emma die bonbongläsi send mega herzig! wörd i as gast mega freue!
bi der lauft jo so einiges ide nöchste tag! cool met de torte! mer hend eusi termin nöchst woche ond i freu mi au scho mega!! :)

hmm schmetterling wetsch den selber öpis baschtle oder eher öpis zb am pc gstalte? chöntsch jo zb ess schmetterling bastle wod flögel zeme het ond wenn me d flögerl ufmacht stoht enne s menu. weisch wini meine?

die nacht hani e total werre HZ traum gha. alles esch total schreg gsi ond i hami ab allem ufgegt aber niemert hets schlemm gfonde.... zb het min schwager in spe d setzordnig ufghebt ond i be dorredreit. oder de het mer mi chef aglüte i müssi chorz cho schaffe ond de hani mer mis chleid met roter farb versoute. ond de eschs no ufgresse ond i be dorredreiht ond alli andere hets total easy gno.. so crazy gsi

ah ond gester esch mini wandtafele cho.. juhu... hasi grad met wiiser lasur agmoldet. gseht recht cool us weld maserig vom holz no dorre schemmeret. fascht chli shabby chic

05.04.13 07:56
sonne13 

wow elea, rächt e'schräge traum

dini wandtafele gseht secher super uus! ich finds mega schön wenn mer d'struktur vom holz no gseht! was isch denn das für en lasur? bechunnt me das a' so "normale" ort wie do it? wieso wüssed immer alli was sie müend für farbe näh usw. dass es denn genau richtig chunnt? ich hau immer zerscht mol ordentlich denäbe, bruuch x aaläuf bis es denn so isch wieni ha welle. chönnt evt. demit zäme hange dass ich alle eifach mol mache statt mich zerscht usfüehrlich demit usenand z'setze bi wohl eher "macher" als "dänker"

1 .. 814 .. 1626 1627 1628 1629 1630 .. 2694 .. 3757
Hochzit   eigentlich   schnell   langsam   wirklich   himbeer   Zeremonie   vorallem   irgendwie   gspannt   Zuletzt   schaffe   Kollegin   richtig   bearbeitet   eigentli   natürlich   einfach   Problem   natürli