| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 815 .. 1627 1628 1629 1630 1631 .. 2694 .. 3757
05.04.13 07:57
valey 

Re: Bräute 2013

Gueteeee morgeee mini hübscheee

:))

eleaaa uii din traum ihihihi ergendwie träumemer all echli dass euses kleid verrisst und dreckig werd hihi
werd sicher ned passiere..


hey schmetterling...
weg de menükarte.. das wo elea gseit hed isch meega cool :)

oder wie wärs med so was??



weisch so s menü rollele und am schmetterling dra mache :))
findi voll herzig

Datei-Anhänge
butterfly_envening_wedding_invitations_T192.jpg butterfly_envening_wedding_invitations_T192.jpg (1x)

Mime-Type: image/jpeg, 83 kB

05.04.13 08:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

und will ich ebe so bi hani geschter mol uf die schnelle en entwurf gmacht vo ere menücharte, und mim schatz heds mega gfalle er hed denn no sine senf dezue gäh und jetzt freu mi ufs wucheänd, denn wetti mol en prototyp mache mit em richtige papier usw

05.04.13 08:02
valey 

Re: Bräute 2013

coool sonne :D muesch eus denn es bild zeige hihi..


elea ha vori vergässe schribe
meeega cool weg de tafle :) muesch mer denn es beld zeigeee

05.04.13 08:03
elea 

Re: Bräute 2013

sonne i weiss ned emol was "lasur" bedütet. i ha mim frönd probiert zerkläre wis sell usgseh ond er het de gseit i sell "lasur" probiere. aber er weiss auä au ned för was das eigentli guet sell si
i ha das im bau + hobby kauft... glöcksgreff gsi auä


stemmt valey anschinend hemmer em onderbewosst si e resse horror dass em chleid öpis passiert

ouuu dasch aber au e gueti idee, d menucharte zeme rolle ond de met emne schmetterling zeme bende! gseht cool us! :)

jo secher valey i dus fötele höt ond de chaders morn zeige ;)

Zuletzt bearbeitet am 05.04.13 08:03

05.04.13 08:20
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morgä zämä

wiä gahts eu so? oh mann ich glaub jetzt händ mi d täum au igholt. han letscht nacht träumt dass mer ghürate händ und nacher hani im facebook dä name gänderet und uf eimal sind all mini fründä wäg wils mi nömä kännt händ. :-)
wiä chan mer nume so än seich träume?

han gester frei gha und bin chli go shoppä, aber nüt für d hochziit, oder fast nüt. han no so hellblaui bluämä für id haar kauft wil mis zivilchleid hellblau isch. weiss zwar no nöd wasi für ä frisur wet aber hans mal kauft, isch nöd so tür gsi.

elea: was machsch gnau mit dä taflä?

Schmätterling: wiä wärs wenn idä flügel vom schmätterling würdsch s menue schribä? ei eim dä wii und im andere s menue.

apple: dörft ich ev. uf das agebot zrugg cho wäg em päckli, han au ä sitä gfundä wo nöd chasch id schwiz bstellä. het so äs cools badetüächli gseh für mich und min schatz nach dä hochziit.

05.04.13 08:27
sonne13 

Re: Bräute 2013

valey, schick der denn es bildli! ha ebe usegfunde dass zwei vo eusne gäscht ab und zue im forum läsed und ich wett ned dass sie denn alles scho gseh hend falls sie mich erkenned drumm wetti nid z'viel bildli poste das machi denn noch de hochziit

05.04.13 08:29
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei mona du hesch au sone seich tröimt! was esch au los met eus? :)

es esch e chlini wandtafele (ca. 40cm x 60cm) met emne holzrahme drum woni jez wiis agmoldet han. de wette mer met chride schön drufschribe "wouldn't it be nice..." (titel vo eusem lied ond passt zor HZ ;)
de wemmer es beld mache wie mer die tafele hebe zeme ond de chont das foredruf ofd iladig... :)
hoffe das chont so use wini mer das vorgstellt hand..
glichzitig wetti die tafele denn au bruche förd merci charte

05.04.13 08:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Ehr send jo weder extrem flissig!

Tröim: Jo ech ha au scho e Troum gha aber ech weiss nöme wasi tröimt ha...jedesfaus esch de Troum ou ums Chleid gange!

Menücharte: De Schmetterling esch mega schön...gfaut mer sehr...

Iladige: Ech ha jetzt vori drüne vom Büro e persönlechi Iladig abgäh, do ech emmer no ned weiss öbi s ganze Büro sell ilade...jedefaus hends mega fröid gha ond sech extrem fest bedankt! =)

Apple pie: Ich wünsche dir einen guten Rest in Deutschland und dass die Zeit schnell vorbeigeht und du bald in Luzern anzutreffen bist! =)

Sonne: Be gspannt uf es Föteli vom Prototyp

05.04.13 08:48
Mona83 

Re: Bräute 2013

Canoa: ich hans au so gmacht mit dä iladige im büro, han dänä drü wonis uu guät han eini id hand druckt. ich bin immer meh dä meinig hochziit isch öpis persönlichs und au emotionals, da weti würkli nur lüt däbi ha wo mer nöch stönd.

05.04.13 08:53
sabrinella 

Re: Bräute 2013

guete morge fraue!!!

ou mega schön de schnetterling vo wellere siite isch de???

ich han froid han jetzt mini 5 kg weniger!!jetzt wetti no 2 kg und den isch guet wetti nüme meh!!!
freue mi hoffe nur ich chan das palte bis den:-))))

hihihih hüt gömer mit de tz is schloss goh alles nomol aluege und durespreche:-)))

freu nich sooooo

 1 .. 815 .. 1627 1628 1629 1630 1631 .. 2694 .. 3757
natürlich   irgendwie   wirklich   Zuletzt   einfach   Hochzit   richtig   eigentlich   langsam   bearbeitet   himbeer   natürli   vorallem   Problem   Zeremonie   schaffe   Kollegin   eigentli   gspannt   schnell