| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 816 .. 1630 1631 1632 1633 1634 .. 2696 .. 3757
05.04.13 10:25
valey 

Re: Bräute 2013

Lilly jaa soo findis super medem menü
sorbet chunt eh emmer guet ah.. :))


Rebella
uii neii megaa s zügg... finds aber no frech das eifach gönd d wohnig go durenand bringe
wenn ehr das ned ned wend bzw. du chasches ja sege de müends aber akzeptiere ned??
die döfed doch ned eifach was mache woner ned wend??

und wenn du ned wellsch das sie scho de chor kontaktiered de müends doch au akzeptiere ned?
guet wahrschinli hends ned frech gmeint
sie freuet sich wahrschinli mega und wend do sache mache und so.. velecht isches ned bös gmeint
aber ich verstoh dich scho..
hoffe chunt guet

Zuletzt bearbeitet am 05.04.13 10:54

05.04.13 10:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Angita ech dänke wenn du dem sälber seisch er selli doch no warte met dem Email muess er das au kazeptiere...ech meine de April hed jo scho agfange, solang gohts nöme bis Ändi Monet esch, uf die paar Woche chaner werklech no warte ned?

Wohnigsumstellig: ech hät gärn öbis, aber nome öbis schöns ond chlises! =)
Mer werded aber gloub t Schlössle iziehe! =)

Menu: es tönt alles mega fein...be gspannt för was mer eus denn tüend entscheide...Houptsach Fleisch! =)

05.04.13 10:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

rebella, ich glaub au ned dass sie das bös meined. viellicht meineds, wenn sie ned bald informiered denn hend vieli kei ziit? aber ich verstohs scho, sie chönnted jo scho warte bis d'iiladige use göhnd. das würd mich persönlich jetzt nid soooo stresse, das mit de wohnig scho viel eher das müessti denn also echt nid ha. gids niemert wo chasch froge wo denn id wohnig hockt und ufpasst dass niemert ine chunnt? wo vo inne de schlüssel stecke loht dass me türe gar ned uf bringt und mit de polizei droht wenn öpper trotzdem ine will das findi ächt denäbe, so wie du das beschriibsch gohts jo ächt nur drum möglichscht es grosses chaos aazrichte. ha au scho ghört lüüt heged überall pflanze gha, sogar in de kloschüssle... ich mein, bi minere kollegin sinds alles sehr liebevoll und romantisch goh dekoriere, das findi no härzig, aber das hed sie sogar no chönne ligge loh zum teil, wills ächt schön gsii isch. so wie die das schiinbar möched, do würd mi also au degäge sträube...! hihi, mir chönnted jo en "forumfrauebarrikade" mache, engagiersch eus eifach! mir hätted sicher au idee zum dekoriere vo eucher wohnig, aber de schöni

05.04.13 10:58
elea 

Re: Bräute 2013

rebella, da wer wörkli ned oke wenn si de chor wörde informiere bevor d iladige use send. wörd ehm das klipp od klar sege dass si mönd warte! es esch halt au emmer so wenn de frönd kei verständniss zeigt för die sorge wome het de esch me emmer grad dopllet sauer....

ond i glaube i dim fall wördi definitiv alli schlössel go izieh!!

05.04.13 11:03
Rebella 
Re: Bräute 2013

Merci vielmol für euchi Rückmäldige
S`Problem esch, dene esch glaubs zimmlich egal was d`Brut dezue meint. Min GG het ne scho gseit, dass ich wahrschenlich zimmli schnell im Rote Bereich dure starte.

Gäge en schöni Deko hetti ja nüd.
Weiss no, bide ehemalige Mieter vo mine Eltere, hends d`Wohnig mega schön dekoriert gha. Nöd d`Füürwehr, sondern Kollege vom Bruutpaar. Mini Muetter hed ihne dänn au d`Wohnig uf tue. Aber nume will sie gwüsst het, dass es en schöni Deko git.
Han em gester au mit de Polizei droht. Dass sie üsi Nachbore druf a setze. Sie söllend sofort de Polizei a lüte, wenns öpis ghörend.
Esch gar nöd guet acho bi mim GG.

Aber ich han würkli kai Bock, am Sunntig müesse go Schlüch zämme rolle. Oder ebe wie d`Sunne gseit het, überall Pflanze zha, oder sogar Goldfisch ide Badwanne. Ok, mini Chatze hetend freud am Goldfischli fange
Wot ebe au nöd, dass plötzlich en Chatz abhaut. Will ich känn mini Pappeheimer, die sind schneller us de Wohnig abghaue als die dänkend.
Und dänn am Sunntig Hei cho und dänn im ganze Quartier go d`Chatze sueche, findi au nöd so toll.

05.04.13 11:40
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Schlüssel entzieh bringt gar nüt....
Sie hend scho Fensterschiebe i gschlage, damit sie id Wohnig chömend.
Klar hends sofort en neui Schiebi bstellt und nachene grad montiert.

Bi de Füürwehr hesch kai Chance.
Die chömend id Wohnig.

05.04.13 11:41
valey 

Re: Bräute 2013

Rebella ich find das so frech aber
wenn öpper das explizit ned wett... wieso macheds das? so gemein
ich würd mega hessig werde

05.04.13 11:47
sabrinella 

Re: Bräute 2013

hmm nimsch ned so ernscht!!!di ma söll das regle er als präsi het jo sicher öbis zäge:-))))

söll säge du wöllisch das ned und sie söölle das respektiere und fertig!!!
meinsch ned sie möche das?

05.04.13 11:49
elea 

Re: Bräute 2013

rebella i wörd dene knallhert sege "machet waser wend met de wohnig, aber i loh nacheten e professionells reinigungsfirma lo cho ond schekce euch den d rechnig" mol luege ob sis denn no wend mache!
ond da wege de schibe da fendi onder alles sou! ech mer (sorry) scheissegal ob die grad weder e schibe bstelle i wörd die sieche (nomol sorry) grad go azeige!!! so sache fendi absolut ned wetzig!!
weisch d GGs chöne scho lange, si send jo ned die wos de nachetene ufruhme..

05.04.13 11:53
Rebella 
Re: Bräute 2013

Fraue gege d`Füürwehr hesch kai Chance....

Je meeh, dasi mi gäge s`ganze wehre, desto schlimmer wirds am Schluss.

Will die sägend sich, mir hend ja d`Lämpe nöd diheime. Eus esch doch Wurst, öb die Alt im Rote Bereich drület.

Han mim GG scho gseit. De 1. Ehekrach isch vorprogrammiert.
Aber er seit ja nume, ich söll s`ganzi nöd so Eng gseh....
Er glaubt mer nämli nöd, dassi das dure ziehne und erst Hei chume wenn d`Wohnig wieder uf grumet esch.

 1 .. 816 .. 1630 1631 1632 1633 1634 .. 2696 .. 3757
natürli   Problem   natürlich   schaffe   himbeer   wirklich   schnell   langsam   eigentli   Hochzit   vorallem   gspannt   eigentlich   richtig   Zeremonie   Zuletzt   einfach   irgendwie   bearbeitet   Kollegin