| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 817 .. 1631 1632 1633 1634 1635 .. 2696 .. 3757
05.04.13 11:58
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Ich putze kei Minute d`Wohnig. Und rume nüt uf.
Hans mim GG klipp und klar gseit, de Scheiss chäng er dänn selber ufrume.
Isch mer Scheiss Egal und weni die 1. Wuche woni ghürote bin, bi mine Eltere gang go wohne.
Ich han em au gseit, wenn öpis kaputt gaht, zahlts d`Füürwehr.
Min GG wird scho no uf d`Welt cho...
Er sött ja min Sturkopf afängs känne.

05.04.13 12:09
elea 

Re: Bräute 2013

muss ehrlech sege dass mi das sooooo mega stört wenn lüt eifac so seich wend brenge obwohl me ehne klipp ond klar seit das me das ned wet. weisch es geht jo scho lüt die fende das wetzig ond bi dene chönes das jo au mache. aber sorry wie loschtig esch das scho wenn me öperem de tag nach de hochzit versout... weiss ned, esch emo gar ned min humor
meischtens maches das züg doch e nor well s bi ene au gmacht worde esch ond jetzt wen sis omegä! seisch dim GG oder de fürweh si selle doch das anstatt met de wohnig metem auto vo dim GG mache. luege obs din GG denn au no so easy nemmt wenner plötzli en kaktus het im handschueh fach

05.04.13 12:35
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Elea: Super Idee.

Ich mim GG gester au gseit, dass es au öpis anders esch, wenn beid ide Füürwehr sind.

Will mi Sunntig wird ganz sicher versaut si.
Aber ebe, dass esch dene so Egal. Hauptsach sie hend chönne würke...

Evtl. gsehni de eint oder ander no vorem Hochziit. De mueni glaubs mal Klartext rede.

05.04.13 13:11
sabrinella 

Re: Bräute 2013

fraue wüsset ihr das:
ich han mis zivile kleid bstellt im 36 und jetzt han ich abgno und alles hüt isch es cho!!isch es kurzes kleid mit schnüerig hinde!!!!
has probliert und isch mer veel zgross!!¨chan dsas en schniederin chliner macheoder isch das es problem?

05.04.13 13:16
Rebella 
Re: Bräute 2013

@sabrinella: Bi kai Schniderin. Aber mer sötts scho chöne i näh. Weiss eifach nöd, wies esch bi grosse Unterschied.
Am beste gasch mal zunere Schniderin und fragsch noche.

05.04.13 13:20
saerli 

Re: Bräute 2013

Huhu! Das chan mer secher ineh :) Je nach dem wie dass es verarbeitet esch gohts eifach oder weniger eifach ;)
Würd au mol binere Schniderin nochefroge. Es get jo fast öberall en Dorfschniderin oder Lehratelier wo Änderige mached.

Grüessli

05.04.13 13:21
sabrinella 

Re: Bräute 2013

genau aber schüsvh ischs u schön hoffe es goht sind sicher uf beidne siite 5 Cm und wennich nomeh abnehme muess ich sicher no meh ineihe!!aber genau so han ich mir mis kleid vorgstellt sooo schön:-)))))


hoffendli gohts

05.04.13 13:22
sabrinella 

Re: Bräute 2013

Danke saerli, den isch das au möglich wens 2 nr chliner müsst gmacht werde??chenschdu grad öber i oisere nöchi wo das macht? bisch jo vo ruppi gell

05.04.13 14:07
CoRa 

Re: Bräute 2013

hallo frauuuuu

@rebellea, hihih mir esch öppis ähnlechs passiert. Bi im Januar anere GV vo Turnverein gsi (sett letsch mai beni derbi) be frösch ufgno worde! de het doch d'präsidänti vo 3 der HZ termin döre ge und gseit si söuesech dä termin frei halte zum spalierstoh. meine esch jo schön und rächt - ha nur dänkt, dasi au hät chönne uf d'iladig warte

@TZ, bi vor 3 wuche met miner TZ gsi gones chleid suech för se. si wett nüt langs. ech kenne se zemmli guet und ha ere im vorus es paar bilder vo chleider gschickt. ungerangerem es grüens chleid so d'scarlett johansen anere premiere a ka het! grüen esch die lieblingsfar vo miner TZ...ömu simmer der ganz tag ungerwägs gsi und si het nüt in grüen gfunde. z'letsch het si es graus spitze chleid kauft wosi no liecht wöri abänder- härzuschnitt und mitmene band verschönere.
ömu hani gester mini tante grfogt öb si mer wör höufe das chleid för mini TZ z'näie! Stoff hani bi ETSY entdeckt wie finget der das? Ha no e foti montage vo ere gmacht

05.04.13 14:10
CoRa 

Re: Bräute 2013

kleid orginal

Datei-Anhänge
scarlett.jpg scarlett.jpg (26x)

Mime-Type: image/pjpeg, 136 kB

 1 .. 817 .. 1631 1632 1633 1634 1635 .. 2696 .. 3757
natürli   Zuletzt   irgendwie   bearbeitet   wirklich   natürlich   gspannt   Problem   himbeer   Hochzit   Kollegin   einfach   Zeremonie   langsam   eigentlich   eigentli   richtig   schnell   schaffe   vorallem