| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 818 .. 1634 1635 1636 1637 1638 .. 2698 .. 3757
05.04.13 16:20
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mona t Leggins send t Wächsel Hose falls nass wersch im Europapark!

05.04.13 16:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi oder mä gönd am abig irgendwo in usgang det und ich muäs mich zum aff machä mit ämä komische chleid und wils chalt isch muäsi d leggins aleggä.
sooo das hetet mer au!!!

oh ich hoffä so dases dä europapark isch, het mega freud

05.04.13 16:27
Larinya 
Re: Bräute 2013

und wenns nicht der park ist, machen wir ein brauttreff im europapark. will nämlich auch :-D

05.04.13 16:29
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou ja das wärs!!! demfall häts no meh adrenalin-junkys i dem forum?

05.04.13 16:39
Larinya 
Re: Bräute 2013

auf jeden fall *hand heb*

05.04.13 16:47
Elise 

Re: Bräute 2013

Hallo in die Runde

An mich mag sich bestimmt niemand mehr erinnern War vor ein paar Monaten schon mal hier, habe dann aber etwas den Foren-Koller bekommen

Jetzt würde ich hier aber auch wieder gerne mitmischen, wenn ihr da nichts dagegen habt

05.04.13 16:50
drusilla 
Re: Bräute 2013

ich hoffe, dass wir auch in den europapark gehen werden, hab mal bei meiner trauzeugin so *hüstel* andeutungen gemacht

05.04.13 20:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elise
Willkommen zurück!
Natürlich bist du herzlich willkommen, wir sind alle ganz wild auf "Frischfleisch"
Warum hattest du denn den Foren-Koller?
Wann wirst du denn heiraten? Und wo?
Hihi bin doch eine "Gwundernase"

@me
Habe heute Abend mit GG nochmals über unsere Ringe gesprochen. Wir haben ja abgemacht, dass wir im laufe des Aprils zu Rhomberg gehen. Mein GG ist absolut anspruchslos, er wünschst sich am liebsten einen ganz schlichten Ring. Auch kann er ihn bei der Arbeit nicht tragen.
Ich bin auch eher anspruchslos, hauptsache es gefällt - und es hat ein Steinchen
Mein GG ist ja Metall-verarbeitungs-technisch versiert und kam nun auf die Idee, die Ringe selber zu machen. Diamanten kann man beim Juwelier beziehen (Kosten für 0.3c ca. Fr. 400.--). Gravieren könnte er sie auch.... Er könnte denn Diamanten im Ring versenken.....Bin gerade happy 1. Weil wir so Ringe haben werden, die für beide stimmen 2. es Unikate sein werden (ist mir zwar eigentlich unwichtig) und 3. weil er sich hochzeittechnisch interessiert... Bin ja mal gespannt!!!

@Mona83
Hihi ich bin ja schön gespannt, wohin es dich an deinem Poltertag verschlägt Finds aber uuuu schön, dass deine Mädels einen solchen Tag organisieren!!

So, nun wünsche ich euch ein schönes Wochenende!!

Zuletzt bearbeitet am 05.04.13 20:18

05.04.13 20:36
LucyLu 
Re: Bräute 2013

So Fraue, meld mi au mal wieder da inne.....

@ Lus: sooooo cool Wege de Ring! Das isch ä Super Idee vo dim GG.

@ Europapark: iiiiich wird min Poltertag definitiv im Europapark ha, hanen nämli selber planet also de eint Tag und eifach de Ort und d'Übernachtig. S'Programm und de zweit Tag tuet Mini TZ plane, angeblich isch es Mail letschti use a mini Ladies, bin sooo gspanne was sie na so plant.

@ me: am Sunntig hämer wieder mal es TZ treffe, möcht gern mal ächli en Ziitplan entwerfe und ihne zeige wasi so gmacht und bastlet han.

Morn isch wieder Tanzkurs ahgseit, freui mi druf.

Übernächst Wuche isch scho oises Vorbereitigsgspröch mit oisere Rednerin. Den hämer endlich d'Offerte vom Florist becho und sind sehr z'friede, das wär au mal erledigt. Jetzt tuni den bald mal M&M's fürd Gastgschänkli und d'Süessigkeite fürs Candy Buffet bstelle.... Nöd das ichs denn na vergiss.

Mini Zivilchleidig isch Komplet, fählt nur na mim Schatz sis Outfit. Er gaht Morn de Ahzug fürs HZ go ahprobiere ob's passt, denn hät er das mal, aber er brucht na Schueh, Manschettechnöpf etc. Naja, er isch da halt typisch Maa, er hegi ja na Ziit.

Morn ih 3 Mönet isch es sowiet!!!!!!!

Liebs grüessli

05.04.13 23:10
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Wow, mädelsn ihr sit hüt aber fliessig gsi....

Merci allne für d idde fürs menuchärtli... Elea di idee isch mega..... Valey dini wunderschön...

Ha mi entschiede dr elea ihri z überneh und drmit ie schön stöh, ha ig denkt, kleb ig es Ästli drunter als halter.... De mol ig wisslich a mit glitzer... Denn passt zu minere zauberwald deko vorstellig...

@ rebella: hei au es büsi und weg dem hei alli verbot öbis mit eusrer wohnig zmache, ha zfest angst dass dr chli abgoht oder chli verstört isch... Angseh fürwehr hin oder er, find das sehr frech und respektlos..

@ mona: doch nüt mit berge??? Europa park isch super und het für zobe sooo cooli bars.... Viellicht git denn jo e special event? Die sind immer mega....
Ha au e vermuetig wos ahnegoht, vermuetlich uf london... Sie schwiege alli, aber ig bi nid blöd... D männer heis nidmol de fraue verzellt wo si higöh weg em verschnurre und was macht e kolleg, seit doch tatsächlich zu mim schatz a dr fastnacht( er hetes safari kostüm agha): he so nehme mr di mit uf amsterdam... Super..... Hesch jetzt gschänkli bstellt für dini poltermädels? Ha mi für bestickti pashmina schäl entschiede und mi schatz schenkt gravierti flachmänner...

Antworte iladige: ha fast alli, bi gwüsse bi ig selberschuld ha se nonilang verschickt... Ha bis jetzt nur 6 absage, mi götti und si frau und was mi ganz truurig und a bitz hässig macht, mim schatzt si schwöster het abgseit mit familie.... Ig cha das nid verstoh, si hets über d hp gschriebe und sie devh eus no alüte (wohnt in östrich) has gester z nacht gseh, und chum chönne schlife, has mim schatz denn ersönlich welle säge und will er so frieh is gschäft isch bi ig vor em schaffe verbi.... Het en recht möge...

Sorry für dr lang text...

Guet nacht......

 1 .. 818 .. 1634 1635 1636 1637 1638 .. 2698 .. 3757
gspannt   schaffe   langsam   himbeer   einfach   natürlich   richtig   Zuletzt   natürli   bearbeitet   eigentlich   vorallem   eigentli   schnell   Kollegin   wirklich   Problem   irgendwie   Hochzit   Zeremonie