| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 819 .. 1635 1636 1637 1638 1639 .. 2698 .. 3757
06.04.13 10:07
Mona83 

Re: Bräute 2013

Ou Schmätterling das duät mer leid dass sini schwö nöd chunt. ich find sie het das zerst sälber sölle säge und nacher uf dä Homepage iträge. hät sie dänn kein grund agäh?
mir händ kei schlimmi absage, eigentli nur die woni nöd han wele. :-)

ja kei ahnig s chan natürli immerno sie dass mer sust irgendwo ane gönd. dörf mi jetzt nöd uf europapark fixiere. :-)

ja hüt hani mir vorgnah go glesli im landi pöstele und Badesalz dri due für d Mädels. mini mam hät no e cooli Idee gha, vorne druf äs föteli vo dä jewilige Person und mir. han mal alles zämä gsuächt und han mi für di eltistä und peinlichste föteli entschiede. :-)

06.04.13 15:01
Elise 

@ Lus: Wir heiraten im Juli in der Ostschweiz

Ach ich hatte irgendwie einfach keine Lust mehr mich so intensiv mit dem Hochzeitsthema auseinanderzusetzen. Aber jetzt bin ich wieder richtig motiviert

06.04.13 19:18
kleinefeder 

#@ Elise... DOOOOCH, ich mag mich erinnern... :D bin zwar keine 2013er Braut, bin aber schon seit über einem Jahr hier drin und fand Deinen Namen+ Avatar echt originell... Also willkommen zurück.

06.04.13 21:28
schmetterling84 

Hallo mona

Jo find ig ebe au, sie wer ihm das schuldig.... Vorallem isch sie die schwöster wo mit ihm am längste zämmä gwohnt het und mit ihmzämmä gflüchtet isch.... Es macht mir eifach mega für ihn weh....

Jo mach das lieber nid... Ig fixier mi au grad z fest uf london....

Sooo e cooli idee vorallem mit de föteli... Und bisch gsi goh d gläsli hole??? Was machsch für badesalz dri? Selbergmacht???

07.04.13 12:50
Lus

nicht registriert

@schmetterling84
Findi u schad dass d schwo abgseit het. hetsi de e grund gnennt?
Mer hüratet nume einisch im läbe (so hoffeni doch) u de lat mer sech so öppis doch nid la entga. Findes u wichtig, dass die liebschte denn um eim ume si u da ghört e schwoscht doch dezue? oder ischs es problem wüu si witer müesste reise? Cha di GG aso guet verstah, wener enttüscht isch, wäri ou! Chas nid so nachevollzie werum si nid wetti cho...

@me
Hüt het dr rosekavalier hochzytsusstellig gha. mi gg lit chrank im bett u de hani das projekt haut alleini i agriff gno... die hei wuuunderschöni sache.
ha itze mau e offerte la mache:
es wisses rosehärz mit schleife für ufs brütigam-outo (nume es chlises wüus nid z houptouto isch)
e brutstruss (chlini wissi bordeauxroti rose, mit perle und grüene ranke und callas (ou vo mine lieblingsblueme wo abelampe, ähnlech wie ufem bildli)
e struss mit nume rose röseli mit grüen umrankt für d tz und e no e chlinere für d Tochter vom TZ
asteckerli füre Brütigam und e TZ
und namensasteckerli für d gest (es grüens blatt mit em name und chli schleierkrut) mit magnetli
bi ja schön gspannt was das choschtet!
wett nöchscht wuche no i d gärtnerei im nachberdorf, cha ja dete ou mau e offerte la mache.
ds schloss münsingen isch fasch gar näbem lade gsi u de bini no e rundi drum ga dräihe.... schöns gfüeu z wüsse, dasmer dete scho gli ds ja-wort cha ga gäh!!!

häbet no e schöne sunntig!

07.04.13 12:52
Lus

nicht registriert

d föteli dueni de morn schicke, irgenwie wotts grad nid so wie i gärn wetti

07.04.13 16:22
schmetterling84 

@lus mega tolli bluemewahl für di struss... Calla sind mega schön.... Bi eus gits au e rosekavalier... Die mache immer sooo schöni sache und d rose vo ihne hebe extrem lang...
Glaub dir das gärn, isch scho e mega gfühl z wüsse dass es gli sowyt isvh a däm ort.... Isch sicher grad chli nervosität ufgstiege

Si het ihm noni aglütet... Weisch im herbst si si jo au if bosnie mit bede kinder, und die fahrt isch au 6 stund gange, aber bis zu us ischs ihre zviel???!! Und wenns wirklich weg de kinder isch, denn söll si doch allei cho, mi schwöschter loht ihre halbjährige sohn au a mim polterweekend dahei und ihri kinder si 2 und 3 1/2. isch eifach truurig.... Hoff sie meldet sich bald....

@ me ha hüt dr probetisch gmacht eifach in "chli" am fest isch er doppelt so gross... Ha grad no chli streudeko bstellt süst ischs z leer.... Veruech e foti ufzlade... Also isch noni genau so wie denn am hz.. Id schale chömme no hortendiebliete und d kerli werde wiss.
D serviette hei mir am meiste sorge gmacht, meh cha se nid schön falte will dr stoff z weich ish.. Aber finds so schön jetzt....

07.04.13 16:28
schmetterling84 

Do no s bild....

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (46x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

07.04.13 16:31
schmetterling84 

No d serviette...

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (41x)

Mime-Type: image/jpeg, 36 kB

image.jpg image.jpg (33x)

Mime-Type: image/jpeg, 34 kB

07.04.13 17:48
LucyLu 

Hoi Zäme

@ Schmetterling, Deko gseht schön us, gfallt mer!

@ Lus, bin gspanne ufd Föteli.

@ me: sind zrugg vom bespreche mit de TZ. Händ en spannende Namittag kah, händ de Ziitplan usarbeitet Zäme und ha däbi ächli useghört das scho sehr viel organisiert händ, meeeega cool. Freuiii mich soooo uf de Tag! Git aber en lange Tag! Söt wenns gaht am 6 bi mCoiffeur sih... Uiii bin eigentli so ä Gwundernase aber ich freui mich so ufd Überraschige und finds Super dasi nöd alles weiß. Bin sust gar nöd so aber jetzt chanis eifach laufe lah...

1 .. 819 .. 1635 1636 1637 1638 1639 .. 2698 .. 3757
schnell   einfach   eigentli   natürlich   langsam   Zuletzt   gspannt   eigentlich   richtig   natürli   Zeremonie   irgendwie   Problem   Kollegin   Hochzit   schaffe   bearbeitet   himbeer   wirklich   vorallem