| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 819 .. 1636 1637 1638 1639 1640 .. 2699 .. 3757
07.04.13 19:10
Braut2013 
Re: Bräute 2013

Hoi zäme!

Schön ds läse was bi öich allne so louft!! öi Vorbereitige töne super!

Bi mir isches nüm ganz so schpannend, drfür wirdi immer nervöser..am Fritig isches so wit..im Momänt luege eifach Tag für Tag d Wätterprognose aa u hoffe, dasses nid chunnt cho rägne..süsch muesi de doch no churz vorhär gane schirm choufe. Süsch simer parat. Hei hüt grad güebt enand d Ringe aadslegge I bi o e totale Organisationsfreak, aber irgendwie fröimi o uf all die überraschige a däm Tag wo uf üs warte und hamr vorgno s eifach la ds loufe und üsi TZ la ds mache..i wot mi nid müesse närve ab irgendöpisem oder närvös si, dass öpis nid klappet..i wots eifach nur chönne gniesse

Schöne Sunntigabe allersits!

07.04.13 21:35
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Hallo Mädels,

bin mittlerweile wieder in D, mein Schatz ist vor einer Stunde los gefahren zurück in die CH :(

@CoRa:
Super Idee mit dem Kleid für deine TZ, da freut sie sich bestimmt sehr!

@Mona:
Na dann bin ich ja mal gespannt was deine Tz am Polterabend mit dir vor hat :)

@Larinya:
Freut mich das du bereits eine Anmeldung bekommen hast!

@Europapark:
Ich hätte auch nichts gegen ein Treffen ...hihi, wir müssten alle unsere Brauikleider anziehen und so dann in die Achterbahn XD

@Elise:
Willkommen!!!

@Lus:
Das finde ich eine hammer Idee mit den Ringen
Die Blumen hören sich total schön an ..besonders die Namensschilder finde ich sehr interessant!

@schmetterling:
Das ist wirklich Schade wegen der Schwester! Meine Familie muss zwar eine weite Strecke hinter sich lassen um bei unserer Hochzeit dabei zu sein, aber es würde mich sehr enttäuschen wenn jemand ohne guten Grund nicht kommen würde! Wir selber fahren ja auch immer mit unseren Kindern (6,4 und 2 Jahre) und die machen die 6stunden super mit, man muss halt öfters halten und die Kinder mal die Beine vertreten lassen!
Der Tisch sieht soooo hübsch aus

@Braut2013:
Glaub ich dir, das du nervös bist ..hehe und zu den Organisationsfreaks kann ich mich auch zählen :) !!!
Wünsche dir auch einen schönen Sonntag Abend!

08.04.13 07:58
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zeme
hoffe ehr hend es guets weekend gha

Schmetterling dini Deko isch meeega meeega schöns :D ha lila au mega gernnn...

Braut soo cool bi dir gohts nümm so lang :D :D de tag chunnt sicher sooo schnell hihi




Me
das weekend hemmer witeri 2 ameldige becho.. hed mi no gfreut.. hoffe die restliche chömed au gli.. hihi
suscht lauft bi mer ned grad so vel
am mittwoch treff ich mich med minere tz und beidne BJ... zum chli de ablauf chli zeme schribe... mal luege...


schöne start mädels :)

08.04.13 08:06
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey mädels

alles klar?

huch ich han äs bastelweekend hinter mir. grad ich wo nöd chan bastlä. aber für öpis hät mer ja äs mami wo eim hilft. und sogar min däd hät immer welä hälfe (au wän mer än mängisch nöd händ chönä bruchä, aber dä willä zehlt )

Han im landi am samstig so chlini fläschli kauft und im müller hani wisses badesalz kauft und däzuä no giftgrüäns, rots und gääls. :-) am sunntig hani mit minärä mam zämä föteli usdruckt vo allnä und dän uf jedes fläschli mit gips anägmacht. nacher s salz igfüllt. jetzt chömet dän no mäscheli dra und dän isches perfekt. han uu freud. mach dän dähäi wän s mäscheli druf isch no äs föteli und duäs eu zeige.

han jetzt au änli öpis "geliehenes" es swarovski armband vo minere mam. was nämet ihr eigentlich alts???

ja und witer hämmer no termin mitem dj (isch eh än kolleg) abgmacht uf nächst dunstig. also momentan laufts

@schmätterling: öpä so söt min tisch usgseh, eifach s viollet no chli dünkler

08.04.13 08:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

han no öpis vergässe, uf üsere homepage händ d lüt wieder flissig gschänkli agwählt und mir händ nüt meh bi dä reis gha wo no frei isch ussert än ateil as mietauto, dä rest isch scho alles gwählt wordä. jetzt hani eifach no chli nachägladä. :-) no chli benzingäld, no chli shoppinggäld und dä hammer, ich han eifach mal ä kamer inä duä, wär scho no cool so ä nikon 1 oder so. :-)

08.04.13 08:14
valey 

Re: Bräute 2013

wooow mona be der laufts ja super :) freut mi
jööö din papi hihihi..


freut mi au daser au scho so gschänkli becho hend

08.04.13 08:17
snet 
Re: Bräute 2013

@Schmetterling: Deine Tischdeko sieht wirklich sehr schön aus!

@apple-pie: Schade, dass du wieder in D bist. Wieso kannst du denn nicht mehr vor Juli nach Luzern kommen? Also mir gefällt das, dass die Luzerner langsam einen beträchtlichen Anteil an diesem Thread haben

@Mona: Hui, so eine Bastelwut ist manchmal schwer zu bändigen Toll, dass du alles fertig geschafft hast. Das mit den Geschenken ist auch mega toll, da könnt ihr euch aber freuen!

@me: So, dieses Wochenende war mein Polterabend. Es war unglaublich gut organisiert und lustig. Sie haben mir die Rolle der Kriminellen gegeben, die noch Schulden gegenüber dem Staat hatte. Also durfte ich bei der Polizei antraben, Popcorn verkaufen um die Schulden zahlen zu können, die ganze Gruppe den Harlem Shake aufführen (wir waren 17), nach perfekter Penner-Manier um Geld für ein Luxushotel bitten und am Schluss dem Beamten gegenüberstehen um meine Schulden zu begleichen. Er war jedoch nicht ein Beamter, sondern ein Stripper

08.04.13 08:26
Mona83 

Re: Bräute 2013

So cool snet. und isches schlimm gsi sust?
d idee mit de polizei findi no cool. händs es au easy gnah?

huch min countdown lauft au.... no eis weekend und dän isch poltere agseit. hilfeee

08.04.13 08:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme


Schmetterling: Sehr schöni Teschdeko...gueti Idee meteme Probetesch...=)

Apple-pie: Du wirst sehen, die Zeit vergeht sehr schnell und dann bist du zurück in der Schweiz...

Snet: Uiiii das tönt jo ganz intressant ond wetzig! =) Jetzt gohts au nöme lang!=) ahhhh wet au en Stripper! =) Hesch de Baum scho öbercho vo de Kollegin?

Me: Mer hend am Weekend au weder zwe Amäldige öbercho, vo de glatne Gäst, ergendwie chond das so Tröpflimässig....oder ech be eifach z ongedoudig...

Be euch esch jo einiges gloufe. Mer hend das Weekend HZ technisch ned sehr vöu gmacht, ossert eusi Lieder fört Chele zämegstöut. Jetzt chani die mou de Sängerin schecke ond sie tued de säge öb sie das cha senge! =)

Mi GG hed no sini Schuelklass welle ilade, aber mer hend nöme gnueg drockti Chärtli gha, auso hani chorzerhand am Fritig säuber drockt im Büro, send haut eifach bezli chliner usecho, aber schöscht perfekt, die hani no paratgmacht ond gönd denn höt no uft Post.

08.04.13 08:54
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

Snet
He lässige Polterabig! Tönt coold! :)

Mir hend HZ mässigs au nüd gmacht.. Min Schatz het geburi ga, simer chli in europapark.. Am Dunnstig derfi entli de gmeint fürs ehevorbereitigsgspröch ahlüte.. Denn sinds nur na 3 Monet! :P

 1 .. 819 .. 1636 1637 1638 1639 1640 .. 2699 .. 3757
einfach   irgendwie   eigentlich   Kollegin   Hochzit   himbeer   vorallem   Zeremonie   bearbeitet   langsam   gspannt   Problem   schnell   natürlich   natürli   richtig   schaffe   eigentli   Zuletzt   wirklich