| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 820 .. 1638 1639 1640 1641 1642 .. 2700 .. 3757
08.04.13 10:27
apple-pie 

Re: Bräute 2013

Klar gilt das noch

08.04.13 10:43
Angita 
Re: Bräute 2013

hoi mädels!

ohh nei än stripper! i wör glaub rot alaufe und devorenne hihi hani aber scho gseit dassi das nö wöt :-)

apple-pie: der juli kommt sicher gaaanz schnell (fast zu schnell für mich )

mir händ das wuchenend nö viel gmacht.. sind no anere hochzit iglade gsi und ha soo viel sache gse wo bi üs sötet anderst sii... also sie händ nur zivil und noher imene gmietete ruum apero gmacht... aber sie sind vor dä gäst ine glofe, dass hani mim schatz scho gseit bi üs laufet zerst alli is resti und am schluss chömed mir
denn hämmer gester no salsakurs gha und i ha mini Schueh woni fürs Hochziit ha agleit... sie sind z groooss! ha ezt scho ä halbs und ä ganzes söleli dinne! tanzlehrerin hät gmeint i söll doch luege obi cha es bändeli vorne durä aneneihe loh oder no öppis für hine ane dassi nö userutsch.. es isch nümä viel und im summer werdet d Füess au chli agschwulener sii wie ezt... i chas nümä retour schicke... und i finds sooo schön und sie passet wie Fust ufs Aug zum Chleid!
min Schatz wird würkli langsam nervös..gester isch er schön mit mir aneghocke zum chli menüvorschläg vom Resti aluege und mir händ scho eis zämägstellt, mir gönd jo am Mittwoch go rede mit dene und denn hät er gad gmeint: lüüt no dere vode Blueme a, vlcht chömer jo gad morn go,hani ezt natürli gmacht und chönd hüt au go. isch d Muetter vomene alte kolleg vo ihm

läck ezt hani wieder viel gschribe! sorry!!

08.04.13 11:15
Mona83 

Re: Bräute 2013

Juhuu mädels han grad ganz cooli sachä bstellt. :-) so badtüächli wo bride und groom drufstaht, plus so cooli t-shirt ufkläber (glaub mitem bügelisä müässt mers machä) für mini hen's night und no äs t-shirt just married für mich und eis für min schatz!!!! ich weiss voll sinnloses züg aber macht spass.

dankä apple

08.04.13 11:22
apple-pie 

Re: Bräute 2013

kein problem :)
hehe, höret sich toll an, was du bestellt hast, vor allem kann man ja diese Dinge immer wieder benutzen. Die T-shirts z.B. würde ich immer zum Jahrestag tragen gg*

08.04.13 11:24
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja eh und sind ja au nöd tür drum hanis bstellt. :-) mir übernachtet ja im hotel und anderi gäst au, dän düänd mer am nächste tag brunchä. han dänkt dän chönt mer diä t-shirt grad aziä. :-)

08.04.13 11:33
apple-pie 

Re: Bräute 2013

genau...ich würde es auch jedem zeigen wollen, das ich frisch verheiratet bin :)

08.04.13 11:38
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Mona
Cool! I wirde au no so züüg chaufe! Ich han mim Sohn au no sonen t-shirt ufchläber welle chaufe wo Ringe Security drufstaht :P

08.04.13 11:40
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi zämä

Klink mich rasch ii.

@Rebella: I würdi aui Schlüssle izieh, dNachbare informiere, dass si, füre Fau, dass si tatsechlech e Schiibe ischlöh, sofort söue ar Polizei alüte, u da drüber sowohl Din GG wie ou dFüürwehr informiere! I mein e Wohnig dekoriere, wäge miner ou no Glöögli unte a Latterost oder e Wecker verstecke isch eis, aber Schibene ischlah u dWohnig verwüeschte isch ja de wou es absoluts NO-GO!! Zumau wenn Du seisch, Du wotsch das nit, gad wenn no Büsis ume si. I wirde ou aui Schlüssle izieh, u nach däm was Du gschribe hesch, mau mit GG rede. Da üsi Katz dusse wird si, wott nit das er so lang igspert isch, wenn mir nit da si, wirdi eifach zKatzefuetter usestelle u mit are Nachbarin gugge, ob si ihm äch am Obe u am Morge Fuetter cha gäh...

08.04.13 11:48
sabrinella 

Re: Bräute 2013

wo hender die sache kauft? ich will au:-))

08.04.13 11:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer hend am Weekend au diskutiert wäge de "Verschönerig/Verunstaltig" vo de Wohnig. Also mi GG wet onbedingt das öbis gmacht werd, är wörd sogar gärn ufrume ond so! haha...bis es de sowit esch....Mou luege...

Ech choufe nüt so Züg, ech könne mech ech lege zo züg eh ned ah!
Ossert mis Bridtäschli das machi säuber....

 1 .. 820 .. 1638 1639 1640 1641 1642 .. 2700 .. 3757
Kollegin   natürli   schaffe   Zuletzt   himbeer   Problem   langsam   Zeremonie   gspannt   schnell   eigentli   Hochzit   einfach   eigentlich   wirklich   richtig   irgendwie   natürlich   bearbeitet   vorallem