| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 821 .. 1639 1640 1641 1642 1643 .. 2700 .. 3757
08.04.13 11:51
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@canoa
hihi ja de hesch emu scho öpper, wode de chasch säge "du heschs wöue, aso ruum ou alleini uf "
Mir "müesse" ja de TZ ou e Schlüssu abgäh. Ha aber wöue wüsse wär is Hus geit und si heimer müesse verspräche, dass nüt verunstaltet wird! Findi gaaaar nid luschtig!!!! u i vertroue ihne itze eifach!

08.04.13 11:56
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Lula: Han am Samstig au wieder en riese Diskussion gha mit mim GG. Wird au nöd die letschti gsi si, weg dem Thema.

Eine vo de Füürwehr hani am Obe au no gseh.
Han dänn au ihm gseit, dassi am Sunntig erst Hei gange wenn d`Wohnig uf grumet esch.
Und wenn dänn halt nötig, au Uswärts täti pfuuse.
De het dänn nume gmeint, dass ghöri halt zum Hochziit.
Ich müess au gseh, was alles gmacht hend. Hanem Klipp und Klar gseit, dass mich das en Scheiss intressiere.

Sie wennds halt nöd begriffe.
Es wott keine kappiere, dass mir so die ganz Vorfreud und au s`Hochziit es Stuckwiit werdend versaue.

08.04.13 12:34
Lula 

Re: Bräute 2013

@Rebella: U wenn de haut würkli dNachbare informiersch, u guggsch dass si direkt ar Polizei alüte...?!?

08.04.13 13:08
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou rebella, das isch so müäsam. ich glaub der dass der das zur ziit chli d vorfreud nimmt und verstah dini angst vollkommä. ja duä d nachbarä informiere, wäns guät häsch mit ihnä.

also bi üs händ nur mini eltärä und mir än schlüssel und ä ustuschstudäntin wo zur ziit bi üs wohnt. ihrä muäsis dän no sägä, aber wänis säge wird sie sicher niemertem dä schlüssel gäh. und mini eltärä sowieso nur wäns öpis guäts isch. also hani da jetzt nöd so angst.

08.04.13 13:11
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@rebella
I chadi vollkomme verstah, i wett das ou nid I meine we eim öpper ballön id wohnig duet oder so öppis findis no ok (wett das zwar glich ou nid) aber äbe, wenn de när 2 tag muesch ufrume het das nümme mit luschtig z tüe! und i findes ou nid ok, dass sis glich wei mache wenn ine scho itze seisch wöusches nid. tradition hin oder här!
i würd eifach ja niemerem dr schlüssu gäh und wesi ufene art wei ibräche würdi ou d nachbere informiere, dass si ar polizei alüte! geit ja gar nid!!

08.04.13 13:11
Rebella 
Re: Bräute 2013

@Lula: Ich han mich demit abgfunde, dass ich, wenn min GG nüt wot Gas gäh bim ufrume, die erste Nächt in minere Ehe nöd deheime wird verbringe.
Will min GG glaubts mer immer nonig, dasi am Sunntig nöd mit Hei chume.
Er meint nume, ich söll nöd so schwierig tue....

Esch eh en Komische Obe gsi.
D`Kollege hend kai gschiediri Themene zum diskutiere gfunde als Scheidig und die schwierige Phase bi de Chind.

08.04.13 13:23
Mime 

Re: Bräute 2013

Hello Mädels
Ha mi Polterobe ou hinger mir... isch suuuuper gsi, super organisiert
ha scho chli züüg müesse mache, aber nüt würklech pinlechs (bzw. mou, e stangetanz ir öffentlechkeit, aber dä hani ame chline bahnhof gmacht, wo nume zwöi auti manne zuegluegt hei...).
luschtig isch gsi, simer are gruppe manne begägnet, wo ou polteret hei, u si hei de mir ghulfe (ha müesse 1000kg maa küsse, isch mit waag kontrolliert worde...) u mir ihne de ou (dr brütigam enthaare... hett aber gar nid so vüu haar gha, de hett haut e kolleg müesse häre hebe).
isch würklech super gsi, dr gaaanz alass... wirde gärn a mi polterabe zrüggdänke.
mi GG hett ou polteret, und si si mit ihm go baggere!!!! s absolut beschte für mi schatz... sini öigli lüüchte jtze no und nächer si si go es fleisch ufe grill gheie und whisky deguschtiere....
ou är wird gärn a si polterobe zrüggdänke...

jo, jtz geits nid mau me zwöi wuche....

08.04.13 13:31
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@Mime
Freut mich wenn dein Polterabend ein Erfolg war :) Hört sich auch echt toll an!!!

08.04.13 13:32
Feeldgood84 

Re: Bräute 2013

Mime - das tönt doch wörklech nach 2 super Pouteröbe wo Du und Di Schatz do gha hei!!!

08.04.13 13:33
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey mime tönt cool. :-) ja glaub zur ziit häts überall äs paar lüt wo chli am poltere sind. :-)
hoffä bin au nöd di einzig, fänd das no lustig will dän isches weniger peinlich. :-)

 1 .. 821 .. 1639 1640 1641 1642 1643 .. 2700 .. 3757
himbeer   schaffe   natürlich   langsam   Zuletzt   gspannt   irgendwie   Zeremonie   vorallem   schnell   Hochzit   eigentli   eigentlich   Kollegin   natürli   wirklich   einfach   richtig   bearbeitet   Problem