| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 824 .. 1645 1646 1647 1648 1649 .. 2703 .. 3757
09.04.13 08:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mona83
Mir hürate am 23.8.2013, nume "zivil"
Mir müesse no im Restaurant luege wägem Ässe, d Ringe müessemer no mache (GG macht se ja vorussichtlich säuber...), Probefrisur+Schminke isch no usstehend, ds Chleid apasse, d Gastgschänkli bsteue, chli Deko bsteue oder bastle... d Blueme bsteue (ha fange offerte igholt), d playliste fertig mache... und vor allem mau chli unterschrifte üebe s git no viles aber vieu sache si ou scho ufgleiset.... eis nam andere

hm, i dänke, die wo zuesätzlech no ir kile hürate luege ja das aus ds grosse fescht a u de wird ou vor allem das organisiert u planet - verständlecherwis u de mues ds feschtli am zivile ja nid e mega sach wärde i bi sicher, dass du ou i dere churze zyt no öppis schöns wirsch chönne plane mona

wie wit sit dir eigentlech mit unterschrifte üebe?

09.04.13 08:11
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Lus
ou ja unterschrift! Da hani no gar nid ahgfange üebe! Mussi mal ahfange

09.04.13 08:15
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@manokasa
I ha vor ca eme Monet mau laaaaang güebt aber s het mi so verruckt gmacht dasi nüt schöns d stand bracht ha, dasi wider ghört ha.....
Mues de mau wider chli üebe... wett äbe ändlech mau e schöni, schwunghafti unterschrift....aber i bringes irgendwie nid d stand

09.04.13 08:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja voll lus, det mach mer kei sorgä, wän mit 10 personä ame fritig irgendwo wetsch schön go ässä chasch ä wuchä vorher alüte. aber dä götti söti mal frage, will sust häter dän öpis vor dän...

han scho s erst mal mitem neuä namä müäsä unterschribä ufem passbüro. hilfee, bin voll is chalt wasser grüärt wordä und han eifach mal öpis gmacht. :-)

09.04.13 08:21
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hihi Mona
i hätt äue schweissusbrüch gha weni "eifach so hurti" hät müesse mit em nöie name unterschribe....
i gloube, ds schribi wär über däm papier gschwebt aber i hätt nid chönne schribe

09.04.13 08:27
Mona83 

Re: Bräute 2013

hihi ich bin irgendwiä eifach chli baff gsi und han mal öpis gmacht. isch glaub nöd so schön wordä aber easy. isch öppä glich schrecklich wiä s föteli.

09.04.13 08:32
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi i ha lescht summer müesse ga d id nöi mache... läk mir das föteli... gseh us aus wäri diräkt vom thorberg obe abe cho
ga de im herbst gane nöii id mache... gibe mer denn de chli meh müeh bim nid lache fründlech uszgseh

09.04.13 08:38
Manokasa 

Re: Bräute 2013

Hui Mona da heti also nid gwüsst was mache :P

So i lueg mal ob ich zum Florist chan.. Isch amel no schwär mitem chline will er nid will ruhig hocke :P Aber ich probiers jetzt hüt morge mal :p

09.04.13 08:41
Lilly4 
Re: Bräute 2013

lucy: find dä priis jetzt au ok ... ich rechne nur im reschti mit dä deko ca. 1'000.-
aber mal luege ... im mai gahni mal verbi!

s zivile:
mir händ kei chärtli gmacht, da eh nur eusi eltere, gschwüschterti und trazüge däbi werdet
si und sie wüsset scho alles werdet als letschts traut am namittag, dänn machemer
grad det ufem schloss dä apero und am abig gömer mit dä trauzüge chic go esse
e wuche druf isch dänn ja eh s chirchliche, drum keis grosses züg am zivile, aber trotzdem
chli öpis! fotograf werdemer keine ha, die ufgab gebemer dänn eusne eltere, gschwüschterti,
wem au immer :) deko hämer au kei ... händ ihr deko am zivile?

09.04.13 08:44
Lilly4 
Re: Bräute 2013

unterschrift:
haha also ich hans bis jetzt au nonig wüki anebracht
aber bin fliessig am üebe, und es isch sicherlich scho besser
worde am afang wonis mim schatz zeiget han, hät er
nur gmeint: wääh! hihi aber mittlerwilä seit er: isch besser
worde, immerhin ... im mai/juni muessi si dänn druf ha, will
dänn muessi nämli au uf s passbüro suscht gahts
mer dänn ähnlich wie dir mona

 1 .. 824 .. 1645 1646 1647 1648 1649 .. 2703 .. 3757
einfach   vorallem   Kollegin   Hochzit   schnell   richtig   himbeer   gspannt   natürlich   irgendwie   Problem   Zeremonie   eigentli   langsam   Zuletzt   bearbeitet   natürli   eigentlich   wirklich   schaffe