| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 825 .. 1647 1648 1649 1650 1651 .. 2704 .. 3757
09.04.13 09:49
elea 

Re: Bräute 2013

besch der au nonid secher wegem strüssli)
chami au ned entscheide... klar wers herzig, aber de nomol so vell geld usgeh?

09.04.13 09:50
Mona83 

Re: Bräute 2013

Elea: ich het gärn ganz äs chlises, ebä vilicht nur vo dä nachbarin. meh äs früäligsstrüssli als än brutstruss. will nachem zivilä gömmer hei go schlafä, sind nacher au eigentli am mäntig wieder am schaffä. dän hani dänkt isch no schön öpis dähäi z ha wo mi dra erinneret. würkli nüt türs, ganz eifach aber wet scho eis. :-)

also da isch mal än entwurf vo de menucharte, s menue isch definitiv glaub eifach dä wi no voll nöd:

Datei-Anhänge
Menue.pdf Menue.pdf (24x)

Mime-Type: application/pdf, 152 kB

09.04.13 09:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

wägem strüssli, säget doch im bluemeladä gar nöd für was äs isch dän chunts günstiger. sobalds hochziit ghöred schlönds eh grad uf. säget doch eifach än schönä früäligsbluemestruss i dänä und dänä farbä... :-)

09.04.13 09:53
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge metenand...

Ringdatum: Also mer hend s Datum loh igraviere vom kerchleche...es esch schöne Datum ond för eus zellt das nocher...=) Mer send do au einer Meinig gseh...

Struss am zivile: Also ech werde en chlinere Struss ha in Härzform...aber de GG hed keis Asteckblüemli hed er ned welle ond t TZ hed au keis Strüssli...

09.04.13 09:58
elea 

Re: Bräute 2013

mona das esch en gueti idee wegem verschwige dass es es brutstrüssli werd ;)
ond da stemtm esch eigentli no schön wenn me de nachetene no paar tag dehai het. vo desem struss hani jo de eigentli nöm vell well mer grad id fletterwoche gönd :(

aber jez grad no e frog: bim zivile muss me jo no de pass debi ha ond so. esch dass den ned zvell es strüssli ond de no en clutch oder so? do hani jo d händ voll!

Zuletzt bearbeitet am 09.04.13 09:59

09.04.13 09:59
Lilly4 
Re: Bräute 2013

gseht guet us mona

strüssli:
ich wird keis ha am zivile, möcht das nur am chirchliche,
wonis dänn au rüehre chan am zivile hani eifach
es täschli, will weiss amig nöd so recht was mit mine händ
mache und so hani glich öpis zum hebe

elea, mir sind glaubs die einzige wo s zivile datum händ
igraviere lah

09.04.13 10:00
elea 

Re: Bräute 2013

jo gseht fascht so us lilly! för me esch das vo afang a kar gsi dass s zivile zellt. werde de das au als min hochzitstag gseh, well den hani jo ghürote. :)

ganz vergesse: mona d menucharte gseht sehr schön us! mega herzigs beld!

09.04.13 10:01
valey 

Re: Bräute 2013

wegem strüsslii
ha mer überleit velecht es chlises strüssli nur med paar wisse rose zum was hebe od so...
und denn würdi de pass minere tz is täschli geh..

Oder

gar keis strüssli defür en Clutch

uff weises nonig...


Mona dini Menükarte findi voll coool :))
s foti soo süess hihi


aber rasch e frog
ich ha de Wii ned ufglistet uf de menükartene
isch das schlimm??? selis es separts kärtli mache pro tisch med de wii beschribig?

09.04.13 10:05
elea 

Re: Bräute 2013

ebe valey e clutch wer ebe au cool ond de hetti öpis ide händ wo de pass denne esch :)

nei i wörd ned extra es chärtli före wii mache. meine de wii stoht de eh de ganz obe ofem tesc, de gshet me jo de grad wass för eune dass es esch!

09.04.13 10:05
sabrinella 

Re: Bräute 2013

nei ich han de wii au ned ufglischtet nur sesse es geht e nur ei wii:-)) und fertig:-)))

hey was hend ihr so bsundigs am bruttisch isrgendwie öbis anders wie be desne oder ned?
hmm oder e bsundere ufsteller oder so?

 1 .. 825 .. 1647 1648 1649 1650 1651 .. 2704 .. 3757
bearbeitet   einfach   schnell   gspannt   langsam   natürlich   Kollegin   natürli   Zeremonie   eigentli   Zuletzt   Hochzit   himbeer   eigentlich   irgendwie   wirklich   richtig   Problem   vorallem   schaffe