| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 825 .. 1648 1649 1650 1651 1652 .. 2705 .. 3757
09.04.13 10:07
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä für s komplimänt isch natürli no nöd komplett, git no irgend än ramä vilicht aber s bild und dä style wird öpä so sie.

häsch keis täschli am zivilä? ich wird normal ä handtäsche ha (zum glück hät mini mam dähäi fast än schrank voll täschänä) wo mer chan umhänke und dän chasch s strüssli no hebä. so häsch ei hand frei. und lang laufi eh nöd umä. wen mer is resti gönd chan mers sicher istellä lah. :-)

09.04.13 10:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

genau, mir gsehnds ebe au so elea ...

ICH han e clutch :

hmm das weiss ich ebe au nonig gnau
sabrinella, bin mer au am überlegge,
aber ich dänks scho das mer uf eusem
tisch (hocket ja mit dä TZ a eim) das mer
bi eus chli öpis anders ane stellet, nöd s
gliche wie bi dä übrige tisch, aber was gnau
etc. weissi au nonig ... die händ gseit hani
no ziit zum mich entscheide :-)

09.04.13 10:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

so es früehligsstrüssli gseht sicher au no herzig us mona
und wenn du eh e kollegin häsch wo das macht, dänn nimmi a
wirds där au nöd so tüür cho ...

09.04.13 10:10
Mona83 

Re: Bräute 2013

valey: nei würd dä wi nöd dri duä. ich weiss a no nöd öbi minä würkli dri duä, isch nur ä idee gsi damits det nöd so läär isch.

üsä florist hät gseit s git äs schöns grosses gsteck vornä idä chilä mit bluämä und so züg und das düänds i därä ziit wo mir am apero sind id abiglocation a üsä tisch. :-) voll geil nöd?

09.04.13 10:12
Mona83 

Re: Bräute 2013

@lilly: kollegin isch übertribä, s isch d nachbarin wo jetzt grad än chline bluämälade ufgmacht hät. dänke sie git eh rächt rabatt und finds doch eifach cool das mer sie fraget. bin sust gar kein bluämätyp aber han so äs schöns hellblaus chleid da würdet ebä äs paar hellgäli oder wissi blüämli scho no passä. eifach früäligsstyle. :-)

09.04.13 10:16
Canoa 

Re: Bräute 2013

Eusi Blume wärded au vo de Chele zum Resti gfahre...fende das super, de esch es au ned sooo schad...wörds mega schad fende wenn noche 1h Chele t Blume niemertmeh aluegt!

Also ech weiss no ned was förs es Täschli ech werde ha am zivile. Aber ech gloube uswise müemer eus nöme, do mer jo schos Vorgspröch hend wösseds jo wie mer usgsänd! =)

09.04.13 10:17
sabrinella 

Re: Bräute 2013

ich han ebe dänkt:

am bruttisch möcht ich:

es tuech dra due inere andere farb wie desi warschindli rosa!!
und denen ohni kerzeständer wel mir jo de gegeüber vo de lüüt sitze!!!
denen möchtich sicher anderi sekt gläser die han ich scho!!
und velech ergendwie anderi sache und im hindergrund so plakat oder so öbis oderherzli us steropor oder so mit tüll dra!!aber wie befeschtige ke ahnig!!!wo hets so personalisierti saachene? de chönt ich no so öbis kaufe weiss aber ned wos das geht wüsse ihr das?

09.04.13 10:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah ok, ja sicher, wird sicher mega herzig usgseh mona

ich wird es altrosa chleid a ha und han ebe helli schuhe (ivory)
+ dä passend clutch däzue drum bruchi kei blueme meh
und han ja dänn en struss am chirchliche ...

wer isch eigentlich die nöchscht wo hüratet? sonne od.? jetzt
gahts dänn langsam aber sicher looos

09.04.13 10:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

canoa, isch meh will am zivile wird ich z.b. min neue pass übercho
und dänn chanis schön i mis täschli tue :)

09.04.13 10:22
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja voll, so mai juni gahts schlag uf schlag. :-)

d schuä hani no nöd für s zivilä aber zum hellblauä chleid chani guät di wissä schuä aleggo woni dähäi han, oder silbrigi. mal luägä, det chaufi glaub nüt meh.

 1 .. 825 .. 1648 1649 1650 1651 1652 .. 2705 .. 3757
eigentli   schnell   gspannt   natürli   eigentlich   irgendwie   himbeer   einfach   richtig   wirklich   Kollegin   vorallem   Problem   langsam   natürlich   schaffe   Zuletzt   bearbeitet   Hochzit   Zeremonie