| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 826 .. 1650 1651 1652 1653 1654 .. 2706 .. 3757
09.04.13 13:15
Mona83 

Re: Bräute 2013

valey das isch ä guäti idee. chasch mer ächt dän so äs bispil schickä? wet das glaub au machä.
weisch han mi au scho gfröget wiä das söll gah, ich mein mir sind ja in rappi am shooting, d gest chömet dän z pfäffike ah. d trauzüge sind au am shooting, also müässt öpert d gest "betreuä"

ah ja bstellt hani au nöd so viel lus, duäs mer immer usäkopiere und dän luägis mit dä trauzügin ah.

09.04.13 13:18
valey 

Re: Bräute 2013

sicher mona..
tueni der denn schicke...

fends scho wichtig das mini TZ und BJ denn wüssed was wie wo was
vorallem werdet sie 3 eig. die si wo denn au düend d gäst betreue bzw. säge wens witergoht und was jez chunt usw..

:D

09.04.13 13:25
Mona83 

Re: Bräute 2013

ja das wird bi üs au so sie, mir händ kei tätschmeister. s machet eifach trauzügä und irgendwelchi ufgabä chan mer au irgendöpertem sust (muätär, schwöster, kollegä) geh wo kei bezeichnig hät.

09.04.13 13:27
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ui Valey, IIII bruche....

- Eiwägkameras
- Kartonage für d Gastgschänkli + Satinbändeli + perlmuetthärzli für d Nämeli azschribe
- e Kartebox (die türkisi woni gärn hätt wöue gfaut am GG gaar nid)
- Grossi Härzkarton (in türkis) womer de Gest dr wäg zum apero chöi zeige
- e wisse Schirm (heit dir eine faues würdi rägne....?)
- es chörbli wo de d namenstäfeli für d gest drichöme
- es ringküssi
- u no e huufe chlini sache, wo aber eigentlech nid nötig wäre

Bi www.hach.ch gits de ou diverses material.. isch eigentlech e wärbematerialfirma aber zB d kugelschriber für ds gästerätsu und dr schirm bsteueni de dete.

I hamer vo afang a gseit, dasi zerscht aues wott ufene lischte due und när aues zäme bsteue... so chamer ou chli porto spare.... obwou, die sache si ja derna sooo günstig!!!! defür dr räschte sacketeuer

09.04.13 13:32
valey 

Re: Bräute 2013

hehehe bruchsch no paar sache Lus :)

aso mini Eiwegkameras hani bi ja-hochzeitsshop kauft
dett heds au schöni Schirm und Ringchüssi

:D

i ha ebe au emmer gseit well alles zeme bstelle
aber ergendwie hed die eint site das
und die ander deses hihihi

:D

09.04.13 13:39
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hihi valey
i ha scho mängisch die sach wöue bsteue, s würd mi beruhige wenise scho da hätti. de dänki när aber immer, hmmmm vilicht gsehsch ja no öppis anders oder bessers? Aber spetischstens ändi Mai wotti die sache bsteue, ja lieber no früecher!

09.04.13 13:43
valey 

Re: Bräute 2013

hihihi i be emfal au so gsi
ha denn die schönste und günstigste bi ja hochzeitsshop gfunde

aber muesch mal d Nemo froge sie hed no günstige abüter i de CH gfunde :)


aber die wo ich bstellt ha sind würkli guet :)

09.04.13 13:47
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i ha schöni sache bi weddix und äbe bi ja hochzeitsshop gfunde.
meh weder bi 2ne abieter wotti nid bsteue, schüsch bechunnt mi GG d Krise wennn när x päckli chöme

09.04.13 13:50
valey 

Re: Bräute 2013


zum glück seit min GG nüt xD

09.04.13 13:53
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

We mi GG Spätschicht het und daheime isch wenn d post chunnt und es päckli für mi debi isch, de bechumeni subito es sms "was hesch scho wider bstellt?"
Aber ei Tag isch de usnahmswis es Päckli vo zalando ir post gsi.... aber NID vo mir, sondern vo ihm

 1 .. 826 .. 1650 1651 1652 1653 1654 .. 2706 .. 3757
natürli   eigentlich   Kollegin   richtig   himbeer   Problem   vorallem   wirklich   Hochzit   Zuletzt   irgendwie   schnell   bearbeitet   einfach   langsam   gspannt   eigentli   Zeremonie   natürlich   schaffe