| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 830 .. 1657 1658 1659 1660 1661 .. 2709 .. 3757
09.04.13 20:45
apple-pie 

Re: Bräute 2013

@elea:
http://www.etsy.com/listing/90565478/wed...=shop_home_feat
hier ein Beispiel. Die gäste dürfen darauf unterschreiben und mit einem Abdruck ihres Fingers die Blätter in den Baum stempeln.

09.04.13 20:49
elea 

ahh vo dem hani au scho ghört! :)
sehr herzig!
meri förs ufkläre apple ;)

09.04.13 21:11
apple-pie 

gern geschehen, elea!!

09.04.13 22:39
LucyLu 

Hei apple-pie, du bist wohl auch total etsy süchtig?!?! Ich habe gerade wieder etwas bestellt (Ohrringe und ein Armband), kommt aber leider erst in 3 Wochen. Dann bestelle ich noch ein Strumpfband dort

10.04.13 07:28
sabrinella 

guete morge fraue:-))

ich han nix uf esty gfunde stelle dir oich das mol vor
hm be so stolz uf mich, hend geschter dieganz tisch ordnig gmacht wer wo hockt:-))))
das isch en sach gsi!!
jetzt isch frog nur öb ich tische söll aschriebe oder ned!!düend ihr die aschriebe? mir hend ebe uf em tisch en kerzeständer und de weissi ned äb det so en zahl oder so platz het wie möche der das?

10.04.13 07:44
Mona83 

hey sabrinella

cool jetzt händer scho wieder öpis erledigt. mir händ das au am weekend gmacht. isches bi eu schwierig gsi? bi üs eigentli voll nöd aber ha immer ghört das seg so ä sach. hans au scho mit dä mam und mit dä trauzügin agluägt und diä meinet au s seg guät.

wiä meinsch tisch aschribä?
also mir händ eifach tischchärtli

10.04.13 07:59
apple-pie 

@LucyLu:
Oh ja, und wie. Hab natürlich ne Favoritenliste und die wird länger und länger gg*

@Sabrinella:
Freut mich das du wieder etwas abhacken konntest! ich hab deine Frage leider auch nicht genau verstanden! Also wir haben ein grossen Tisch, wir sitzen an der Spitze, dann die TZ, dann unsere Eltern, danach Tanten etc, dann Geschwister, dann Freunde.
(das hab ich grad spontan entschieden ) Päärchen sitzen natürlich zusammen! Aber ich würde versuchen unsere beiden Familien etwas zu mischen, nicht das meine Familie nur rechts sitz und seine nur links.

10.04.13 08:01
Larinya 

guten morgen ihrs
das thema tischordnung ist angesprochen. meine einladungen haben meine lütlis letzten freitag erhalten. habe erst eine offizielle anmeldung. aber mein chef sagte mir mündlich, er würde wahrscheinlich mit seiner frau auch an die feier kommen. wo setzt ihr den chef hin? wir werden runde tische haben...

10.04.13 08:07
Mona83 

Larinya: hast du den chef ganz eingeladen? wow nicht schlecht, ich habe arbeitskollegen nur zum apero eingeladen. ist halt immer schwer nur ein einzelnes paar einzuladen die niemanden kennen, so müssen sie halt zwangsläufig an einen tisch an dem sie niemanden kennen. wie wäre es dann mit einem "onkel/tanten" tisch oder "götti/gotti" tisch?

10.04.13 08:08
Lus

nicht registriert

@wedding-tree
ha so eine ou mau is oug gfasst gha, dünkt mi chli öppis "anders" aus es normals gästebuech.
aber äbe, maches de d lüt ou wennsi d finger id tinte müesse drücke? ou wemerne chli putzsache für d finger häreleit....?
aber ganz vergässe hanine nid, i wett doch ou no e erinnereig wode gescht

@tischordnig
da mir weni lüt si hautetsech e grossi planerei no in gränze. u glich, chli luege mues mer scho. am gg sini cousine het nume ei tag gseit, aso näbe dere und dere wöusi de nid hocke.... i ha das eifach überhört. I cha ja nid immer uf aui rücksicht näh

1 .. 830 .. 1657 1658 1659 1660 1661 .. 2709 .. 3757
bearbeitet   Problem   eigentli   irgendwie   schaffe   Zeremonie   natürli   Kollegin   gspannt   langsam   eigentlich   natürlich   schnell   richtig   einfach   wirklich   Zuletzt   Hochzit   vorallem   himbeer