Bräute 2013 |
|
1 .. 830 .. 1658 1659 1660 1661 1662 .. 2710 .. 3757
|
10.04.13 08:08
sabrinella
|
Re: Bräute 2013
also mer hend au 11 rundi tisvhe!!!! ich be de meinig wenn die lüüt i saal inechöme und zersch ihre name sueche müend, isch das doch doof für die!!! jetzt han ich dänkt das ich jede tisch einzel aschriebe also bsp tisch 1 - 11 und nocher bem igang es plakat msvhe wo tisvh 1 stoht wer det sitz denen tisch 2 wer det sitz!!! chöme der jetzt drus? frog isch öb ich das mit nr söllmache oder obs öbis bessers g eht
|
|
|
|
|
10.04.13 08:12
Larinya
|
ja, wir haben alle zu allem eingeladen. haben aber "nur" 60 geladene gäste. ich war schon öfters an hochzeiten nur zum apero eingeladen. und ich find das voll mies. nach zwei stunden heisst es dann, "so, kannst gehen, wir gehen essen..." das find ich so bescheuert (meine meinung). darum haben wir kurzerhand alle zu allem eingeladen, auf der antwortkarte haben sie aber trotzdem die option, sich nur zum apero anzumelden. dachte eigentlich, chef würde es eben so machen, falsch gedacht :-D wir machen das apero auch beim restaurant. also einfach vorher anstossen, ein paar salzstängeli anlächeln und dann feiern :-) aber danke für den tip mona. am götti/gotti-tisch ist er glaub gut aufgehoben.
|
|
|
10.04.13 08:12
Lusnicht registriert
|
@sabrinella I bi ame hochzyt gsi wosi ou mänge runde tisch gha hei. de isch bim igang zum saal e plan ghanget wo d tische izeichnet si gsi und mit eme nümmerli agschribe gsi si und näbe jedem tisch si d näme gstande vode gest wo dete hocke... het mi no guet dünkt...
blöd isch nume gsi, dass si es paar gäscht "vergässe" gha hei und si de spontan no hei müesse nachetische... piiindlech und für die betroffnige ächt truurig, da si eifach "vergässe" si worde.
|
|
|
|
|
|
10.04.13 08:23
sabrinella
|
bin mir nur ned sicher was ich für es them sneh söll oder ebe nr was hend ihr so für themas?
|
|
|
10.04.13 08:24
Larinya
|
ihr habt mich jetzt auf ne tolle idee gebracht. wir werden eine herbstdeko haben. ich wollte gerne blumen auf den tischen haben, aber nicht zu viele. ich werde gg vorschlagen, die tische nach blumen zu benennen und auch schmücken. das ist doch cool *freu*
|
|
|
10.04.13 08:24
Lusnicht registriert
|
@mona83 es isch äue ds bruutpaar tschuld gsi.... isch vieu schief gange a däm hz es paar gescht si nam apero hei wüu si nid gwüsst hei, dass si as ganze iglade wäre gsi.. d iladig isch ou sehr unverständlech gschribe gsi. und dä wosi "vergässe" hei het wäge däm äxtra vorem hz no ds brutpaar gfragt öber nume zum apero oder zum ganze fescht iglade isch.... dumm de, wesine de när uf dr planig vergässe!!!!!!
|
|
|
|
1 .. 830 .. 1658 1659 1660 1661 1662 .. 2710 .. 3757
|