| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 830 .. 1658 1659 1660 1661 1662 .. 2710 .. 3757
10.04.13 08:08
sabrinella 

Re: Bräute 2013

also mer hend au 11 rundi tisvhe!!!!
ich be de meinig wenn die lüüt i saal inechöme und zersch ihre name sueche müend, isch das doch doof für die!!!
jetzt han ich dänkt das ich jede tisch einzel aschriebe also bsp tisch 1 - 11
und nocher bem igang es plakat msvhe wo tisvh 1 stoht wer det sitz
denen tisch 2 wer det sitz!!!
chöme der jetzt drus?
frog isch öb ich das mit nr söllmache oder obs öbis bessers g eht

10.04.13 08:11
valey 

Re: Bräute 2013

Guete Morge mini hübsche..

ahhh das med em Weddingtree findi voll herzig :D


Tischordning...

aso sabrinella bi eus heisst eifach jede tisch anderst..
de gehts en grosse rahme am igang de stönd den jewils näme vo de tisch und undedra d lüt wo a dem tisch sind..


aso i ha mal grob chli en tischplan gmacht
aber da mer endi april ameldefrist hend chani erst denn de definitiv mache



sabrinella wo hender euches fest schoweder?

10.04.13 08:12
Larinya 
Re: Bräute 2013

ja, wir haben alle zu allem eingeladen. haben aber "nur" 60 geladene gäste. ich war schon öfters an hochzeiten nur zum apero eingeladen. und ich find das voll mies. nach zwei stunden heisst es dann, "so, kannst gehen, wir gehen essen..." das find ich so bescheuert (meine meinung). darum haben wir kurzerhand alle zu allem eingeladen, auf der antwortkarte haben sie aber trotzdem die option, sich nur zum apero anzumelden. dachte eigentlich, chef würde es eben so machen, falsch gedacht :-D wir machen das apero auch beim restaurant. also einfach vorher anstossen, ein paar salzstängeli anlächeln und dann feiern :-) aber danke für den tip mona. am götti/gotti-tisch ist er glaub gut aufgehoben.

10.04.13 08:12
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@sabrinella
I bi ame hochzyt gsi wosi ou mänge runde tisch gha hei. de isch bim igang zum saal e plan ghanget wo d tische izeichnet si gsi und mit eme nümmerli agschribe gsi si und näbe jedem tisch si d näme gstande vode gest wo dete hocke...
het mi no guet dünkt...

blöd isch nume gsi, dass si es paar gäscht "vergässe" gha hei und si de spontan no hei müesse nachetische... piiindlech und für die betroffnige ächt truurig, da si eifach "vergässe" si worde.

10.04.13 08:13
apple-pie 

Re: Bräute 2013

"kurzindieRundewerf"
So, Mädels ich bring meine Töchter in die KiTa ... bis gleich!!!

10.04.13 08:19
Mona83 

Re: Bräute 2013

bis spöter apple

bitte larinya, dänke au dases besser isch dä chef an götti tisch z tuä als bi de eltärä oder bi dä kollegä.

nei würkli lus? also s brutpaar hät nüt däfür chöne sondern s resti?
hui das wär mer so peinlich dän dänket doch diä lüt mä händ sie gar nöd welä...

10.04.13 08:20
Nemo 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

bin au mal wieder ume..

mir händ au rundi 8er tisch und ein zähner. mir tüend au am igang en plan ufhänke mit de näme vode tisch und die einzelne tisch sind denn au so agschriebe.
mir händ eus au nöd für nummere entschiede, sonder bi eus werded d'näme verschiedeni schlösser vode schwiiz sie, da mir ja au e schlosshochzit händ.

10.04.13 08:23
sabrinella 

Re: Bräute 2013

bin mir nur ned sicher was ich für es them sneh söll oder ebe nr was hend ihr so für themas?

10.04.13 08:24
Larinya 
Re: Bräute 2013

ihr habt mich jetzt auf ne tolle idee gebracht. wir werden eine herbstdeko haben. ich wollte gerne blumen auf den tischen haben, aber nicht zu viele. ich werde gg vorschlagen, die tische nach blumen zu benennen und auch schmücken. das ist doch cool *freu*

10.04.13 08:24
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@mona83
es isch äue ds bruutpaar tschuld gsi.... isch vieu schief gange a däm hz
es paar gescht si nam apero hei wüu si nid gwüsst hei, dass si as ganze iglade wäre gsi.. d iladig isch ou sehr unverständlech gschribe gsi.
und dä wosi "vergässe" hei het wäge däm äxtra vorem hz no ds brutpaar gfragt öber nume zum apero oder zum ganze fescht iglade isch.... dumm de, wesine de när uf dr planig vergässe!!!!!!

 1 .. 830 .. 1658 1659 1660 1661 1662 .. 2710 .. 3757
langsam   Zeremonie   natürli   Problem   irgendwie   gspannt   schaffe   wirklich   schnell   himbeer   bearbeitet   Hochzit   Kollegin   vorallem   einfach   natürlich   richtig   eigentlich   eigentli   Zuletzt