Bräute 2013 |
|
1 .. 831 .. 1660 1661 1662 1663 1664 .. 2711 .. 3757
|
|
|
10.04.13 08:53
Larinya
|
Re: Bräute 2013
guten morgen lilly, das war ich mit apero-gäste uns so :-P
es ist halt so, dass wir in keinem verein sind, mein gg leider arbeitslos ist (hausmann hihi) und ich in einem kleinen büro sitze. unser team ist mein chef, die buchhalterin und ich. d.h., an der hochzeit müsste ich einfach die beiden nach dem apero wegschicken. ist doch voll bescheuert... also einladen zur feier und hoffen, dass sie nur zum apero kommen. tja, falsch gedacht *lach* aber ist kein problem. finds ja schön, dass cheffe trotzdem kommt, obwohl er ja weiss, dass er keinen kennt :-)
|
|
|
|
10.04.13 08:54
Lilly4
|
ja gäll, mega cool, han au freud s guete isch dass bi eus niemert striet hät oder sich nöd leide chan etc. ... sicher hät mer dä eint oder ander lieber, aber im grosse und ganze verstönd sich all und das erliechterets eim ebe scho mega ... bi eim tisch hämer chli müesse mische, aber däne werdemers scho vorher säge, nöd dass sie dänn überrascht sind a däm tag, tüend also all guet druf vorbereite und t chind chömet bi eus ja ine andere ruum, wegem platz und isch au grad no s chinderzimmer mit mali und spiel sache, wos chönd umetobe etc. und die kennet sich ebe au scho all underenand, das werdemer dä eltere aber au säge nöd dass dänn öpert no hässig wird, so chönd sie sich bitz druf istelle ... müend eifach no luege weg öpertem wo uf t chind lueget, meinet ihr das chamer s reschti fröge? dass die öpert vo ihne nähmet ... hmm !?!? weiss gar nöd :-/
|
|
|
10.04.13 08:55
Larinya
|
das ist doch bei runden tischen toll. es fällt nicht extrem auf, wenn an einem tisch nur 6 leute sitzen und an anderen 8
|
|
|
|
10.04.13 08:58
Lusnicht registriert
|
@Mona83 Bitte gärngscheeeeee... i sueche nämlech no schöni satinbändeli (wiss) für as brütigam-outo. Ha geschter mit gg entschide, dasmer für das outo (i u gg si ja när ime andere outo unterwägs, s wird nume brucht füre gg as fotoshooting z fahre und när si d trouzüge dermit unterwägs) ke blueme wei druf due (kosten fr. 250.--). schüsch hei de no aui z gfüeu, üsi tZ sige ds brutpaar i dänke, e schöni wissi schleiffe längt dete oder ev. je es blüemli ade sitespiegle oder so.... wie breit würdet dir d schleife für uf d motorhube näh?
|
|
|
10.04.13 08:59
sabrinella
|
genau das isch praktisch a runde tische:-)))
hm hend ihr kerzeständer? und wo blueme? düend ihr zahle oder bilde ufhänke oder unde he due?
|
|
|
10.04.13 08:59
Lilly4
|
hihi sorry lucy und larinya
wir ebenfalls nicht, daher war für uns auch klar dass wird nur familie und freunde einladen werden ... aber auch dort nur die personen mit denen wir auch kontakt haben und uns am herzen liegen ... dafür ist jeder geladene gast bei allem dabei, ist mal anders, normalerweise macht man ja schon ein apero mit '150' personen und dann am abend mit '60' oder so im restaurant ...
mona und eifach tischchärtli, das jede gseht wo er hockt ... mir machets au so und sind sogar 40 persone meh! mit some plan han ich ebe dänkt, nachher müend die andere warte, bis dä erscht mal tscheggt hät wo daser hockt, chönd ja nöd 100 persone glichziitig uf dä plan luege und mit dä tischchärtli verteilet sie sich automatisch im ruum und müend halt bitz luege, aber klar, eltere, gschwüschterti nöch bim bruutpaar etc. etc., fründe eher hine ... das kennt mer ja in etwa!
|
|
|
|
|
1 .. 831 .. 1660 1661 1662 1663 1664 .. 2711 .. 3757
|