| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 832 .. 1661 1662 1663 1664 1665 .. 2711 .. 3757
10.04.13 09:01
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Tischordnung: Wir werden keine haben, jeder darf sich dort hinsetzen wo er/sie will. Wir haben 6 lange Tische. 5 davon mit ca. 12 Personen und 1 mit 8 Personen (Brauttisch).

@Deko: Beim Apéro ist alles klassisch, mit Kronleuchter und grossen Kerzenständern. Beim Abendessen lassen wir uns überraschen, dass Restaurant wird einfach vintage (gemäss Vorgabe) dekorieren.

@Gäste: Ich ärgere mich momentan ziemlich. Gestern haben wir noch 3 Absagen erhalten. Ich finde das unter aller Sau, vor allem müssen wir für diese Gäste jetzt trotzdem bezahlen, da die Gästeanzahl 7 Tage vor dem Anlass gilt. Jemanden kann ich verstehen, da er sich gerade von seiner Freundin getrennt hat. Aber eine Partnerin kommt nicht, weil sie das Kind jetzt doch nicht alleine lassen kann (das kommt ihr 2 Tage vor dem Fest in den Sinn). Und nochmal ein Partner von der Kollegin nicht, weil Sie im Geschäft eine Notfallsitzung haben. Vor allem beim Partner der Kollegin dachte ich, dass wir eigentlich gute Freunde sind - umso mehr bin ich traurig darüber, dass er wegen einer Sitzung die GESAMTE Hochzeit absagt. Sorry, musste den Frust gerade ablassen!

10.04.13 09:02
Nemo 

Re: Bräute 2013

@mona und lilly: ich tuen ebe hinde ufd namesasteckerli vode gäst scho de name (oder ebe denn nummere, wiemer wot) vom tisch. de wüsse sie grad wo sie sind.

10.04.13 09:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: das tuet mer leid. isch ja voll müesam!! vor allem de mit de sitzig isch ja de börner!!

hmmmm.... und ihr händ 7 täg vorher die gnaui zahl müesse bekannt gä? krass..

10.04.13 09:06
valey 

Re: Bräute 2013

mmm ja ich finde wenn me eifach namenskärtli macht und uf de tisch verteilt de gohts au... :)
Bi eus wo mer 120 lüt send hani de scho welle en plan mache
ned das denn jede gast d rundi vo allne 16 tisch muesch mache hihi

hoffe die checkets hihi


Kinderbetreuig
aso mer hend keini.. mer werdet öppe 7 chind ha od so.. und bis jez sends a hochzite emmer dusse gsi all zeme go spele
oder suscht a so familie fäst... weis ned obi sell no es chörbli denn no herestelle med paar spelsache?
isch das doof? aso so malset od so..



Deko
mer werdet uf de tisch so Ständer ha und obedruff en Bluemekugele :)

10.04.13 09:08
Nemo 

Re: Bräute 2013

ich dänke das isch ok valey. die werded eh immer am spiele sie. mir händ nur 2 chind. dene tueni denn am platz es schächteli here wo sie denn no paar sache drin händ zum male usw..

10.04.13 09:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ah, das isch natürlich super nemo

10.04.13 09:09
Lus

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@snet
ui nei! I chadi guet verstah, das würd mi ou hässig und truurig mache. nid mau wägem "verlornige" gäud sondern wüuis eifach sehr fräch finde. Klar, das mit dr trennig chani scho verstah... de bisch emotional am bode und när "söttisch" ga luege wie zwöi härzegi lütlis hürate u glich, mir hei ou es kollegepärli gha (si ghürate gsi) wosech trennt hei. u mir hei beidi wöue ilade zum ganze fest. ha de ou beidi gfragt öbs für si ok isch. si het zwar gseit, es heigse scho chli hert (wüus äbe genau no es hochzyt isch) aber si chöm glich, wüu si dä tag mit üs wöu fiiire!
aber das wägem chind abgäh findi ou blöd, das weisch doch im vorus öbs geit oder nid? i finde, es tönt chli nach ere billige usred....
und eine sitzung wird doch wohl nicht den ganzen tag dauern? oder? ... hmmmmmmm
ich kann dich verstehen

10.04.13 09:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das tuet mer leid snet, dass dich so churz vorem hochziit
no so ärgere muesch das mit dä sitzig isch wüki
chli 'billig' ... aber ja, es git nüd was es nöd git!

valey, ihr hüratet doch im schloss laufeburg od.? mir sind
ame geburi det gsi und es hät imfall es separats spielzimmer
für t chind gha, sogar mit kostüm wo sie sich händ chöne ver-
chleide etc. und es isch au immer e agstellti vo det bi dä chind
gsi! wür drum mal fröge ob das bi eu au isch, will glaub nöd
dass eusi verwandte das dazumal extra organisiert gha händ!

10.04.13 09:17
valey 

Re: Bräute 2013

Ey Lilly
nei mer hürotet im Schloss Laufe am Rhifall
die hend leider kei so spelzemmer :-/

10.04.13 09:19
snet 
Re: Bräute 2013

Also der Kollege der sich von der Freundin getrennt hat kommt schon, nur seine (Ex-)Freundin nicht mehr... Aber eben, ich würde es genau gleich handhaben, wäre ich an seiner Stelle.

Aber das mit der Sitzung kann ich wirklich nicht verstehen! Nachvollziehen kann ich, dass er diese besuchen muss, da es ja wirklich ein Notfall im Geschäft ist (sie müssen jemanden entlassen), aber nicht, dass er DANACH noch mit dem Team essen geht und dafür eine Hochzeit sausen lässt. Seine Freundin ist eine meiner besten Freundinnen und sie ist auch unglaublich wütend, versucht sich aber die ganze Situation "schön" zu reden, denn es läuft nicht gut zwischen Ihnen und sagt sich selbst, dass er halt dorthin gehen muss, da er bald in die Geschäftsleitung aufgenommen wird. Finde ich nicht, denn so verkauft man sich ja von Anfang an unter Wert und stellt klar, dass man alles mit sich machen lässt.

 1 .. 832 .. 1661 1662 1663 1664 1665 .. 2711 .. 3757
eigentlich   einfach   Kollegin   richtig   natürli   schnell   Hochzit   himbeer   eigentli   bearbeitet   natürlich   vorallem   irgendwie   Zeremonie   wirklich   Zuletzt   schaffe   langsam   gspannt   Problem